http://www.hs.fi/koti/a1448595878391
Tunnetteko tällaisia?
Minä tunnen, mutta tapaukset on sellaisia, että jos peräkammaripoika "itsenäistyisi", niin sen vanhemman voisi samalla kärrätä laitoshoitoon.
Peräkammaripojat
18
180
Vastaukset
- m-i-e-s
Vaikka miettimällä mietin ja yritän ajatella, viskin ja viinin lisäksi mieleen ei tule yhtään peräkammarinpoikaa, eli en tunne yhtäkään.
- Bi-nainen
Enpäs tunne minäkään. Vaikka on laaja kaveripiiri. Mutta ehkä peräkammarinpojat ja tytöt eivät ole samoissa tai misään piireissä.
Minä asun lähellä äitiäni, en samassa taloudessa mutta sen verran lähellä että pystyy koska tahansa käymään.
Syy on juuri tuo, että jonkun omaisen on huolehdittava ikäihmisestä. Ainakin niin kauan kun kotona pystyy olemaan.- peräkammarinpoika
Olen sitten vissiin yksi kun asun vanhempieni kellarissa. Olen jo 30 vuotias ja voisin muuttaa omaan asuntoon mutta mutta käyn töissä, säästän rahaa. Siinä se syy on, asun vanhemmillani ilmaiseksi ja säästän n 700 euroa joka kuu asumalla kellarissa. Säästän omaan asuntooni tai olen jo säästänyt mutta säästän lisää. Voisin ostaa kolme huonetta keittiön käteisellä. Armeijan jälkeen menin töihin ja olen ollut vakitöissä 9 vuotta. No kai minä ensi kesänä muutan omilleni, ostan kämpän ilman lainaa ja jääkin rahaa rutkaasti elämiseen
- turvallisuushakuista
oliko sulla kiva vuosikymmen siellä vanhempien kellarissa?
- kakkossmiess-
Näin ahneita ihmiset ovat.
- asdfasdasd
Vaikka säästäminen onkin ihan hieno juttu niin eikö tärkeämpää elämässä ole kuitenkin se elämänlaatu?
Naisia on vaikea saada asumalla 30v kotona asti ja itse laskisin parisuhteen tärkeämmäksi asiaksi kuin rahan. asdfasdasd kirjoitti:
Vaikka säästäminen onkin ihan hieno juttu niin eikö tärkeämpää elämässä ole kuitenkin se elämänlaatu?
Naisia on vaikea saada asumalla 30v kotona asti ja itse laskisin parisuhteen tärkeämmäksi asiaksi kuin rahan.Maaseudun miesvaltaisella muuttotappiopaikkakunnalla asuva ei naisia saa kuitenkaan vaikka asuisi millaisessa asunnossa tahansa.
Ne naiset kun ovat lähteneet muualle.
Meinasin juuri saman artikkelin linkittää. Aika hurja lukumäärä. En taida itse tietää ketään, mutta lapsuudesta/nuoruudesta muistan samalla kylällä asuneen ainakin kaksi tuollaista vanhaapoikaa.
Minusta vanhemmat tekevät tuollaisessa tapauksessa todella pahan karhunpalveluksen lapselleen.- Olesinänautahiljaa
Älä jaa mielipiteitäsi asiassa josta et tiedä yhtään mitään.
Jos en asuisi vanhempien kanssa heidän omakotitalossaan niin olisin ollut jo parikymmentö vuotta kuollut. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä yksin tässä korruptoituneessa yhteiskunnassa. - 168
Olesinänautahiljaa kirjoitti:
Älä jaa mielipiteitäsi asiassa josta et tiedä yhtään mitään.
Jos en asuisi vanhempien kanssa heidän omakotitalossaan niin olisin ollut jo parikymmentö vuotta kuollut. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä yksin tässä korruptoituneessa yhteiskunnassa.Kuinkas sä sitten tulet selviämään, kun vanhempasi ovat niin vanhoja ja raihnaisia, etteivät kykene enää susta huolehtimaan?
168 kirjoitti:
Kuinkas sä sitten tulet selviämään, kun vanhempasi ovat niin vanhoja ja raihnaisia, etteivät kykene enää susta huolehtimaan?
Mutta entä jos vanhapoika huolehtii vanhemmistaan eikä päinvastoin?
Italiassa tuo olisi normaalia.
- Nainenxxxxxxxxx
Tunnen yhden, seurustelin hänen kanssaan jonkin aikaa seitsemisen vuotta sitten. Asui silloin ja asuu edelleen kahdestaan äitinsä kanssa. Ikää alkaa olla jo lähemmäs 40.
Mies on fiksu ja hauska, mielestäni hyvännäköinenkin, käy töissä, harrastaa monipuolisesti..., mutta jostain syystä se napanuora vain on katkaisematta. Tosin rahakin saattaa vaikuttaa. Asunto on suht tilava ja tyylikäs ja hyvällä paikalla. Kummallakaan ei varmaan olisi varaa asua sellaisessa yksinään. - Naisasialooseri1
Tunnen kaksi ja tiedän yhden tuollaisen peräkammarinpojan, jotka ovat yli 30v. Tämän lisäksi tunnen yhden 68v miehen, joka asui maalla vanhempiensa peräkammarissa pitkälti yli 40v ja toisen, jo edesmenneen joka asui ikänsä peräkammarissa maalla, hän kuoli toissa syksynä.
- 1017
Naapurissani asuu pitkästi yli kolmikymppinen peräkammarinpoika.
- onneavaan-
Peräkammarinpoika ei häviä mitään vaikka asuu vanhempien kellarissa koska suomi nainen ei ole tutustumisen arvoinen kun ovat kuitenkin lutkaileet jo nuoresta saakka. He alkaa vasta 25 vuotiaan miettiä mitä tekevät , ja olisiko ammatti pitänyt hankkia eikä äpärä lasta sen jännämiehen kanssa joka kuitenkin jätti naisen. Säästäminen ja työn teko on hieno juttu ja mitä väliä sillä sitten missä asuu kun se varallisuus on aika tärkeä juttu kuitenkin. Naiset panee ja tekee lapsia ja sitten haluavat jonkun varakkaan miehen elättämään sitä jännämiehen siittämää lasta. Toivottavasti perakammarinpojat ei ole niin tyhmiä etä kuluttavat vaivalla tienaamat rahansa jonkun lutkan elättämiseen.
- scrg
Peräkammaripojista ei siis ole syytä olla huolissaan, niitä ei juuri kukaan tunne ja jos tunteekin, niin heillä pyyhkii hyvin.
Samaan tilastopläjäykseen liittyi kuitenkin tällainenkin tieto:
http://www.virallinentilasto.fi/til/perh/2014/02/perh_2014_02_2015-11-27_kat_007_fi.html
Neljännesvuosisata sitten n. 40-vuotiaista miehistä asui yksin 10%, nyt 20 %. Samassa ajassa samanikäisten naisten yksinasuminen on lisääntynyt vain hiukan. Muutoksen syy?
Kaikissa muissakin ikäluokissa yksinasuvia miehiä on vähintään viidennes tai enemmän. Kaikki miehet ei ole peräkammareissa. Tämähän on siis hyvä uutinen palstan naisille. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814