Oletteko katsoneet semifinaalistien kilpailuvideoita.Onhan siellä joka sarjassa hyviäkin laulajia.Minusta sarjojen parhaat ovat,Kuningatarsarjassa Johanna Petrelius,Kunkkusarjassa Mika Sandback,Ruhtinatarsarjassa oli kolme hyvää Riitta Hooli,Aira Seppänen ja Ella Koukkula,Ruhtinas Arto Ruutikainen,Kreivitär Tuula Niemelä hän oli myös kilpailun paras esiintyjä ja Kreivi Erkki Nissilä.Oletteko samaa mieltä kanssani.
Tähtiartisti semifinaali Äkäshotellilla!.
4
197
Vastaukset
- mietityttää
Oletko kenties joku heistä?
Ja ylipäätään, kyse ei ole julkisuuden henkilöistä, joten onko luvallista/oikeutettua keskustella heistä nimillä näissä nettipalstojen keskusteluissa?- saakehua
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
- eijeijeiiii
saakehua kirjoitti:
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
Kyllä minä jättäisin nimet mainitsematta, vaikka kuinka kehuisin. Onhan siellä numerotkin, joita voi käyttää.
- Aikauheaa
Pakko kyllä vastata, että taidat olla itse jokin näistä. Ensinnäkin kuningatar sarjan paras oli 205, ja 202. Kuningas sarjassa olen samaa mieltä. Loput meneekin aivan metsään mielestäni. Koko kilpailun laatu on laskenut hurjasti verrattuna aiemmmille vuosille. Ruhtinattareista parhaimmat oli e.k ja s.n (en tiedä saako nimejä julkaista). Ja tuhtinaista a.r ja h.m ja myös 705.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667