tyypillinen suomalainen nainen?

mitenonmiehet

Monesti kuulen sanottavan, että just se perinteinen suomalainen nainen on paras ja miehen unelma. Eli mitä se sitten tarkoittaa? Myös luonne.
Itsestäni kiinnostuvat lähinnä ulkomaaliset miehet ihan laidasta laitaan.
Olen pitkä, hoikka, kapeakasvoinen, tummat kiharat hiukset, vihreät silmät. Tummat kulmat ja pitkät ripset.
Luonteelta kiltti, sosiaalinen ja iloinen ja toisia kunnioittava. Suuttuessa tulinen mutta lepyn myös nopeasti. Rauhallinen luonne.
Ei tatskoja eikä lävistyksiä. Osaan myös keskustella muustakin kuin salkkareista tai rakennekynsistä. Mitä inhoan. Muutenkaan en niin välitä epäaidosta missään muodossa, vaikken niin materiasta välitäkään. Pukeudun naisellisesti.
Ystävät joskus sanovat etten ole ns. norminainen missä piilee se vika etteivät miehet uskalla lähestyä.

18

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoleATM

      On valitettavasti totta että et ole ollenkaan niin kuin suomalainen nainen. En usko että haluaisin tapailla sinut, olet liian täydellinen! Ottaisin mielummin vähän lihavan ja ujon suomalaistytön, koska en ole itsekään täydellinen.

    • hikijakarvat

      Ajatko sääri,kainalo ja häpykarvasi? Peseydytkö päivittäinen ja käytät deodoranttia ?

      • kjghjgjhgjh

        Kuka ajaa häpykarvat? Hyi kamalaa!
        Vahalla ne lähtee, jos on pakko.


    • Luolamadonna

      Perinteet ovat kuin jälkipyykkiä - kukaan ei halua venata kahta koneellista ilman kuivausrumpua.

      (Naurua Mieleltä)

      • Luolamadonna

        Ei ei & ei. Perinteet ovat sitä että olet joenrannassa liinavaatteita pesemässä pyykkilaudalla palmikot päässäsi, kun ohitse lipuu lentolehtinen, jossa suomalaisille naisille myönnetään äänioikeus. Tutkit hetken vettynyttä lappusta ja päätät hankkiutua valtionvarainministeriöön töihin, koska todellinen vaikutusvalta on siellä.

        Mutta pyykit ensin.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ei ei & ei. Perinteet ovat sitä että olet joenrannassa liinavaatteita pesemässä pyykkilaudalla palmikot päässäsi, kun ohitse lipuu lentolehtinen, jossa suomalaisille naisille myönnetään äänioikeus. Tutkit hetken vettynyttä lappusta ja päätät hankkiutua valtionvarainministeriöön töihin, koska todellinen vaikutusvalta on siellä.

        Mutta pyykit ensin.

        (Hihitystä)

        Tyypillisen suomalaisen naisen ei niin tyypillinen suomalainen kissa on yöllä tuhonnut semi-tyypillisen suomalaisen tapetin tyypillisen riekaleiksi.

        Onneksi tapetti ehti kuivua. Ei kerrota äidille. Ei se mitään huomaa.

        (Hihitystä)


    • jokuvaanjossu

      Aloittaja, jos oot ton näkönen mitä kuvailet, niin ihmettelen, miksei sitten ole vientiä (suomalaisten) miesten taholta.. Jos itelläni olisi tummat kiharat hiukset ja vihreät silmät, olisin tosi happy!

      No, "perinteinen" suomiakkahan on tuulipuku päällä ja hiukset laittamattomina monen mielestä.

      Omasta mielestä "perinteinen" suominainen taas on ihan normaali, onhan meitä moneen lähtöön. Mutta ehkä peruspiirteitä ovat esim. maantienruskea tukka ja siniset silmät. Joskaan en ymmärrä, miksi kukaan valitsisi naisystävää hiusten- tai silmienvärin perusteella..

      Luonne taas on suomalaisilla yleensäkin vähän semmoinen murjottaja. En sanoisi sisäänpäinkääntynyt, koska ainahan ujoja ja muuten introverttejä morkataan siitä, ettei ne ole yhtään "sosiaalisia" (ovat ne, mutta ne eivät vain uskalla tai osaa tuoda sitä julki), mutta siis eihän suomalaiset esimerkiksi halaile tai poskisuutele mielellään, eivätkä edes istu toisen viereen sohvalla. :D Jos on kauhean räiskyvä ja koskettelee toisia mielellään, ehkä se on suomimiehen mielestä kummallista ja epäilyttävää? En minä tiedä. :D

    • Momimies

      Nykyään ei mitä'n norminaisia ole olemassakaan, tai no, ehkä ne norminaiset kyselee täällä tällaisia ...en tiedä rotunaiset ja ne kiinnostavimmat eivät ainakaan

    • 9ja3

      Ehkä perinteisellä suomalaisella naisella ihanteena tarkoitetaan sitä ettei kaivata mitään eksoottista, mieluummin tuttua ja turvallista. Mutta tuskin se mikään täsmällisesti määritelty asia on vaan jakaisella on oma käsityksensä perinteisestä suomalaisesta naisesta.

      • Luolamadonna

        Mä en ole koskaan tavannut yhtään tuttua ja turvallista suomalaista enkä ulkomaalaista naista. No, ehkä äitini. Mutta hän on varsin eksoottinen olento, eikä muutenkaan lukeudu mielellään mihinkään joukkoon, paitsi omaansa.

        (Nepotisoivaa naurua)


      • 9ja3
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mä en ole koskaan tavannut yhtään tuttua ja turvallista suomalaista enkä ulkomaalaista naista. No, ehkä äitini. Mutta hän on varsin eksoottinen olento, eikä muutenkaan lukeudu mielellään mihinkään joukkoon, paitsi omaansa.

        (Nepotisoivaa naurua)

        Ikävä homma sun kannalta, jos sellaista olet kaivannut. Mutta jos olet enemmän eksoottisen ja haasteellisen perään niin eihän siinä ole mitään vahinkoa tapahtunut. Minä olen tavannut tutun ja turvallisen. Eikä se tarkoita tylsää ja tavallista vaan olemisen helppoutta, kun ei peruselämä aiheuta ylläreitä turhissa kohdissa.


      • Luolamadonna
        9ja3 kirjoitti:

        Ikävä homma sun kannalta, jos sellaista olet kaivannut. Mutta jos olet enemmän eksoottisen ja haasteellisen perään niin eihän siinä ole mitään vahinkoa tapahtunut. Minä olen tavannut tutun ja turvallisen. Eikä se tarkoita tylsää ja tavallista vaan olemisen helppoutta, kun ei peruselämä aiheuta ylläreitä turhissa kohdissa.

        Mjaa

        Oikeastaan mä taisin tarkoittaa sitä, että nainen (noin yleisesti ottaen) ei ole turvallinen olento kuin lapsilleen. Ja siinäkin on vahva varaus. Eli noin vertauskuvallisesti voitaisiin sanoa, että olla-verbillä on kiehtovia olomuotoja keveytenään.

        (Jäistä hihitystä)


    • SuomVenMies

      Tyypillinen suomalainen nainen voi hyvinkin olla jonkun mielestä ihanne. Minusta tyypillisessä suomalaisnaisessa ei ole mitään kiinnostavaa.
      Minulle tyypillinen suomalaisnainen voisi tarkoittaa ujoa ja hidasjärkistä pulskaa blondia. Lisätään siihen vielä tutummaksi tullessa valitus kaikesta, mikä ei mene oman mielen mukaan. Sairasta kateuttakin saattaa löytyä.
      Aloituksestasi päätellen muistutat enemmän Välimeren alueen naista kuin tyypillistä suomalaisnaista. Minusta välimerellinen voittaa selvästi suomalaisnaisen. Voi myös olla, että jotkut miehet pelkäävät lähestyä liian viehättäviä naisia.

    • KooTeePee80

      "Monesti kuulen sanottavan, että just se perinteinen suomalainen nainen on paras ja miehen unelma. "

      No ei se kyllä ihan noin ole, kyllä niitä unelmanaisia on ihan ympäri maapallon.

    • xcgfddswenn

      Nooh, ainakin tämmöset skandinaaviset geenit ovat todella ainutlaatuisis. Jos olet luonnon vaalea, sinisilmäinen ja vielä melko terävä tyyppi, niin ole ylpeä siitä! Suurin osa on tummempia ja ruskeasilmäisiä, siis taviksia!

    • Nomanstale

      Vanhemmiten nämä tuliseksi itseään kuvaavat jäävät usein yksin. Siinä vaiheessa kun mies alkaa ymmärtää ettei jatkuva sotatila kotona ole se parhain tapa elää, ei riitä nätti naama.. jos siltä saa viikottain mustan silmän kotisohvalla kun esim teevees vilahti vähäpukeinen mimmi.
      Astiat lentelee, aamusta iltaan korvat on kovilla pienistäkin asioista ja yritä siinä hipsutella. Halut menee vähemmästäkin raivoamisesta.

      Ottajia on toki näille raivottarillekin mutta kantapään kautta oppineena jätän suosiolla väliin. Mielummin rauhallisempi, joka ei kie oikeudekseen riehua aina kun siltä tuntuu.

      "Tempperamenttinen, vahva, luonteikas, helposti tulistuva.." juoskaa karkuun mikäli ette halua turhaa draamaa päiviimme, itkua ja kiukkua kirkumisen lisäksi, sitten alkaa päälle käyminen..

    • palm1

      Jos joku ulkomaalainen mies on susta kiinnostunut niin mene ihmeessä sen mukaan.Et sitten ole riesana Suomalaislle miehille kun tulet siihen ikään että alat valittamaan kaikesta ja haluat "omaa aikaa" ja "tyttöjen iltoja" jossa voit levitellä jalkojasi vieraille miehille ja olla sitten kotona jalat ristissä odottaen seuraavaa "tyttöjen iltaa".

    • Jokineitäsmää

      Ainakaan ulkonäkö ei aloittajalla ole kauhean perisuomalainen. Ulkomaalaisia taas ei kiinnosta muu kuin kansallisuus- ja oleskelulupakysymykset.

      Itselleni ehkä mieluummin sellainen enemmän suomalaisen näköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe