Joulupukki toi minulle Tuija Wuori-Tabermannin kirjoittaman kirjan Carolasta. Todella hyvä kirja muuten. Carola oli upeaääninen laulajatar, vai mitä mieltä olette?
Carola
7
581
Vastaukset
- jukkis
on minunkin suosikkejani,ollut jo 25v.
- juuffo
Carola & Heikkin Sarmanto Trio- cd olis kyllä ihan ehoton hankinta!
Eli vanhoja zipaleita jossa silkkaa jazzia, ei iskelmää ! - jazzka
juuffo kirjoitti:
Carola & Heikkin Sarmanto Trio- cd olis kyllä ihan ehoton hankinta!
Eli vanhoja zipaleita jossa silkkaa jazzia, ei iskelmää !Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
- Greeny
jazzka kirjoitti:
Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
Jo vain on olemassa, näin esim Kane Records Turussa:
CAROLA & HEIKKI SARMANTO 20 CD SF SÄHKÖ 1966
Ilmestynyt syksyllä 2004
Ja hyvä levy onkin - anna.h
jazzka kirjoitti:
Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
Saitkin jo vastauksen. Kannattaa tosiaan hankkia tuo levy, se on todella hyvä! Suosikkini levyltä ovat The Flame ja Black Is the Colour.
- Carola-93
jazzka kirjoitti:
Se löytyy muistaakseni osoitteesta www.cdon.com ja sitte etsi-juttuun laittaa Carola niin sieltäpä löytyy...
- ace from space
KISS-maskin takaa kirjan ja se on mahtavaa!!!
anteeksi tämä ei mitenkään koske aiheeseen mutta sain myös kirjan ja olen iloinen..carola on ihan jees mutta KISS on paras..ja niin. hyviä lukuhetkiä vaan sinnekkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446