Olemalla hyväntuulisen näköinen

eiyksinz

Ja hymyilemällä ja hakemalla katsekontaktia mieheen.Hapannaamat ja yrmeät-vaikka olisi kauniskin-jäävät seinäsruusuksi. Pitää olla valmis juttelamaan eikä esittää mykkää jos mies lähestyy sinua,Näin yksinkertaista se on.

7

300

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ässähässäkkä

Tuo on niin totta. Hymy on kaunein koru. Vaikka olen lähemmäs viisikymppinen pieni tavallisennäköinen nainen vientiä tuntuisi olevan jos ravintolaan menen. Olen kyllä mukavasti naimisissa eikä selaista tarvetta ole, mutta piristäähän se pieni flirtti ketä vaan :).

• ei.katselua.ei.hymyä

Mies isketään siten että nainen menee juttusille ja kysyy lopuksi miehen puhelinnumeroa, yksinkertaista.

• Kokennnut

Mies isketään pysyvään suhteeseen siten, että salataan yksinhuoltajuus.

• h89pf7f89

Paras. Mutta avoliitossa elarit juoksee edelleen, ellei se ex tajua.

• sosimble

Olemalla kaunis-sen kun menet ja viet puhumattoman suomi-miehen..

• hotlegs

Vilauta vaivihkaa stay upin reunoja ja sukkanauhaa..minihame ja korkeat saappaat kauniissa pitkissä säärissä-Mies antautuu heti.

• 17O6

Nuo "happamat" naurattaa aina. Olen pitkään ihmetellyt että mikä siinä on jos sattuu saamaan hieman kauniimman ulkokuoren, niin sitten ollaan niin yrmyä niin yrmyä ja hapanta että. Katsekkin on usei tyhjä kuin lehmällä. Miten se ulkokuori niin muovaa luonnetta? Ja jos joskus vähän koittaa jututtaa niin katsellaan toisaalle tai räpläillään kännykkää.

Muutamia tällaisia olen seurannut vierestäkin. Siinä usein se parinmuodostus menee pieleen ja taloudelliset vaikeudet alkavat kun se unelmien prinssi joka sillä isolla leasing autolla paristeli ei omistanutkaan sitä taloa jossa asui. Ja ulosotossakin sattui olemaan melkoinen määrä velkaa. Ja jos siihen soppaan sotketaan vielä lapset niin voi hyvää päivää. Siinä hukataan kokonaisia ihmiselämiä.

Luonnonraikas ja hymyilevä naisihminen... Se saa huomioni aina ja jalat heikoiksi. Se että on oma itsensä, se on jo paljon. Sillä vietittää että itsetunto on kunnossa ja luonne on vahva. Usein maalta kaupunkiin muuttaneet neitokaiset ovat juuri tällaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe