Käytättekö naiset sukkia vai sukkahousuja?
Mitkä alusvaateet nyt päällä onko sukkahousut?
22
332
Vastaukset
- ihnanaa
Sukkanauhasukkia ja liiviä.
- uho
Ne on ihanat
- ihnanaa
Löysin hyvät 70den sukat, pehmeät lämpimät kuin untuvissa jalat olisi, ja kestävillekin tuntuvat.
- uho
Moi ne on paksut ei heti repee.
- ihnanaa
Sitä just paksut tummansiniset, mutta aivan ihanat jalassa en ole yhtä mukavia ennen pitänyt.
- Ihan_tavis
Näillä lämpötiloilla riittää vielä ohuet sukkahousut.
- uho
Ohuet sukkahousut on ihanat vaan ratkee helposti.
- Ihan_tavis
uho kirjoitti:
Ohuet sukkahousut on ihanat vaan ratkee helposti.
Ei rikkoudu kun on oikeaa kokoa.
- uho
Niin tietenkin jos ei sit kun vetää jalkaan ne.
- On_taitolaji
NAISET osaa pukea sukat ja sukkahousut oikein jalkaan eikä ne silloin ratkea.
- Raspisoimaan
On_taitolaji kirjoitti:
NAISET osaa pukea sukat ja sukkahousut oikein jalkaan eikä ne silloin ratkea.
Hajoaa ne silti ajoittain ja riippuu kuinka siloiset on jalkaterät ja kynnet lyhyet myös sormissa.
- raspikoura
Karheat työmiehen kädet rikkoo helposti ohuet sukkikset ja sukat, langat takertuu karheaan ihoon ja repee se on sitten menoa.
- stone_rose
Paksuja sukkahousuja, jotka on fleeceä sisältä. Tuntuu ihanilta ja lämpimiltä.
- uho
Paksut sukkahousut hyviä ei ratkee niin helposti vaikka vetää vähän kovempaakin ne ylös.
- Aldilda
Minä käytän juuri nyt paksuja sukkahousuja, joissa on fleeceä sisäpuolella. Valmistettu 92% polyesteristä ja 8% elastaanista, ja ovat todella mukavat käyttää. Maksoin niistä alle 3,5 euroa.
- Katri_S
Rintsikat, valkoiset pikkuhousut ja mustat sukkahousut nyt päällä tai alla.
- uho
Ne on ihanat onko pitsiset pikkuhousut? sukkahousut on ihanat vaan ratkee käytössä helposti.
- Selvä_juttu
Tämä nimimerkki uho taitaakin olla joku pervo mies joka haluaa lukea naisten alusvaatekertomuksia.
Eiköhän pistetä ketju tästä poikki, seksialue on erikseen. - uho
En ole vaan tykkään sukkahousuista ja että naiset käytää niitä.
- oiopiuouuopuopu
Ja näin heiluu hanska ja hanska heiluu näin...
- Voguelady
No just puin rintsut ja pikkarit sekä 15den sukkikset, juhlatilaisuuksiin saatan laittaa stay-upit, muuten sukkahousut päivittäin.
- uho
Sukkahousut on ihanat kiva kun käytät niitä päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569