Muistaako kukaan muu kuulleensa kysesistä biisiä. Sanat menivät keskellä biisiä jotenkin näin.: Mä heti tahdoin ankkurisi olla ja turvaa musta sä taas aina hait.... nyt ymmärrän mä sulle olin vieras. Sä tietä lähdit toista kulkemaan sä vapaa oot ja minä olen vanki, en voinut lähteä sua seuraamaan.
En löydä biisistä mistään tietoa, kuitenkin olen varma etten ole sitä itse keksinyt.
Pepe Willbergin esittämä käänösbiisi: Vieraat
8
237
Vastaukset
- Koskettava
Onko upea biisi, jonka nimi on muistaakseni "Maailman isät," samalla levyllä?
- basistin.nainen
On. Anne Maranmutsi esittää sen upeasti!
- oldhippie
Pepen single vuodelta 1969,side A: Merimies,side B: Vieraat
Molemmat alunperin Procol Harum kappaleita.- Nostalgiaa
Kiitos oldhippie!
- Näin_se_on
Procol Harum muuten esiintyy Tampere-talossa 9.12, harvinaista herkkua.
- VieläkinKorvatSoi
Esiintyi eilen 8.12 Turussa Logomossa. Muuten hyvä keikka, mutta miksaaja oli umpikuuro. Volumet aivan liian kovalla, välillä kaikki meni ihan puuroksi. En olisi uskonut, että on noin huono livenä.
- Näin_se_on
Näin se oli myös täällä Tampereella. Gary Brookerin ääni ei tullut aina kuuluville.
Muuten oli kyllä mainio meneo.
- Anonyymi
Just postasin Vieraat Facebookiin.
Hyvä suomennettu versio Procol Harumin Pilgrim's Progress-kappaleesta. Willbergin versiossa lopussa fonisoolo - mahtoiko olla asialla Junnu Aaltonen vai Pekka Pöyry vai kuka(?)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745