Muistaako kukaan muu kuulleensa kysesistä biisiä. Sanat menivät keskellä biisiä jotenkin näin.: Mä heti tahdoin ankkurisi olla ja turvaa musta sä taas aina hait.... nyt ymmärrän mä sulle olin vieras. Sä tietä lähdit toista kulkemaan sä vapaa oot ja minä olen vanki, en voinut lähteä sua seuraamaan.
En löydä biisistä mistään tietoa, kuitenkin olen varma etten ole sitä itse keksinyt.
Pepe Willbergin esittämä käänösbiisi: Vieraat
8
268
Vastaukset
- Koskettava
Onko upea biisi, jonka nimi on muistaakseni "Maailman isät," samalla levyllä?
- basistin.nainen
On. Anne Maranmutsi esittää sen upeasti!
- oldhippie
Pepen single vuodelta 1969,side A: Merimies,side B: Vieraat
Molemmat alunperin Procol Harum kappaleita.- Nostalgiaa
Kiitos oldhippie!
- Näin_se_on
Procol Harum muuten esiintyy Tampere-talossa 9.12, harvinaista herkkua.
- VieläkinKorvatSoi
Esiintyi eilen 8.12 Turussa Logomossa. Muuten hyvä keikka, mutta miksaaja oli umpikuuro. Volumet aivan liian kovalla, välillä kaikki meni ihan puuroksi. En olisi uskonut, että on noin huono livenä.
- Näin_se_on
Näin se oli myös täällä Tampereella. Gary Brookerin ääni ei tullut aina kuuluville.
Muuten oli kyllä mainio meneo.
- Anonyymi
Just postasin Vieraat Facebookiin.
Hyvä suomennettu versio Procol Harumin Pilgrim's Progress-kappaleesta. Willbergin versiossa lopussa fonisoolo - mahtoiko olla asialla Junnu Aaltonen vai Pekka Pöyry vai kuka(?)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2327087IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1653710- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721595- 701134
- 1261091
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61017Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte127923Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205904- 102863