poikaystävä otti ja jäetti

Kuun.valoa

Päätin nyt avautua tästä. Eli seurusteltiin poikaystäväni kanssa vähän yli 2vuotta mutta nyt viime viikolla sain keskiviikko iltana poikaystävältäni viestin "mä jätän sut" olin ensin vaan et toi on varmaan pilaa mut sit kuulin et se on totta. viikon päästä ex:äni paraskaveri tuli kertomaan että tietää miksi se jätti mut ,ei suostunut kertomaan mut illal sit kerto et mun poikaystävälläni oli koko 2vuotta suhde jonkun toisen naisen kanssa. huonoa tässä on se et poikaystäväni ei itse suostu kertomaan totuutta syystä miksi jätti minut. moneen valitettavaa on että olin ekaa kertaa tosissani tässä suhteessa. paraskaverini tietää tästä ja hänen mielestään minun pitäisi kostaa ,mutta itse olen edelleen rakastunut kyseiseen henkilöön enkä pysty kostamaan. mietin vaan et onks jollekkin käyny samoin et pystyis neuvomaan ja antamaan tukea. Sori jos teksti oli vähän sekava mut olen vieläkin vähän masentunut.

4

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_tuohon

      osaa mitään "fiksua" kommentoida. Tällaisia me ihmiset liian usein olemme ja satutamme toisiamme monin eri tavoin. Jaksamista Sinulle tuon asian kanssa.

    • auttAjas

      minun ex poikaystäväkin petti minua ,siitä on jo 4vuotta mutta en ole päässyt vieläkään yli. kostamaan en rupeaisi tua pahan olon vaan kaikille. voimia sinulle!

    • elämä-jatkuu

      Kosto nyt on viimeinen asia mihin pitäis ryhtyä!
      Elämä nyt vaan ON sellainen, ettei se anna takuita. Mistään.
      On oltava valmis heittäytymään, ottaa vastaan se mitä tulee.
      Elää täysillä vaikka välillä saa turpiin niin maan perusteellisesti!
      Poikaystävät tulee ja menee. Niin sen kuuluukin olla. Nuorena eletään, niin että kun/jos se oikea kohdalle osuu, on kumpikin osapuoli kypsä sitoutumaan.
      Miksi tyytyä kakkosluokan tavaraan, kun sitä priimaakin varmasti löytyy, ennemmin tai myöhemmin.
      Paras "kosto" on kun näytät sille pettäjälle että elämä jatkuu! Pärjäät ilman häntä, vieläpä paremmin kuin hänen kanssaan. Huitaise kintaalla siihen suuntaan!

      • kuunvaloa

        mun on ollu vaa tosi vaikeet päästä siit yli, mut hiljaa hyvä yulee. yleensä oon kostavaa tyyppiä mutta tässä tapauksessa annoin olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe