Oletteko katsoneet semifinaalistien kilpailuvideoita.Onhan siellä joka sarjassa hyviäkin laulajia.Minusta sarjojen parhaat ovat,Kuningatarsarjassa Johanna Petrelius,Kunkkusarjassa Mika Sandback,Ruhtinatarsarjassa oli kolme hyvää Riitta Hooli,Aira Seppänen ja Ella Koukkula,Ruhtinas Arto Ruutikainen,Kreivitär Tuula Niemelä hän oli myös kilpailun paras esiintyjä ja Kreivi Erkki Nissilä.Oletteko samaa mieltä kanssani.
Tähtiartisti semifinaali Äkäshotellilla!.
4
299
Vastaukset
- mietityttää
Oletko kenties joku heistä?
Ja ylipäätään, kyse ei ole julkisuuden henkilöistä, joten onko luvallista/oikeutettua keskustella heistä nimillä näissä nettipalstojen keskusteluissa?- saakehua
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
- eijeijeiiii
saakehua kirjoitti:
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
Kyllä minä jättäisin nimet mainitsematta, vaikka kuinka kehuisin. Onhan siellä numerotkin, joita voi käyttää.
- Aikauheaa
Pakko kyllä vastata, että taidat olla itse jokin näistä. Ensinnäkin kuningatar sarjan paras oli 205, ja 202. Kuningas sarjassa olen samaa mieltä. Loput meneekin aivan metsään mielestäni. Koko kilpailun laatu on laskenut hurjasti verrattuna aiemmmille vuosille. Ruhtinattareista parhaimmat oli e.k ja s.n (en tiedä saako nimejä julkaista). Ja tuhtinaista a.r ja h.m ja myös 705.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893872
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1981509- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47939
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en131908- 98899