petturi ei käytä kondomia

ällistynytosapuoli

Miehellä paljastunut salasuhteita ja nyt selvisi ettei yhdessäkään suhteessa tai yhden yön jutussa ole käyttänyt kondomia. Selitys kaikki kumppanit on tarkkaan valittuja yksilöitä, siis mitä hittoa. Miten valitset tarkkaan esim. yhden yön kumppanin, käytätkö sen testeissä ennen? Näinkö vastuuttomia nykyisin ollaan ei mitään väliä vaikka mitä toisi reissuiltaan ja sokeasti uskoo että toisilla kumppaneilla ei ole mitään tartuntaa.

169

7841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinneuseinsanoo

      Mulla on muutamasta ukkomiehestä kokemusta ja molemmat sanoi, ettei heillä mitään ole kun ovat ukkomiehiä, hyvin voi panna paljaalla. Onneksi itselläni on aina kortsuja ja joutuivat niitä käyttämään. Todella vastuutonta toimintaa. Jos eivät itsensä terveyttä ajattele niin ajattelisivat edes puolisoa.
      Ei ihmisestä näy ulospäin kuka mitäkin kantaa. Sun mies on tyhmä.

      • AlfMelmac

        Klamydia on oireeton ja naisella aiheuttaa lapsettomuutta.


      • älä_usko_huhuihin

        Jopa herpeskin voi olla niin vähäoireinen, että kantaja ei sitä tajua (itse olen kantanut sitä tietämättäni lie 20 vuotta), ja voi oireettomanakin tarttua, toisin kuin opetetaan. Herpekseen ei ole parantavaa hoitoa, ja omasta vastustuskyvystä riippuu, kuinka paljon ja usein oireilee. Eli huonolla tuurilla voi päätyä osastolle, kun saa herpeksen silmään. Ja ajatelkaa: se oli herpes-virus, mutta yhtä hyvin se olisi voinut olla hiv-virus.

        Taudittomuuteen ei voi uskoa edes neitsyen kohdalla. Neitsytkin voi kantaa esim. hiv:iä. Ja onhan esim. seksibisneksessä niitä, jotka myyvät neitsyytensä yhä uudelleen ja uudelleen.


      • vesikielellä

        En voi sanoa, että omat kokemukseni olisivat kovin samanlaisia kuin AP:lla. Kumia on aina käytetty ja se on yleensä ollut itsestään selvyys kummallekin osapuolelle. Vain muutaman kerran asiasta on tarvinnut edes puhua.

        Kumin käyttö saattaa toki riippua aika paljon siitä, missä olosuhteissa on tavattu. Baari-illan jälkeen kovassa humalassa kumi helposti unohtuu. Sitten jälkeenpäin toki usein keksitään kaikenlaisia selityksiä, miksi se ei ollut käytössä.

        En nyt sano, etteikö baareja olisi tullut kierrettyä seksi mielessä, mutta parhaat seksisuhteet on kyllä löytyneet netistä. * linkkivinkki: http://www.pettamissivusto.com/ * Kun seuransa voi valita tarkasti, karsiutuvat pahimmat idiootit aika hyvin pois. Ehkä tämän vuoksi siitä kumistakaan ei ole tarvinnut kovin montaa kertaa vääntää kättä.

        Tämä on toki ajankohtainen aihe näin pikkujoulujen aikaan. Parempi toki olisi, jos ei tarvisi pettää, mutta tosielämässä niin vaan usein käy. Hyvähän näistä asioista on puhua, eikä yrittää esittää, että salasuhteet olisivat jotenkin harvinaisia.


      • Sulttaanihörhö

        On todella törkeetä omaa kumppania kohtaan olla käyttämättä kumia vieraissa suhteissa. Haluatko pelata venäläistä rulettia henkilön kustannuksella, jota väität rakastavasi ??
        Miettikää kaksi kertaa, jos sattuisitte tartuttamaan häneen kuolemantaudin, tai muita vakavia sairauksia. Parempi katsoa kuin katua.


      • aertaert

        NIin... jos sitä vaan netti palstalla "pettää" niin ei siinä kumeja tarvii.. toista se on niillä jotka oikeesti panee.


      • huhhuora

        Ukkomiesten kanssa olet itse tosi törkeä EIKÖ JÄRKI SANO TOISEN OMAAN EI KOSKETA


      • saamattomuudestako
        AlfMelmac kirjoitti:

        Klamydia on oireeton ja naisella aiheuttaa lapsettomuutta.

        On myös hiivasieniä, papilloomaviruksia ja paljon, paljon muuta mukavaa ns. sp-tautien lisäksi..... siksi ei koskaan kannata harrastaa seksiä ilman kondomia kenenkään kanssa. Mistä tiedät, milloin miehesi / vaimosi on viimeksi "suudellut" jotain vierasta kohdetta?
        Itse harrastan seksiä sivutyönäni, lähes hyväntekeväisyydestä, koska on niin paljon saamattomia miehiä. Huolehdin kuitenkin hygieniastani. Moni mies on ihmetellyt, miten minulla on niin tiukkaa ja freesiä, mutta miten oman vaimon alapää haisee niin pahalle, ettei sitä voi edes nuolla.
        Mistähän mahtaa johtua?


      • pylly69
        saamattomuudestako kirjoitti:

        On myös hiivasieniä, papilloomaviruksia ja paljon, paljon muuta mukavaa ns. sp-tautien lisäksi..... siksi ei koskaan kannata harrastaa seksiä ilman kondomia kenenkään kanssa. Mistä tiedät, milloin miehesi / vaimosi on viimeksi "suudellut" jotain vierasta kohdetta?
        Itse harrastan seksiä sivutyönäni, lähes hyväntekeväisyydestä, koska on niin paljon saamattomia miehiä. Huolehdin kuitenkin hygieniastani. Moni mies on ihmetellyt, miten minulla on niin tiukkaa ja freesiä, mutta miten oman vaimon alapää haisee niin pahalle, ettei sitä voi edes nuolla.
        Mistähän mahtaa johtua?

        Olen kyllä kuullut ihan samaa nykyiseltä "poikaystävältäni"Joidenkin "pimppa"kuulemma haisee.Aika kamalaa!Mutta ei aina ne miestenkään hygieeniat ns.toimi.Niissäkin on hajuja.


      • Epäilen
        saamattomuudestako kirjoitti:

        On myös hiivasieniä, papilloomaviruksia ja paljon, paljon muuta mukavaa ns. sp-tautien lisäksi..... siksi ei koskaan kannata harrastaa seksiä ilman kondomia kenenkään kanssa. Mistä tiedät, milloin miehesi / vaimosi on viimeksi "suudellut" jotain vierasta kohdetta?
        Itse harrastan seksiä sivutyönäni, lähes hyväntekeväisyydestä, koska on niin paljon saamattomia miehiä. Huolehdin kuitenkin hygieniastani. Moni mies on ihmetellyt, miten minulla on niin tiukkaa ja freesiä, mutta miten oman vaimon alapää haisee niin pahalle, ettei sitä voi edes nuolla.
        Mistähän mahtaa johtua?

        Hiiva ei ole tauti, sen voit saada vaikkapa antibiootti kuurin aikana, ja se saattaa levitä kaverin kieleen tai terskaan, mutta ei se ole vakavaa, tytteliini....


      • miehetontyhmiä

        Mistäs tauteja olisi tullut? No niiltä muilta miehiltä, joita panee parisuhteensa ohella. Et kai sä kuvittele olevasi ainoa vieras mies tuollaisille naisille?


      • niinneuseinsanoo
        huhhuora kirjoitti:

        Ukkomiesten kanssa olet itse tosi törkeä EIKÖ JÄRKI SANO TOISEN OMAAN EI KOSKETA

        Toisen omaan? Omistatko miehesi jotenkin? Tavaroita voi omistaa, ei ihmisiä. Kyllä ne ukkomiehet ihan itse tuppautuu seuraan ja ovat hyvin halukkaita seksiin. Mitäs pahaa siinä on jos molemmat nauttii? Mun tehtävä ei ole olla kenenkään moraalinvartija. Jokainen huolehtii omasta moraalistaan itse. Jos sun ukkos ei tiedä mitä on soveliasta tehdä niin voi voi.


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Tuntuukohan vielä hyvältä, kun se vaimo ilmoittaa, että tervemenoa, mutta käy ensin hoidattamassa itsesi ja huorasi? Olet sairas yksilö. Toivottavasti seuraava huorasi on jakorasia, koska tunnut pitävän itsesi laisista


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Luuletko olevasi noita miehiä parempi? Samanlaisia sairaita yksilöitähän te reppanat olette. Kuppaset ihmiset tartuttavat toinen toisiaan ja valitettavasti ne syyttömätkin saavat kärsiä siitä. Valitettavasti olette niin raukkamaisia, ettette uskalla kertoa siellä kotona ollenkaan, että vaimo/mies ei kiinnosta, lyödään kantapäät vastakkain, että saisitte "harrastaa". Kannattaisi ihan oikeasti sinun ja sinunlaistesi käydä kallonkutistajalla, polla ei ole ihan kunnossa. Sairaita ja säälittäviä raukkoja ja pelkureitahan te olette. Hyi helvetti, toivottavasti sinunlaisesi jakorasia ei ainakaan minun eteeni osu missään livenä. Jostain kumman syystä olen aina inhonnut jakorasioina toimivia naisia.


      • uskotaiet
        niinneuseinsanoo kirjoitti:

        Toisen omaan? Omistatko miehesi jotenkin? Tavaroita voi omistaa, ei ihmisiä. Kyllä ne ukkomiehet ihan itse tuppautuu seuraan ja ovat hyvin halukkaita seksiin. Mitäs pahaa siinä on jos molemmat nauttii? Mun tehtävä ei ole olla kenenkään moraalinvartija. Jokainen huolehtii omasta moraalistaan itse. Jos sun ukkos ei tiedä mitä on soveliasta tehdä niin voi voi.

        Haureus on syntiä. Haureuden harjoittaja ei pääse taivaaseen vaan joutuu hel...tiin. Jos teet parannuksen ja lopetat asian ja pyydät anteeksi häneltä jonka edessä kuoltuasi olet tuomiolla. Tosin anteeksi saat vain tämän elämän aikana.


      • kummimimmi

        hiiva syö kynnet.kuppa terskan.tippuri on kivulias pissiä.miki siis uhmata kun voi jättää tekemättä tyhmiä siirtoja.jos ei kumi käy jääköön ilman.


      • durexxi

        Oikeasa olet,kyllä seksisuhteissa pitäisi aina käyttää sitä kondomia eli kortsua miksim sitä halutaan kutsua sitten:) sehän vaan on ihan typerää haihattelua että kondomi vie herkkyyden ei pidä paikaansa itse olen mies ja aina aina käytän kumia kun olen naisen kanssa se ei ole onkelma ollenkaan


      • Topikakkonen
        huhhuora kirjoitti:

        Ukkomiesten kanssa olet itse tosi törkeä EIKÖ JÄRKI SANO TOISEN OMAAN EI KOSKETA

        Kukaan ei ole toisen oma. Omasta lapsesta ja lemmikistä voi sanoa niin, kumppanista ei.


      • herätkää
        Sulttaanihörhö kirjoitti:

        On todella törkeetä omaa kumppania kohtaan olla käyttämättä kumia vieraissa suhteissa. Haluatko pelata venäläistä rulettia henkilön kustannuksella, jota väität rakastavasi ??
        Miettikää kaksi kertaa, jos sattuisitte tartuttamaan häneen kuolemantaudin, tai muita vakavia sairauksia. Parempi katsoa kuin katua.

        Ylipäätänsä on törkeää pettää puolisoaan, tyttöystävää, kumppaniaan, tajutkaahan se!


      • suojapäällä

        On omaa tyhmyyttä jos panee tuntematonta ilman kumia varsinkin jos on suhteessa. Mutta jokainen panee omalla vastuullaan ei ole kenenkään asia ruveta moralisoimaan.


      • notta-näin
        vesikielellä kirjoitti:

        En voi sanoa, että omat kokemukseni olisivat kovin samanlaisia kuin AP:lla. Kumia on aina käytetty ja se on yleensä ollut itsestään selvyys kummallekin osapuolelle. Vain muutaman kerran asiasta on tarvinnut edes puhua.

        Kumin käyttö saattaa toki riippua aika paljon siitä, missä olosuhteissa on tavattu. Baari-illan jälkeen kovassa humalassa kumi helposti unohtuu. Sitten jälkeenpäin toki usein keksitään kaikenlaisia selityksiä, miksi se ei ollut käytössä.

        En nyt sano, etteikö baareja olisi tullut kierrettyä seksi mielessä, mutta parhaat seksisuhteet on kyllä löytyneet netistä. * linkkivinkki: http://www.pettamissivusto.com/ * Kun seuransa voi valita tarkasti, karsiutuvat pahimmat idiootit aika hyvin pois. Ehkä tämän vuoksi siitä kumistakaan ei ole tarvinnut kovin montaa kertaa vääntää kättä.

        Tämä on toki ajankohtainen aihe näin pikkujoulujen aikaan. Parempi toki olisi, jos ei tarvisi pettää, mutta tosielämässä niin vaan usein käy. Hyvähän näistä asioista on puhua, eikä yrittää esittää, että salasuhteet olisivat jotenkin harvinaisia.

        Moon käyttäny kumirukkasen peukaloa se ei särjy heleposti ja jos oikeen villiksi rupian niin pistän tolohoni nokkaan hiekotetun kumirukkaasen peukalon.


      • sorinytvaan
        huhhuora kirjoitti:

        Ukkomiesten kanssa olet itse tosi törkeä EIKÖ JÄRKI SANO TOISEN OMAAN EI KOSKETA

        Toinen ihminen ei toista omista.


      • Theo2013
        Topikakkonen kirjoitti:

        Kukaan ei ole toisen oma. Omasta lapsesta ja lemmikistä voi sanoa niin, kumppanista ei.

        Ainoaa järkevä toteamus koko keskustelussa!


      • moraalinen_selkäranka
        sorinytvaan kirjoitti:

        Toinen ihminen ei toista omista.

        Ei omista. Mutta onko pettäminen siis mielestäsi oikein vai väärin?


      • Kukkahattutäti12

        Häpeä


      • lasdkf

        No olisko just tolta samaselta sivustolta esim :D


      • kuunnellu_sen_juttuja
        AlfMelmac kirjoitti:

        Klamydia on oireeton ja naisella aiheuttaa lapsettomuutta.

        itellä on seksuaalisesti hyvin aktiivinen naispuoleinen kaveri. hän on kova yhdenillanjuttujen(kin) harrastaja aina tilaisuuden tullen. hänellä on kaunis vartalo ja miehet ovat kuumana. mut hälle oikeastaan millään ei näytä olevan panokaverin kanssa väliä, eikä hän käytä koskaan kortsuakaan, ellei mies vaadi ja sellaista tuo mukanaan. hänellä on ollut sekä varattuja panokavereita baarista kotia raahattuna, kuin sinkkumiehiäkin. mut lähinnä ensinnämainittuja. antaa panna ilman kumia ja lähestulkoon KAIKKIEN miesten mielestä, se on ok. ovat menneet aamuyöstä tai aamusta kotiansa naistensa luokse. mun tuskin tarvii kertoo muuta. olkaa varovaisia.


      • niiiimpä
        saamattomuudestako kirjoitti:

        On myös hiivasieniä, papilloomaviruksia ja paljon, paljon muuta mukavaa ns. sp-tautien lisäksi..... siksi ei koskaan kannata harrastaa seksiä ilman kondomia kenenkään kanssa. Mistä tiedät, milloin miehesi / vaimosi on viimeksi "suudellut" jotain vierasta kohdetta?
        Itse harrastan seksiä sivutyönäni, lähes hyväntekeväisyydestä, koska on niin paljon saamattomia miehiä. Huolehdin kuitenkin hygieniastani. Moni mies on ihmetellyt, miten minulla on niin tiukkaa ja freesiä, mutta miten oman vaimon alapää haisee niin pahalle, ettei sitä voi edes nuolla.
        Mistähän mahtaa johtua?

        Ota samalla maksu niin ei tarvitse käydä enää töissä..


      • minäkin-hluun

        otakko suihin.


      • vekkulikumisukka
        Topikakkonen kirjoitti:

        Kukaan ei ole toisen oma. Omasta lapsesta ja lemmikistä voi sanoa niin, kumppanista ei.

        Ei tarvi kumia käyttää
        kun on hyvässä suhteessa,
        voi teitä onnettomia kondomin
        räplääjiä ja kumppanin pettäjiä ..


      • joooheehheh
        niinneuseinsanoo kirjoitti:

        Toisen omaan? Omistatko miehesi jotenkin? Tavaroita voi omistaa, ei ihmisiä. Kyllä ne ukkomiehet ihan itse tuppautuu seuraan ja ovat hyvin halukkaita seksiin. Mitäs pahaa siinä on jos molemmat nauttii? Mun tehtävä ei ole olla kenenkään moraalinvartija. Jokainen huolehtii omasta moraalistaan itse. Jos sun ukkos ei tiedä mitä on soveliasta tehdä niin voi voi.

        ethän sinäkään tiedä. no mutta hei trollihan sinä olet.. yksinäinen lihava mies kotonaan päivät pitkät ja tätä teet huviksesi.


      • Kukkahattutäti14

        Siis miten joku voi pettää


      • omistamisesta
        Topikakkonen kirjoitti:

        Kukaan ei ole toisen oma. Omasta lapsesta ja lemmikistä voi sanoa niin, kumppanista ei.

        Väärin. Myös lapsi on vain lainaa elämältä, ei siis oma.


      • järjenkäyttösallittua
        omistamisesta kirjoitti:

        Väärin. Myös lapsi on vain lainaa elämältä, ei siis oma.

        Jos olet sen mukulan synnyttänyt olet siitä kyllä vastuussa niin kauan kun hän on alaikäinen. En tule koskaan sanomaan toisen ihmisen lapsia mun lapsiksi koska en ole hänen lapsiaan tehnyt. Ilmankos on niin paljon huostaanotettuja lapsia kun edes vanhemmat eivät huoli heitä, sun logiikalla kun näillä "vanhemmmilla" ei ole omia lapsia. Vai tarkoitatko että kuka vaan voi nyt napata jonkun muun lapsia koska eihän ne ole kenekään omia lapsia???


      • omistamisesta
        järjenkäyttösallittua kirjoitti:

        Jos olet sen mukulan synnyttänyt olet siitä kyllä vastuussa niin kauan kun hän on alaikäinen. En tule koskaan sanomaan toisen ihmisen lapsia mun lapsiksi koska en ole hänen lapsiaan tehnyt. Ilmankos on niin paljon huostaanotettuja lapsia kun edes vanhemmat eivät huoli heitä, sun logiikalla kun näillä "vanhemmmilla" ei ole omia lapsia. Vai tarkoitatko että kuka vaan voi nyt napata jonkun muun lapsia koska eihän ne ole kenekään omia lapsia???

        Kylläpä kilahdit yhdestä toteamuksesta. Miksi sekoitat vastuu asian toteamukseen lapset ovat lainaa elämältä. Hehän ovat juuri sinulle tietylle vanhemmalle annettu tehtävä elämältä antaa sellaiset eväät, joilla voi pärjätä koko elämänsä. Tietenkin vanhempana olet vastuussa, muuten monesta muustakin asiasta kuin vain lapsesi kasvatuksesta. Mutta lopulta se elämä menee niin, että lapsesi elää ihan omaa elämäänsä tai ainakin hänen pitäisi elää ilman, että on jonkinlaisen kontrollifriikkisen vanhempansa suitsissa. Täysi-ikäisenä lapsi tekee omat päätökset valinnoillaan ja kantaa nyt puolestaan vastuun näistä päätöksistä. Tuota edellä mainittua tarkoitin, se tässä nyt selvennyksenä.


      • odeo
        vesikielellä kirjoitti:

        En voi sanoa, että omat kokemukseni olisivat kovin samanlaisia kuin AP:lla. Kumia on aina käytetty ja se on yleensä ollut itsestään selvyys kummallekin osapuolelle. Vain muutaman kerran asiasta on tarvinnut edes puhua.

        Kumin käyttö saattaa toki riippua aika paljon siitä, missä olosuhteissa on tavattu. Baari-illan jälkeen kovassa humalassa kumi helposti unohtuu. Sitten jälkeenpäin toki usein keksitään kaikenlaisia selityksiä, miksi se ei ollut käytössä.

        En nyt sano, etteikö baareja olisi tullut kierrettyä seksi mielessä, mutta parhaat seksisuhteet on kyllä löytyneet netistä. * linkkivinkki: http://www.pettamissivusto.com/ * Kun seuransa voi valita tarkasti, karsiutuvat pahimmat idiootit aika hyvin pois. Ehkä tämän vuoksi siitä kumistakaan ei ole tarvinnut kovin montaa kertaa vääntää kättä.

        Tämä on toki ajankohtainen aihe näin pikkujoulujen aikaan. Parempi toki olisi, jos ei tarvisi pettää, mutta tosielämässä niin vaan usein käy. Hyvähän näistä asioista on puhua, eikä yrittää esittää, että salasuhteet olisivat jotenkin harvinaisia.

        Voin sanoa kokemuksesta että kaikki naiset ei vaadi kumia vaikka olisivat suhteessa, yleisin toteamus että ei ole mitään tautia, olen kyllä pitänyt huolta etten touhua ilman, en edes suihin anna ilman suojaa.


      • Hinttijako
        vesikielellä kirjoitti:

        En voi sanoa, että omat kokemukseni olisivat kovin samanlaisia kuin AP:lla. Kumia on aina käytetty ja se on yleensä ollut itsestään selvyys kummallekin osapuolelle. Vain muutaman kerran asiasta on tarvinnut edes puhua.

        Kumin käyttö saattaa toki riippua aika paljon siitä, missä olosuhteissa on tavattu. Baari-illan jälkeen kovassa humalassa kumi helposti unohtuu. Sitten jälkeenpäin toki usein keksitään kaikenlaisia selityksiä, miksi se ei ollut käytössä.

        En nyt sano, etteikö baareja olisi tullut kierrettyä seksi mielessä, mutta parhaat seksisuhteet on kyllä löytyneet netistä. * linkkivinkki: http://www.pettamissivusto.com/ * Kun seuransa voi valita tarkasti, karsiutuvat pahimmat idiootit aika hyvin pois. Ehkä tämän vuoksi siitä kumistakaan ei ole tarvinnut kovin montaa kertaa vääntää kättä.

        Tämä on toki ajankohtainen aihe näin pikkujoulujen aikaan. Parempi toki olisi, jos ei tarvisi pettää, mutta tosielämässä niin vaan usein käy. Hyvähän näistä asioista on puhua, eikä yrittää esittää, että salasuhteet olisivat jotenkin harvinaisia.

        Janne Mussalossa saaa ilman kuminussii joka reikää , kimpassa


    • mekkk

      Hyvällä -80 luvulla kun aikoinaan olin sinkkuna niin ei paljon naiset kumeja kysellyt ja aina sai paljaall ja en koskaan ole mitään sukupuolitautia saanut eikä myöskään kukaan naisistani ole vahingossa raskaaksi tullut kun ehkäisy oli hoidettu muulla tavalla. Taisi siellä muutaman perheenemäntäkin olla ja se siitä. Kumit jäi teini-iän jälkeen ja kiva on ollut.

      • hyiyököttävää

        Tuskin olet edes missään testeissä koskaan käynyt. Luultavasti kävelevä pöpöpesä koko ukko!


      • mekkk

        Ei ole kyllä nykyisellä naisellani mitään tauteja ollut ja yksi lapsikin on ja kyllä ne jossain välissä hänet on testattu ja ei ole mitään ollut ja se siitä.


      • iloveikko

        Jep jep, samoja muistoja itsellänikin 80-luvulta. Mutta nykyään on tullut vähän järkeä päähän ja kumi on käytössä, jos ei ole tuttu kumppani.

        Toinen ero 80-lukuun on, että seuraa löytyy helpommin. Esimerkiksi omalla kohdallani voin sanoa, että http://www.pk-seuraa.net/ löytyy ne seuranhakukanavat, joita käytän. Nykyään on paljon helpompi pyörittää montaa seksikumppania yhtä aikaa. Ja uusia tulee aina välillä vanhojen tilalle. Hyvä päiväkahviseura piristää kovasti arkea.

        Tauteja en kaipaa, joten kumi aina käytössä.


      • mekkk

        EI tartte kumia käyttää kun on saman naisen kanssa ollut jo 25 v ja sen verran jo ikää ettei nainen tule enää raskaaksikaan ja itellä ollyt hyvää säkää kun ei ole kuin yksi lapsi ja se siitä. Huonolla tuurilla olisi voinut olla 2-5 lasta ja kaikki eri nasieten kanssa.


      • soositsisään

        Olen samaa mieltä, 80 ja 90 luvuilla oli avoimempaa seksielämää, ei juuri naiset kumin perään kyselleet eikä kertaakaan ole mitään tullut.


    • uusilaki

      Ihmetellyt samaa ja oon sitä mieltä että laki pitäis säätää siten että jos kumppani tuo taudin niin hänen pitäis myös joutua vastuuseen.. Turpaa veto ei edes riitä ja eikös se ole toisen vaaraan alttiiksi laittamista pahimmillaan.. Hyi saatana

      • turhaselitelläjälkeen

        Vastuuseen joutuu ainakin hivin levittämisestä.


    • kumimukana

      Varmaa tapausta ei olekkaan kun yhden yön jutuista puhutaan, eri asia jos on vakituinen panokaveri joka nussii vain sitä yhtä.

      • tyhmyyttävai

        Luottaisitko ihan 100 % siihen vakipanoon että hän muiden kanssa käyttää kondomia ja sulle antaa ilman? Vai olettaisitko ettei hän edes pane muiden kanssa?


      • Nautitaan123

        Kannattaa opetella, ja tuntea läheisyys, mikä tuntuu hyvältä, mikä ei. Oli nuori tai vanhempi. Ei ikärajoja ole hellyydessä. 20-70v kaikilla on yleensä hyviä tunteita, kokemuksia, tai enemmän kokemuksia kokemusten lisäksi...


      • varovaisuuskannattaa

        Ei voi luottaa vakipanokaveriinkaan, koska yleensä niitä on useampia. Sekä miehillä että naisilla. Tiedän tämän kokemuksesta.

        Olen seikkaillut paljon viimeisen kolmen vuoden ajan ja samaan aikaan on ollut menossa yli 5 vakipanosuhdetta. Osan kanssa on kumit jätetty pois ja seurauksena on ollut hiivatulehduksia ja virtsatietulehduksia. Jatkossa vain kumin kanssa.

        Yksi vakkareistani paljastui reilun vuoden tapailun jälkeen bi-mieheksi eli hänellä on ollut seksiä myös miesten kanssa. Todennäköisesti ilman kumia, koska minunkin kanssani halusi. Keneenkään ei voi luottaa.


      • järkimukana

        Mulla oli vakkari monta kuukautta, kumia ei käytetty ja molemmat terveitä ja hygienia puoli kunnossa ja naisella kierukka. Mitään ei myöskään jälkeenpäin ilmennyt kun kävin testeissä. Yhden yön hoidoissa ilman muuta kumi.


    • MikäJuttu-

      Niin ap, et kai jatka sen luuserin kanssa?

    • Etehkäuskoisi

      Älkää uskoko varattua miestä, jos hän sanoo ettei ole muita kuin pitkä suhde, eikä siksi tauteja. Mitä kiltimmän tuntuinen mies, sitä huonommin hän hoitaa ehkäisyn (pelimiehet osaa suojautua). Ja mitä kiltimmän tuntuinen mies, sitä huonommin hän hillitsee itseään naisasioissa. Kannattaa siis kiertää kaukaa juuri ne turvallisen tuntuiset "hurmurit".

      • t4y61trf

        Varatut kannattaa kiertää kaukaa. Tuskin selityksiä kaipaa.


      • einäyulospäin

        Olipa uusi tuttavuus vapaa tai varattu, ei kannata heti rynnätä sänkyyn ilman kondomia. Siviilisääty ei merkkaa mitään. Kyllä ne vapaatkin voi kantaa sukupuolitautia. Ihan kuka vaan. Ei se ulospäin näy.


    • hoibiy

      Kuulostaa vähän kummalliselta.... Sekö on pahin juttu ettei äijä käyttänyt kortsua? Eikö tuo itse pettäminen, ja vielä sarjapettäminen, ole se pahin loukkaus sinua kohtaan? Tietysti myös suojautumatta jättäminen on paha mutta silti...
      Kai laitoit äijän kiertoon?

      • saamattomiamiehiä

        Ihan samaa ihmettelin,
        mutta ei kai noin tyhmää naista voi olla olemassa? Antaa ns. oman miehen käydä luultavasti monien muiden kanssa vieraissa ilman kortsua ja sitten vasta itkee nettipalstoilla? Eikö tullut aikaisemmin mieleen kysyä mieheltä: Miksi?

        Ehkä aloittaja olikin mies, mies-suhteessa, niillä on vähän eri käytännöt?


      • eiainaeroa
        saamattomiamiehiä kirjoitti:

        Ihan samaa ihmettelin,
        mutta ei kai noin tyhmää naista voi olla olemassa? Antaa ns. oman miehen käydä luultavasti monien muiden kanssa vieraissa ilman kortsua ja sitten vasta itkee nettipalstoilla? Eikö tullut aikaisemmin mieleen kysyä mieheltä: Miksi?

        Ehkä aloittaja olikin mies, mies-suhteessa, niillä on vähän eri käytännöt?

        JA TAAS SYYTETÄÄN URAKALLA MIEHIÄ. Vaimoni petti eikä ollut kumia kahden miehen kanssa, kävi sitten tarkastuksissa kun ymmärsi itsekin. Olen sopeutunut tilanteeseen enkä halunut eroa eikä kyllä vaimokaan, myönsi mokanneensa ja oli pahoillaan ja elämä jatkuu.


    • neuvosulle

      Oleellinen asia ei tuossa tilanteessa liene että mies on pannut ilman kortsua vaan se, että hän on pettänyt sua. Tuntuu kuin asia olisi sulle ihan jees, kortsun käyttämättömyys vain harmittaa. Joten käy testeissä ja pistä miehelle paketti kortsuja aina mukaan kun johonkin lähtee.

      • Uskisko

        Voi olla uskomattomalta kuulostavaa mutta jotkut parit voivat sopia, että toinen hakee seksinsä muualta. ;) Tällöin ei tule pahaa mieltä, ei kärsitä puutetta ja pariskunta voi elää muutoin hyvinkin antoisaa elämää yhdessä.
        On tilanteita ettei se seksi toimi tai toinen on haluton, ei ole ikinä seksistä välittänytkään. Mutta muuten sielut sopii yhteen. Tuolloin tuo seksin muualta hakeminen on hyvä ratkaisu. Ei ole pois keltään.

        Tämähän ei taas sovi useimmille ukkomiesten harrastajille. :D Siitä menee se jännitys ja voittajafiilis, kun on saanut varattua..
        (elin kerran tälläisessä suhteessa, useamman vuoden. Monta kiukkuista naista soitteli kotiin ja kilahti vielä pahemmin kun niille totesi "Mitä sitten? Pane vaan jos maistuu" tyylin. Pari tuli peräti oven taakse riehumaan. Ja muuten, mies oli kertonut aina olevansa varattu ja minun tietävän, eivät vaan vissiin uskoneet. Viestit oli todisteena ja netissä varattuna etsi seuraa myös ;) )

        Jotkut taas hyväksyy toisen ns.menevän luonteen ja eihän se käytössä kulu, kun miettii. Pääsee helpommalla hyväksyä kunhan suojaudutaan taudeilta!

        Ap:n mies on ääliö. Luottamus on petetty. Sitä en itsekään antaisi anteeksi.


      • ällistynytosapuoliap

        Avointa suhdetta meillä ei ole, seksielämässäkään ei ole mitään vikaa ollut. Tämmöisestä ei ole sovittu, mies vaan puuhailee selän takana. Lieneekö niin, että se jännitys katoaa jos sitä ei tee selän takana. Mies ei tiedä että tullut minun tietooni. Yhden kerran jäänyt kiinni, muista suhteista ei. Suututtaa, en tiedä miten ottaisin asian esille, kun kuitenkin tulee kieltämään kaiken ja syyttämään vainoharhaiseksi. Vastuuutonta touhua kuitenkin hänen puoleltaan. Kuvittelin, että kertaan jäisi mutta näemmä kun kerran pettää aina pettää. Luottamus on hävinnyt täysin.


      • Hyimikämies

        Ei sun tarvitse ottaa asiaa esille, tai selitellä miten olet saanut pettämisen tietoosi. Et ole mitään velkaa. Voit ihan hyvin vaan häipyä ja etsiä kunnollisen miehen joka ansaitsee sun rakkauden. Petturilla ei ole oikeutta tehdä sinusta pahista.


      • äläannamiehelleenää
        ällistynytosapuoliap kirjoitti:

        Avointa suhdetta meillä ei ole, seksielämässäkään ei ole mitään vikaa ollut. Tämmöisestä ei ole sovittu, mies vaan puuhailee selän takana. Lieneekö niin, että se jännitys katoaa jos sitä ei tee selän takana. Mies ei tiedä että tullut minun tietooni. Yhden kerran jäänyt kiinni, muista suhteista ei. Suututtaa, en tiedä miten ottaisin asian esille, kun kuitenkin tulee kieltämään kaiken ja syyttämään vainoharhaiseksi. Vastuuutonta touhua kuitenkin hänen puoleltaan. Kuvittelin, että kertaan jäisi mutta näemmä kun kerran pettää aina pettää. Luottamus on hävinnyt täysin.

        Mistä tuon tiedon sait, ettei kortsua ole käyttänyt? Joku hänen naisistaanko sen sulle kertoi? Jotkut miehet ei vaan osaa olla uskollisia kun eivät halua. Vierasta pitää saada mutta saattaa se sua rakastaa silti.
        Seksielämässä ei sun mielestä ole mitään vikaa. Miehen mielestä asia voi olla toisin. Ja eihän tyhmä mies uskalla kotona suutaan avata jos seksin saralla joku mättää. Vieraissa sitten toteutetaan asioita, joita voisi hyvin kotonakin tehdä vaimon kanssa kun vaan uskaltaisi toivoa. Ehkä miehet pelkää että puoliso torppaa heidän ehdotuksensa?
        Mun mielestä jos et luota häneen niin ei sun tarvitse hänelle mitään selitellä. Teet niinkuin susta itsestäsi parhaalta tuntuu. Mies on vaarantanut myös sun terveytesi noilla touhuillaan. Et kai seksiä enää hänen kanssaan harrasta?


      • ällistynytosapuoliap

        Tietenkin miehen mielestä seksissä on vikaa, koska kanssani puuttuu se jännitys kiinni jäämisestä, ei saa niitä helvetin perhosia vatsaan. Kaikkea on kyllä silläkin saralla kokeiltu, mitään ajatusta en ole torpannut, mutta kun mikään ei riitä niin se ei sitten riitä. Ja näin jälkeenpäin asioiden oikean laidan selvittyä, kerran jo pettämisestä selvineenä, suorastaan suututtaa, ällöttää ja tietenkin joutuu laittamaan suhteessa asiat uudelleen tärkeysjärjestykseen.....ajan kanssa.


      • mekkk
        ällistynytosapuoliap kirjoitti:

        Avointa suhdetta meillä ei ole, seksielämässäkään ei ole mitään vikaa ollut. Tämmöisestä ei ole sovittu, mies vaan puuhailee selän takana. Lieneekö niin, että se jännitys katoaa jos sitä ei tee selän takana. Mies ei tiedä että tullut minun tietooni. Yhden kerran jäänyt kiinni, muista suhteista ei. Suututtaa, en tiedä miten ottaisin asian esille, kun kuitenkin tulee kieltämään kaiken ja syyttämään vainoharhaiseksi. Vastuuutonta touhua kuitenkin hänen puoleltaan. Kuvittelin, että kertaan jäisi mutta näemmä kun kerran pettää aina pettää. Luottamus on hävinnyt täysin.

        Miehelläsi oli sinkkuaika viettämättä jos vakiintuneena seksiä taytyy muualtakin hakea vaikka homma naisensa kanssa toimii ja jotain muuta haki kun vieraissa piti käydä.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        Uskisko kirjoitti:

        Voi olla uskomattomalta kuulostavaa mutta jotkut parit voivat sopia, että toinen hakee seksinsä muualta. ;) Tällöin ei tule pahaa mieltä, ei kärsitä puutetta ja pariskunta voi elää muutoin hyvinkin antoisaa elämää yhdessä.
        On tilanteita ettei se seksi toimi tai toinen on haluton, ei ole ikinä seksistä välittänytkään. Mutta muuten sielut sopii yhteen. Tuolloin tuo seksin muualta hakeminen on hyvä ratkaisu. Ei ole pois keltään.

        Tämähän ei taas sovi useimmille ukkomiesten harrastajille. :D Siitä menee se jännitys ja voittajafiilis, kun on saanut varattua..
        (elin kerran tälläisessä suhteessa, useamman vuoden. Monta kiukkuista naista soitteli kotiin ja kilahti vielä pahemmin kun niille totesi "Mitä sitten? Pane vaan jos maistuu" tyylin. Pari tuli peräti oven taakse riehumaan. Ja muuten, mies oli kertonut aina olevansa varattu ja minun tietävän, eivät vaan vissiin uskoneet. Viestit oli todisteena ja netissä varattuna etsi seuraa myös ;) )

        Jotkut taas hyväksyy toisen ns.menevän luonteen ja eihän se käytössä kulu, kun miettii. Pääsee helpommalla hyväksyä kunhan suojaudutaan taudeilta!

        Ap:n mies on ääliö. Luottamus on petetty. Sitä en itsekään antaisi anteeksi.

        Kyllä näin on. Luin tästä kerran ja näitä pareja tosiaan on ollut ja on... Mutta oli kyllä aika lähellä 100%:a, että se hauskuus tuli jossain vaiheessa tiensä päähän. Tuli mustasukkaisuutta, eroja (jompi kumpi rakastuikin toiseen), jännitys katosi, tuli lapsia ja sitten se epäselvyys kuka on isä eli ero, tutkimukset, tappelut käräjille elareista jne..

        Tätä "sopimusta" liputtavat ainoastaan ne omasta mielestään nykyaikaiset (tuoreet) pariskunnat, joiden mielestä tuo kuuluu ainoana oikeana tapana elää parisuhteessa, mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, se tyssää jossain vaiheessa em asioihin liittyen. Erittäin harva jatkaa tuota lopun elämäänsä, ainakaan sen saman puolison kanssa, jonka kabnssa ovat "harrastuksensa" aloittaneet.

        Oli kyse sitten yhteisestä sopimuksesta tai ei, niin minusta kaikki nämä henkilöt ovat enemmän tai vähemmän vinksahtaneita ja henkisesti kypsymättömiä, joiden pitäisi ehdottomasti mennä hoitoon, koska tuo on selkeästi sairaus/addikti. Säälittää vain, jos tällaisilla henkisesti köyhillä on lapsia. Lapset näkevät ja vaistovat asioita enemmän kuin kukaan vanhempi edes ymmärtää ja mitä sitten kun viimeistään teini-iässä alkavat ymmmärtää homman nimen lopullisesti. Kyllä siinä vanhempien pisteet kasvavat lasten silmissä ropisten ja tällaiset vanhemmat voivat sitten vain ihmetellä "miksi meidän Maija ja Matti" ryyppäävät, varastavat, haistattelevat, lintsaavat koulusta jne.., mutta eivät tajua sitä, että lapset melkeinpä reagoivat ja kertovat pahasta olostaan nimen omaan juuri tuolla tavoin. Mitäs sillä väliä kun äiti on huora ja isi on huorapukki, väliökös tässä enää. Vai kuvitteletteko, ettei ne mitään tiedä. Ollaan "kursseilla", "työmatkalla"...


    • vastuupuuttuu

      Juuri näin, naapurin kilttiin mieheen ei ole luottamista.

      • NaapurinKusettama

        Kunnollisen miehen imago on hyvin hyvin petollinen.


    • Ihmekoheltamista

      Nämä syrjähypyt kannattaa hoitaa B-rapun kautta niin ei tule turhia ongelmia, olen huomannut että useat modernit naiset "sääsätävät" A-rappuaan tosirakkautta tai puolisoaan varten.

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Säästävät? No kuka normaali mies haluaa itselleen sellaisen naisen, joka on ollut patjana ja panopuuna ties kenelle ja monelle? Käryhän näistä käy, ja juttu lentää vaikka edellisestä kerrasta olisi aikaa. On tuo nettisyöveri mielenkiintoinen paikka, että sieltä voi kaivella mitä vain. Miten suu sitten pannaan


    • vastaaap

      Jos ne yhden yön jututkin on olleet sellaisia, että on tutustunut pidemmän aikaa naiseen, lämmitellyt häntä aikansa, sitten vaan pani. Hylkäsi kun sai mitä haki. Sun mies on alapäällään ajatteleva sika. Mitä meinasit tehdä? Annatko anteeksi?

      • eivoiollatottatämä

        Oletteko te oikeasti nyt kateellisia vaimoille jo pettävistä miehistäkin? Ja ilomielin annatte näille ns. sioille ja sitten soittelelette vaimoille?


      • kukaaneiolekateellinen
        eivoiollatottatämä kirjoitti:

        Oletteko te oikeasti nyt kateellisia vaimoille jo pettävistä miehistäkin? Ja ilomielin annatte näille ns. sioille ja sitten soittelelette vaimoille?

        Kukaan järkevä ihminen ei ole kateellinen sille jota petetään. Suurin osa kakkosista varmasti tietää paikkansa eikä edes halua sitä pettäjää itselleen. Ei halua mielipahaa vaan pelkkää nautintoa.
        Vaimolle kai kerrotaan vasta siinä vaiheessa jos mies ei lupauksistaan huolimatta jätä vaimoaan. Kusettaa myös kakkosta satanolla. Siinä ei ole kateudesta kyse vaan pettymyksen purkamisesta. Inhimillistä mun mielestä. Tosin ei kamalan fiksua. Itse en kertoisi vaan nielisin pettymyksen itsekseni.


      • VOISAATANANSENTÄÄN
        kukaaneiolekateellinen kirjoitti:

        Kukaan järkevä ihminen ei ole kateellinen sille jota petetään. Suurin osa kakkosista varmasti tietää paikkansa eikä edes halua sitä pettäjää itselleen. Ei halua mielipahaa vaan pelkkää nautintoa.
        Vaimolle kai kerrotaan vasta siinä vaiheessa jos mies ei lupauksistaan huolimatta jätä vaimoaan. Kusettaa myös kakkosta satanolla. Siinä ei ole kateudesta kyse vaan pettymyksen purkamisesta. Inhimillistä mun mielestä. Tosin ei kamalan fiksua. Itse en kertoisi vaan nielisin pettymyksen itsekseni.

        Inhimmillistä?? Nämä pettäjät olivat sitten ykkösiö, kakkosia, kolmosia tai mitä tahansa ovat henkisesti kypsymättömiä, ts pollastaan sairaita. Vaikka ikää olisi 60 vee, niin ovat jääneet henkisesti jonnekkin teini-iuän tietämille ja se näkyy ja kuuluu. Itse eivät huomaa sitä, vaan ovat mielestään taivaan lahja miehille/naisille. Säälittäviä surkimuksia. Henkisesti köyhä ihminen on yksi niitä surkempia olentoja maan päällä.


    • eimullamitäänole

      Juu jos kumppani on vieraissa käynyt ja paljaalla vedellyt kannattaa käydä testeissä vuosienkin jälkeen. Esim hiv testi. Ennenkuin uuden kumppanin kanssa alkaa vehtaamaan. Ettei tule sitte ylläripylläriä.

      • mekkk

        EI tarvitse erikseen mennä kun minulta on parikertaa työpaikan tarkastuksissa kysytty saako verikoikeista otettaessa tehdä myös hiv testi ja nekatiivisiä ovat olleet mutta tekijän pitää kysyä henkilöltä keltä verikokeen oteteen.


    • uskomatonta
      • hiivvii

        Mithen niin mies. Miksei nainen.

        Nainen voi olla vastuuton, kun antaa ilman kumia.


    • 50-kymppinen

      Eikös tuo kumin käyttö oli yhteinen asia, jos sänkyyn päädytään. En ole kumia justkaan käyttäny, paljaa ajellu. Näin on naisten kanssa sovittu. Lapsia omissa kirjoissa kaksi, tiedän muutaman perheen saaneen minulta siementä lainaan, kun äipän kanssa satuttiin herkkiä hetkiä viettämään - ilman kumia:)
      On se kahvikin paljaaltaan aidompaa:)

      • Miss_Karjakko

        Tuo on aika vähän 500 vuoden elonkerjuusta.


    • ViisastunutPöllö

      Näinhän se on.Itse joutunut parissa suhteessani aikanaan petetyksi.
      Viimeisin narahti sattumalta ja selvisi sitten myöhemmin vielä esim. tällainen hänestä, että oli kavereidensa kanssa tyttöjen iltaa erään kerran viettäessään harrastanut yhden yökerhon vessassa seksiä ventovieraan kanssa ja ihan sillä, kun tämä jäppinen oli vain pokkana sitä ehdottanut tiskillä. Se ei ollut nyt tämä eroon johtanut käry, mutta lisäsi hänen kuvottavuuttaan minun silmissäni reilustikin. Täytyy aika pairas olla päästään, jos antaa pillua juottolan vessassa ventovieraalle ihmiselle ja paljaalla vielä.
      Toinen kärysi sillä, kun hän tuli raskaaksi ja kuinka ollakaan, se lapsi nyt sattuikin olemaan tämän salarakastajan lerssistä lähtöisin. Eihän se tietysti tämän lapsen syy ole, mutta kun tämä selvisi, niin pistin välit poikki samantien silloinkin myös.
      Ehkä oli ihan hyväkin, että olen hieman epäluuloinen luonnostani jo ja tuli vaadittua nämä varmistustestit. Ei siinä muuten olisi ollut mitään, mutta pettämällä hankittua en ala kasvattamaan, sekin on ihan eri asia, jos nainen on yh.
      Mutta onhan näitä tapauksia varmaan koko Suomenniemi pullollaan. Ihmetyttää vain, että mikä siinä on pakko paneskella paljaalla vieraita?
      Luulisi nyt olevan edes vähän tajua asioiden suhteen, juuri noiden tautien takia sekä vahinkoraskauksien suhteen.
      Onneks en nyt saanut sentään mitään seksitautia näiltä exiltäni. Tai keneltäkään heistä, eihän se automaattisesti tarkoita uskollisuutta, jos ei ole kärynnyt vieraista..

      • anonyymi_2000

        "Eihän se tietysti tämän lapsen syy ole, mutta kun tämä selvisi, niin pistin välit poikki samantien silloinkin myös."

        Syyttäisit mieluummin niitä ihmisiä, jotka aiheuttavat muille sotkua.


      • riopfsdls
        anonyymi_2000 kirjoitti:

        "Eihän se tietysti tämän lapsen syy ole, mutta kun tämä selvisi, niin pistin välit poikki samantien silloinkin myös."

        Syyttäisit mieluummin niitä ihmisiä, jotka aiheuttavat muille sotkua.

        Eikös hän juuri syyttänyt niitä muita?

        Jos itselle selviäisi että puoliso tulee raskaaksi jollekin toiselle suhteemme aikana laittaisin itsekin poikki välittömästi, ei lapsen takia vaan koska en halua sitä aikuista lähelleni koska häneen ei voi luottaa.

        Noinkin merkittävässä asiassa pettävä ei ole luotettava monessa muussakaan.


      • ViisastunutPöllö
        anonyymi_2000 kirjoitti:

        "Eihän se tietysti tämän lapsen syy ole, mutta kun tämä selvisi, niin pistin välit poikki samantien silloinkin myös."

        Syyttäisit mieluummin niitä ihmisiä, jotka aiheuttavat muille sotkua.

        Kuten kirjoitin, eihän se ole sen lapsen syy, koska vanhempiaan ei voi valita.
        Eli en syyttänyt häntä missään vaiheessa, mutta en myöskään jäänyt elättämään häntä.
        Kyllähän se syy on ihan täysin heissä, jotka laittavat lapsen tällaisissa olosuhteissa alulle.


    • dt4hgv

      kusipäihin ei kannata luottaa

    • nieminen-tailahtinen

      Itselle ei tulisi mieleenkään käyttää miestä joka on jossain pettämispalstalla asiakkaana. Itse kun on aina joko parisuhteessa kesto 2-20v. tai sitten ei ole seksisuhteessa ollenkaan. ON olemassa naisia jotka ei siedä yhden illan urpoja. Vaikka kuinka sen keittelisi siistiksi jutuksi kun se nainen oli niin kaunis sievä tai johtoasemassa. Samanlailla niihinkin se tauti tarttuu ja pysyy. en koskis tuollaseen ihmiseen kun ap. tieto tulisi ilmi.
      Sivistynyt ihminen ei pane ajattelematta seurauksia. Sivistymättömälle se on elämäntapa.

    • varovaisuutta

      minä oo aina laittanut kortsun kun naisen pillu haiskahtaa silleen ja muutenkin löyhkää, jos käsiin jää haju voi olla vaikka Hinttimieheltään saanut Kupan ei oo tullu tautia kunn on varovainen.

    • ajatusleikkiSikseen

      Ajatukseltaan aikas sairas Trolli tää alotus. Keksikää PeräSuolipalstan ylläpitäjät edes vähän uskottavampia aivoPieruja..BrööT

    • Grrrrrrr

      Minä olen aina vaatinut miesvierailta kondomin käyttöä, vaikka itsellänikin on ehkäisy. Kerran yksi ilmeisesti vähän tyhmemmänpuoleinen ei ymmärtänyt selvää suomenkieltä kun tämän vaatimuksen esitin ennen ravintolasta lähtöä. Mies väitti kiven kovaa että homma on hoidossa ja kun oltiin luonani sitä kondomia ei sitten ollutkaan.
      Kyllä mua nauratti se suunnaton turhautuminen mikä hänen käytöksestään paistoi kun sanoin että ei tipu vaikka selittelisit mitä ja jos otat väkisin niin raastuvassa tavataan.
      Lapsellista käytöstä niin miehiltä kuin naisiltakin jos ei viitsi kondomia käyttää. Sinänsä mielestäni lapsellista sekin jos ei pysty lopettamaan suhdetta ja juoksentelee sitten vieraissa.

    • UniAbnea

      Mielestäni tuo on omituisinta tässä aloituksessa että on kärynnyt vieraissa juoksemisesta jo joku blondi vielä viitsii jatkaa suhdetta. Olkoonkin että on täys ylläpidon Trolli ..

      Ei normi elämästä, ehkä jonkun henkisesti keskenkasvuiseksi jääneen pokasen kostea Trolli-uni??

      • ihmettäkerrakseen

        Oiskohan vaan nyxä? Sielujen sympatia ja "rakastamme toisiamme" tilinteon aika.


      • voituoollatotta

        Etkö sä tiedä, että nykyisin pitää mennä parisuhdeterapiaan ja puhumalla saada liitto kuntoon pettämisen paljastuttua? Eihän sitä koskaan tiedä jos se pettäjä uskolliseksi muuttuu kun tajuaa tekonsa. Ei heti kannata laittaa lusikoita jakoon.
        Usko tai älä mutta tuollaisia liittoja on paljon. Hetken petetty itkee että voi mitä meni tekemään. Sitten tulee uho, vierashan sen väkisin houkutteli sänkyynsä, ei se muuten ja minähän en toiselle puolisoani luovuta. Pettäjä vakuuttelee etten enään koskaan ja en tiedä miksi sen tein, syyttää monesti alkoholia.
        Näin se vaan menee. Kun vaan tajuaisi että miksi. Ja miksi naiset yleensä on niin anteeksiantavia pettämisen paljastuttua.


      • selvittiinkaksistaan
        voituoollatotta kirjoitti:

        Etkö sä tiedä, että nykyisin pitää mennä parisuhdeterapiaan ja puhumalla saada liitto kuntoon pettämisen paljastuttua? Eihän sitä koskaan tiedä jos se pettäjä uskolliseksi muuttuu kun tajuaa tekonsa. Ei heti kannata laittaa lusikoita jakoon.
        Usko tai älä mutta tuollaisia liittoja on paljon. Hetken petetty itkee että voi mitä meni tekemään. Sitten tulee uho, vierashan sen väkisin houkutteli sänkyynsä, ei se muuten ja minähän en toiselle puolisoani luovuta. Pettäjä vakuuttelee etten enään koskaan ja en tiedä miksi sen tein, syyttää monesti alkoholia.
        Näin se vaan menee. Kun vaan tajuaisi että miksi. Ja miksi naiset yleensä on niin anteeksiantavia pettämisen paljastuttua.

        Vastaan viimeiseen kysymykseesi, että miksi ei. Miestähän vaan panettaa, mihin se siitä vaihtamalla paranee, seuraavaa myös todennäköisesti panettaa. Huonolla tuurilla saa tilalle vielä mieleltään jollain muulla tavalla kieroutuneen, vaikka narsistin. Itse tein päätöksen, etten muuten hyvää perhettä ja elämää vain panemisen vuoksi revi riekaleiksi. En halunnut yh:ksi, enkä halunnut joutua siihen miehen vaihtokierteeseen, jossa sitä on sitten äitinä eri isien lapsijoukolle. Jokainen vastaa teoistaan, joten ei minulle ole tarvinnut vakuutella yhtään mitään. Se ratkaisee, miten eteenpäin yhdessä katsotaan ja mitä tehdään, kun pahimman yli on päästy.


      • kerraneronnut
        selvittiinkaksistaan kirjoitti:

        Vastaan viimeiseen kysymykseesi, että miksi ei. Miestähän vaan panettaa, mihin se siitä vaihtamalla paranee, seuraavaa myös todennäköisesti panettaa. Huonolla tuurilla saa tilalle vielä mieleltään jollain muulla tavalla kieroutuneen, vaikka narsistin. Itse tein päätöksen, etten muuten hyvää perhettä ja elämää vain panemisen vuoksi revi riekaleiksi. En halunnut yh:ksi, enkä halunnut joutua siihen miehen vaihtokierteeseen, jossa sitä on sitten äitinä eri isien lapsijoukolle. Jokainen vastaa teoistaan, joten ei minulle ole tarvinnut vakuutella yhtään mitään. Se ratkaisee, miten eteenpäin yhdessä katsotaan ja mitä tehdään, kun pahimman yli on päästy.

        Miestähän vaan panettaa? No miksi sitä panettaa niin paljon, että sä et hänelle riitä? Kuuluuko se sun mielestä miesten elämään, että pannaan kaikkia antavaisia naisia? Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia viettiensä perässä juoksevia otuksia.

        Miksi ajattelet, että jos eroat, jäät yh:ksi, niin sulla miehet vaihtuu, lapsia teet jokaiselle uudelle miehelle yms? Sehän on jokaisen oma valinta, mitä puuhaa eron jälkeen. Säkö tiedät, että tekisit vielä huonompia valintoja miesten suhteen kuin nykyinen miehesi on?

        Ei kaikki eronneet naiset vaihda miestä kuin paitaa, tee lapsia kaikkien kanssa. Suurin osa elää ihan normaalia elämää lasten kanssa, vain se pettäjä perheestä puuttuu. Harmi vaan, että on paljon ihmisiä, jotka ei osaa elää hetkeäkään yksin. Heidän teoistaan johtunee kaikkien eronneiden, etenkin naisten, huono maine.

        Teillä on siinä mielessä hieno tilanne, että sä olet hyväksynyt sen, ettei miehesi tule koskaan olemaan sulle uskollinen. Et vedä herneitä nekkuun pelkästä seksistä. Toivottavasti sulla on samanlainen oikeus käydä vieraissa välillä.

        Toivottavasti lapsetkaan ei joudu kärsimään teidän tilanteesta. Itse en jaksanut vieraissa juoksevaa miestä katsella. Koko ajan sai pelätä, että minkä taudin se mukanaan tuo. Kuten aloituksesta huomaat, ei ne muista eivätkä halua kondomia käyttää. Mulla on nyt hyvä olla. Lasten isän kanssa yhteishuoltajuus eikä mulla ole uutta miestä. Mulle miehen pettäminen jätti sieluun sen, etten varauksetta luota kehenkään uuteen ihmiseen. Mutta aika parantaa haavat ihan varmasti. Ja joskus mulla on mies, joka ei petä.


    • nuortakreikkalaista-nam

      2 € pano kortsu 1 € ei kun kreikkaan

    • taidanvedellä

      Akat laukkoo ulkomailla ja siellä Hiv melko yleistä. Pakko käyttää kortonkia jos terveenä haluaa elellä. Minkä kieleen panis, kun kortonki ei siinä taho pysyä?

    • suupannassa

      Kuppakin voi tulla jos rajantakaista eukkoa paneskelee, tai jopa miestä.

      Kondomi on paras suoja pettäjälle ja pettäjän puolisolle.

      • tilinhetki

        Ja nyxille.


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Jaa eiköhän niitä ole muitakin tauteja ja ei tarvitse enää rajantakaisia mollata sen suhteen. Kyllä nämä suomen urpo ja ullat ovat jo sellaisia, ettei niihin viitsi koskea edes viiden metrin kepillä. Kaikille yhtä sukupuoleen riippumatta on se, että kuvittelevat olevansa jumalan lahja miheille/naisille. Sairaita yksilöitä, ei muuta


    • Östeyenssöeyen

      Yhdenyön hommissa ideanahan juuri on / pitää päästä mahdollisimman inthiimiin kontactiin! Liha liikkuu vasten lihaa. Silloin ei kumia käytetä!!

      Ja koska ovat tarkoin valittuja, niin ovat silloin luonnollisesti laatunaisia. Se varmentaa luotettavuuden!

    • Käytän

      Aina kumia ja näin vältyn sukupuolitaudeilta. Kumin käyttäminen on itsestäänselvyys, kun on useampia vieraita naisia. Joten myös pettäjät käyttävät kumia.

      • Escortti

        Panomies ei kummituppia tolohonsa päälle kiskase,ettäs tiette!


    • tasa-PELI

      Taas saa miehet korva makeaa yhdestä kondomin käyttämättä jättämisestä.Kyllä te naiset olette ihan samalaisia paljasta täytyy saada,kun kuminkansa ei tunnu yhtä hyvältä.TULOS 1-1 tasoissa ollaan.

    • makulihaa

      Nämä puuma- juuri eronnet- ja yksinuoltajanaiset tahtovat sitä makulihaa ilman kumia,turha on aina miehiä syyttää

      • panomiespano

        Sama sivusto käytössä täällä. Mutta ei kannata liikaa levitellä. Parempi että pysyy pienen porukan tiedossa. ;)

        Mitä itse asiaan tulee, niin kumi on aina itselläni ollut käytössä sivusuhteissa.


    • manlanding21

      mä itse toimin maksullisena miehenä,vain aniharva varattu nainenkaan haluu rakastella kumin kanssa,itse olen tarkka ainoastaan anaaliyhdynnässä,siinä on siistimpää käyttää kumia.

    • naikkonen58vvvvv

      Ukkomies oli vuosia. Sain selville, että haki muita miehi ILMAN KUMIA!
      Loppu siihen, sääli sinänsä :(

    • Ithappensallthetime

      Kummasta tässä nyt keskustellaan: Kumin käytöstä/käyttämättä jättämisestä VAI pettämisestä? Jos ollaan tarkkoja ja ihan varmoja, käytetään kumia myös kotona. Kun siitä toisesta ei ihan satavarma voi olla, halusi tai ei. Jollei käytä kotona, tarvitaanko hyvätapaisen ja siistin Reiskankaan kanssa kumia??? Saako kumpikaan olla naimisissa muutakuin keskenään - ikuinen kysymys, josta mieltä ja miestä sekä naista varmasti piisaa. Jos kaikki paneskelut vieraissa johtaisivat eroon, olisi eroprosentti huimaava. Tämä tosiasia ei muutu ihmettelemällä saati päivittelemällä. Nekin, jotka näyttävät kunnon puolisoilta. Saattavat "pettää". Hyvä olisi jos joku tietäisi tähän OIKEAN ratkaisun ja KAIKKI sitä noudattaisivat. Mutta MUTUlla mennään jo on muuten menty ihan aina.

    • Golhajatti
    • Nuoruudenmoka

      Mies on ollut yksinkertaisesti suojaamattomassa seksissä naisten kanssa ilman kortsua. Ei muuta tarvitse. Komea, hyvältätuoksuva, ihana mies.Seurauksena sain nuorena tyttönä kondylooman kun pöllö en tajunnut käyttää kondomia siinä kiihkon vallassa. Olin aivan järkyttynyt, hyvä kun edes tajusin mikä kondylooma oli. Laserilla leikattiin pois, maksoi maltaita ja mitä käsitin, tämä tartunta kytee veressä aina vaikkei puhkeaisikaan. Ihme, että sen jälkeen seurustelukumppanini ovat hyväksyneet asian, ei mikään ongelma….kyllä ihmettelin/ihmettelen nykyisen seurustelukumppanini kanssa samaa. Hänellä ei mitään oireita mutta olen rehellisesti siis kertonut tartunnastani jonka nuorena sain, jokaiselle seurustelukumppanilleni. Ei probleemia, melkein kohauttivat hartioitansa välinpitämättömänä.

    • Nuoruudenmoka

      Olin siis neitsyt kun olin hänen kanssaan joten kondylooma ei tarttunut todellakaan minulta.

      • dfhdfz

        Kondylooma tosin ei ole sukupuolitauti.

        "Arviolta noin 80% ihmisistä on jossain vaiheessa elämäänsä saanut papilloomaviruksen, useimmat eivät vain ole tietoisia tartunnastaan koska infektio on yleensä täysin oireeton ja paranee yleensä itsestään, vain noin 15%:lla tartunnan saaneista tulee näkyviä oireita."


      • TerveisiäPerseestä

        Kondylooma, aiheuttaa lapsettomuutta sekä 2 virustyyppiä kohdunkaulan syöpää ja leviää sukupuoliyhteydessä. Oireettomuuden takia moneltako on jääny lapset saamatta, moneltako on jouduttu poistamaan kohtu syövän takia ja moniko on syöpään kuollut??? Itse sain tartunnan nuorena (kumi rikkoutui) Nyt liki viisitoista vuotta myöhemmin oli solu muutoksia, niitä on poistettu useamman kerran ja tarkastus kontrolleja tiuhaan, nyt sitten vain odottelen uusiutumista ja uutta värkin repimistä taikka räjähtäen alkavaa ja etenevää syöpää joka johtaa kuolemaan minun tuurillani. Että ei ihan pikku juttu ole kondylooma/ papilloomavirus ainakaan kaikille.


    • Nuoruudenmoka

      Ja löydös oli Papa kokeessa (irtosolunäyte).

    • Nuoruudenmoka

      Ei minkäänlaisia oireita ollut, Papa oli rutiinihomma. Että näin.

    • iIoIintu

      Minulla on pillerit ja syön muutekin antibiootteja tämän tuosta muihin vaivoihin, niin en piittaa paskaakaan mitä äijät toisilleen kauttani levittävät.

    • Nuoruudenmoka

      Siis auttaako antibioottien syönti sukupuolitauteihin/ehkäisevätkö ne niitä? Enpä ole kuullut suoraansanoen..

      • tosioneioleonse

        Zipromaksilla lähtee.....naapurilta lähti akka kun se kuurin aloitti.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        tosioneioleonse kirjoitti:

        Zipromaksilla lähtee.....naapurilta lähti akka kun se kuurin aloitti.

        Hehhee. Täytyy sanoa, että onpa asenne. Hällä väliä, sitä varten on antibioottia, sama kuin jos pohjaan palaa, meen teettään abortin. Ehkäisykeinoille löytyy kyllä lääkkeitä. Esim noista seksitaudeista, tietääkö kukaan, jääkö se muhimaan sinne elimistöön, mitä tapahtuu, saako lapsia, puhkeaako se jollain muulla tavalla vuosien päästä jne... Mukavahan se on pelmata siellä täällä, kyllä lääkkeet löytyy, ajattelematta yhtään seuraavaa päivää pidemmälle. Kuinka moni siisti, fiksu, kaunis, ihan, suorastaan jumalainen mies/nainen on taudin kantaja -tietämättään tai ei ?? Kannattaisi miettiä


    • erotomaaninen

      Joskus kyllä on ollut paha paikka kun tajuaa miten pahalle naisen pillu haisee ja kortsua ei mailla halmeilla.
      Erektio ongelma ja oksennusrefleksi seurauksena.
      Joku nainen selitti että ei siinä mitään vikaa ole, se vaan haisee tollaselle..
      kyll se vaan on parasta käyttää ehkäisyä ainakin aluksi, sitten kun tule paremmin
      tutuksi voi katsoa jos ilman.
      Joku viisas voisi kertoa mistä johtuu pillun paha haju, ei kai aina kyseessä ole joku hiiva tai sukupuolitauti?

      • jijiji

        Bakteerivaginoosi. Ei ole seksitauti, mutta saa kyllä usein alkunsa suojaamattomasta seksistä, sillä sperma sekoittaa emättimen luontaisen bakteerikannan. Oireena juurikin hirveä haju.

        Guuglaa tuo bakteerivaginoosi, jos haluat lisätietoa.

        Sinänsä haju voi olla enne siitä, että spermaa tuohon pimppaan on ennenkin mennyt. Joten suojaamatonta seksiä on harrastettu, ja riskejä otettu jossain määrin.


    • sohmelo

      Täällä yksi raskaana jonka kumppani ei kumia käyttänyt.

    • haisevatoosa

      nettirunkkareille tiedoksi, pillu haisee. ja oisko syy siellä vierailevien miesten ?

    • PuhtausOnPuoliRuokaa

      Ei ole koskaan ollut tauteja. Varmistan aina, että vastapuoli käy suihkussa ennen aktia!

    • pehmeeeeetä

      Pettäjät on yleensä ns. lerppamulkkuja, eli penis on puolikova, jolloin kondomin käyttö on ihan mahdotonta. Siksi itse en enää sorru varattuihin. Hyvin harvoin niiltä saa hyvää seksiä.

      • pettäjänex

        Totta puhut,et pettäjillä ei seiso edes kunnolla ilman lääkitystä.


      • Nainenmuidenjoukosta

        Olen samaa mieltä. Pettäjillä ei seiso kunnolla.


    • allit

      Dumppaa toi kundi, mut sitä ennen vaadit tietenkin, että hän vie sut sukupuolitautien testeihin. Hävettää naiset, jotka sekaantuvat varattuun mieheen. miettivätköhän he yhtään miltä petetystä tuntuu ja miltä heistä itsestä tuntuisi jos joku pettäisi heitä suhteessa ollessaan? Mielestäni vain luuserinaiset sekaantuvat varattuihin kun vapaitakin on!

      • allit

        niin ja tietenkin kundisi maksaa sun lääkkeet jos olet saanut tartunnan.


    • remppaaaaaaa

      Aina olen kortsua käyttänyt, paitsi kustessa ja nussiessa!

    • kortonkitbetonista

      Tiedän että ystäväpiirissäni eräs, jo taaksejäänyt, ystävä ei käyttänyt kondomia vaikka sairasti herpestä. Charlie Sheen on ollut suojaamattomassa yhdynnässä HIVin kanssa. Ja on kummatkin ovat mielestään hyviä jätkiä. Itse saanut tauteja naisilta koska en tykkää käyttää kortsuja. Eiköhän se päde kaikkiin ihmisiin että kannattaa huolehtia asia itse. Valehtelijoita on maailma väärällään. Pahantahtoisia ja sitten niitä hyviä tyyppejä(?)

      • kortonkiteräsbetonista

        Unohtui.... ja dumppaa toi jätkä. Ei ikinä muutu. Ei ikinä. Et tule saamaan sitä kunnioitusta mitä ansaitsisit tasapuolisena kumppanina.


    • petettynä

      Aikanaan en tiennyt puolisoni käyttävän ehkäisyä lapsemme syntymän jälkeen. Ja minä yritin ja yritin ja yritin..

    • Nautinto49

      Pahis!
      Minä olen sinkkunainen, jolla on suhde kolmeen varattuun mieheen. Kaiki suhteet ovat kestäneet 2-3 vuotta. Kahden kanssa käytän kondomia sillä verukkeella, että E-pillerit eivät sovi minulle. Kolmannen kanssa harrasta seksiä ilman kondomia, mutta kun ukkomiehiin ei voi liikaa luottaa, niin olen käynyt myös testeissä puhtain tuloksin. Ja jos saisin jonkun sukupuolitaudin, niin tietäisin hyvin ketä syyttää!
      Saan monipuisa seksiä täysin erilaisilta miehiltä. Kenestäkään en tahtoisi luopua, mutta kaikki haluaisivat aina vain enemän :) ...

      • uiopiou

        " tietäisin hyvin ketä syyttää!"

        Siinä se tuli, sinunkin perimmäinen ajatus. Muista sinäkin aina syyttää toisia, kun nautinto loppuu.


    • Rusinasoppa

      1=100000? Yksi mies panee pettäessään paljaalla, kaikki miehet panevat pettäessään paljaalla. Yksi tyhmä väittää ja tyhat tyhmää uskoo.

    • voivoitaisitkärsi

      Vaimollani on vakava sairaus ja seksielämä on ollut kuollutta jo vuosia. Löysin netin kautta henkilön jonka kanssa harrastin sexiä. Vaimoni tiesi tämän ja hyväksyi sen. Mutta sitten se kumi hajosi ja en huomannut heti. Jyskytin loppuun saakka

    • jore71ml

      Viimeiset kolme kertaa naiset ovat suorastaan vaatineet ilman kumia...
      Miksi näin? Itse olen aina kieltäytynyt ilman kondoomia.

    • Salanainen30

      Itse varattu nainen, kyllästyny ukkoon pitkässä suhteessa mutta ei se eroominen oo vaan naps. No tapasin kivan miehen, jutskailtiin paljon ja makoiltiin sen luona, seksi tuli sit puheeks ni vanno että ei ole tauteja, uskoin. Kumeista en tykkää mutta en jakorasiakaan ole, pane ketä vaan. Mies oli sanojensa arvoinen, ei ollut tauteja, kun kävin testeissä, salasuhde jatkuu ;) Ehkä se ero nykyisestä kohta koittaakin.

    • Näinkinvoikäydä

      Yksi nainen kertoi, että halusi saada lapsen ja erään varatun miehen isäksi, hän myös onnistui suunnitelmassaan, nyt tajuan miksi.

    • NapapiirinSankari

      En käsitä otsikkoa muuna kuin provona. Itse en todellakaan luota naiseen joka antaa varatulle miehelle, että eikö olisi jakamassa toosaansa joka välissä muutekin kaiken maailman klamydiakikkeleille. Kortsu ehdottomasti vaikkei se tietty nii hyvältä tunnukkaa. Paneminen on aina kivaa vaikka horoa polkiskin. :D

    • siitiöthaussa

      Itselläni ns. biologinen kello tikittää. Siksi annan paljaalla. Eipä ole kukaan kumia ees vaatinut. Toivottavasti huomenna nappaa. Ovuloin ja on firman pikkujoulut. Ihanaa!!!

      • toivottavastikäynäin

        Toivottavasti se firman mies, jonka kanssa meinaat panna, on steriloitu.


    • SinkkuOmastaTahdostaan

      Meillä on aina käytetty kumia miehen kanssa, mutta muutama kuukausi sitten mies alkoi ehdotteleen, että siirryttäisiin paljaaseen, ihan kokeilumielessä (kun olin kuulemma ainut kumppani). No, testeihin mentiin, vaikka kihlattu ei ymmärtänytkään, että miksi ihmeessä. Itse olin puhdas, mutta kas vain, mieheni todettiin sitten hiv-positiiviseksi. Oli kuulemma käynyt vieraissa työmatkojen ohella, mutta "vain laadukkaissa paikoissa". Niin varmaan, eipä ole kihlattua enää mullakaan.

      • huikamalaa

        Tuskin on laadukkaita paikkoja nähnytkään. Käsittääkseni prostituoidut vaativat aina käyttämään kondomia. Ketä lie matkoillaan polkenut. Sä pelastuit, ole onnellinen. Toivottavasti äijä ei tee charliesheenejä enää kellekään. Ties miten monta jo tartuttanut.


    • SeksiVirtaa

      Törkeä äijä sulla,jos höylää moniakin,en sietäisi.
      Mutta noin muutoin saattaa parantaa elämää.
      Aina tarvitse erota,vaikka seksi enää kiinnosta.
      Joku toinen mies,tai nainen voi olla rakastajana.
      Jos tuntee/tietää toisen riittävästi,ilman kumia.
      Lapsien hankinta tuskin kiinnostaa moniakaan.
      Elämä on elämistä varten,haudassa saat maata.
      Maksullisiiin naisiin ilman kumia kukaan koske.

    • lipsuu_kynnet

      Seon Michelin nastoilla näin rospuuton ja lukkaankelin aikana.

    • lindaqqqqqqqqqqqq

      Käyttöökö turvapaikanhakija raiskaaja kumia?

      • jannetytöx

        toivoisin et ei:)tietääkö kukaan mustaa is munasta joka panis sport poikaa 37,kotkasta?haluuuun


    • kumiton

      Syökö joku karkitkin papereineen?

    • perusjamppaa

      Itse haen seksiseuraa http://www.seksikaveri.com/ sivustolta, ja vastaan tulee välillä ilman kumia haluavia. Mutta itse en kyllä siihen lähde mukaan vaan aina on kumi käytössä. En luota vieraan sanaan.

    • salassapidettäväomatunto

      Pettäjäthän valehtelevat ja käyttävät hyväkseen sekä tartuttavat mui..ta sekä aiheuttavat ongelmia itselleen ja mui--lle.

    • tukislarva

      Ne käyttää lakia suhteessa.

    • ukkokiertoon

      Kai sä pistit jo ukon kiertoon vai meinasitko anteeksi antaa? Jos annat, niin miksi?

    • Marja8

      Hyvin seisoo pettäjillä ...kokemusta on ... ja saa hyvää seksiä ! ei voi valittaa...

      • Petra74

        Samoin, ei voi valittaa.


    • Kyllä mä itse käytän vaikka ämmääni petän

    • kokemusta.on

      Suuri osa näistä pettäjistä on bi-seksuaaleja ja tietenkin ilman kumia nussivat!

    • Mihin tämä maailma on menossa - kauhistuttaa !!! Jos Jeesuksen veri ei saa sinua pestä - et ole taivaassa. Siellä ei ole yhtäkään haureellista miestä eikä naista eli tee parannus - käänny tieltäsi.

    • Ilmankortsuajoskus

      Kondylooma ja nyt ensimmäisen asteen muutos eli syovän esiaste.

    • syöpääodotellessa

      Kondylooma on meillä molemmilla, sain sen häneltä yli 20v sitten. Salasuhde yhä olemassa. Rakastan silti häntä

    • uskallustalöytyy

      Olen käyttänyt aina irtosuhteissa kumia enkä ole naista päästänyt imemäänkään ilman paitsi tietysti naisystäväni on saanut nauttia paljaasta. Yksi kaverini on taas pannut montaakin naista ilman kumia, kertaakaan ei ole kuitenkaan mitään tautia saanut, joukossa myös suhteessa olevia naisia. Kai kuitenkin pääpiirteissään voi sanoa että eiköhän moni ihminen tiedä oman terveytensä aika tarkkaan.

    • lisääntymis_funktio

      sukupuoliyhdynnän biologinen tarkoitus on lisääntyminen. Kaikki sen päälle on vain extraa ja humpuukia. Ei saa olla naiivi.

    • rojutränniin

      Kondomin käyttö on sama kuin söisi banaanin kuorineen, sanoisi afrikan poika.

    • ei_syytä_huoleen

      Mä ainaskin käytän, jokaisen kanssa ettei ala pikkuveli oireilee.

    • vaimovainhymyilee

      Helge ei käytä kortsua ikinä ja vieraita panoja monia viikossa.

    • kehäkierros

      Moni varmasti tietää terveystilanteensa sata prosenttisesti kuten minäkin vaikka on ollut myös useita seksikumppaneita oman kumppanin ohella.

    • Esko82_

      Ei tulis mielernkään käyttää kortsua. Kortsut on homoille!

    • varmatapaus

      Olen pannut ilman kumia muuan naista, seksisuhteesta ei voi puhua, kunhan päädyttiin sextailemaan joitakin erinnäisiä kertoja. Nainen sanoi heti että pelkoa ei ole taudeista mutta jos haluan kumia voi käyttää, en käytänyt. Suihinottokin tuntui todella nautinnolta ilman huppua, nainen osasi käyttää kieltään hyvin. No kävin sitten kuitenkin testeissä myöhemmin, kaikki ok joten kyllä niitä varmojakin tapaujsia löytyy ja kyseessä oli naimisissa oleva rouva.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe