Siinä se kysymys otsikossa olikin. Toisen asemaan asettuminen voisi tehdä hyvää ja avartaa näkemyksiä ja avata silmät näkemään. Uutisointi hinnalla millä hyvänsä on väärin. Raha ei korvaa kaikkea.
Vastaukset 11
- heitävoltti
No on sullaki murheet.
- Anonyymi00010
Vaikka sitä varten mä oon täälä ollu
- Reportteri
Oletko ajatellut mikä kiinnostaa lukijaa? Ja kuka toimittajan palkan maksaa?
- samavolttimies
En oo ajatellu enkä aijo ajatellakaa.
- Anonyymi
samavolttimies kirjoitti:
En oo ajatellu enkä aijo ajatellakaa.
Ja minä siihen sitten tietenkin tutkinnottomia opeja pihteineen vieköön
- Anonyymi
Onko sillä merkitystä eli jos on tehnyt sen
- R-dolffi
Pakko niidenkin on jostain jutunjuurta revittävä. Valitettavasti.
- Klaaara
Mikä lehtijuttu nyt on ollut sopimaton?
- PostimiesPate2
Mikä lehti?
- OliverFoto
En tiedä, mutta muutamat valokuvaajat saisi laittaa vaöokuvauskouluun ;)
- Anonyymi00011
Hesarin esimerkki empatiasta, kun lehti yrittää esittää kv eliitin pedoringit ja kannibalismin seksipippaloina. Täysin sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411237- 54738
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26571- 42526
- 51511