Soittaminen ja tiedusteleminen

SoitellaanSonninen

Työhönottajat ja rekrytoijat, mitä mieltä olette hakijoista jotka eivät soita ja kysy jotakin haettavasta työtehtävästä? Raakkaatteko hakijat jotka eivät soita, automaattisesti pois vai ovatko he samalla viivalla niiden kanssa jotka soittavat? Itse kuulun niihin jotka useimmiten soittelevat ja kysyvät vaikka työnhakuilmoitus on tyhjentävä eikä kysyttävää ole. Toisinaan (etenkn rekryfirmoista) saa tylyhkön vastauksen ja tulee sellainen olo että rekrytoija oli mielentilassa "mitä tänne soittelet". Kannattaako siis soittaa vai ei?

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12329

      Itse valitsen hakijat haastatteluihin hakemuksen ja CV:n perusteella. Luultavasti en edes muista mahdollisen soittajan nimeä, kun alan katsomaan hakemuksia.

    • Äläpäsvalehtele

      Kyllä jotkut työnantajat edellyttävät soittoja!

    • SoitanItse

      Itse olen paljonkin hoitanut rekrytointeja, ja homma menee niin, että CV:n ja hakemuksen perusteella kutsun haastatteluun, ja ITSE soitan perään.

      Joihinkin tehtäviin ilmoitan soittoajan hakuilmoituksessa. Muina aikoina en sitten hakukyselyihin vastaa.

      Niille, joita en kutsu haastatteluun, lähetän kirjeen.

      Ennemmin raakkaan ne yli-innokkaat soittelijat pois.

    • Häirikönesimerkkirangais

      Olen seurannut keskustelua täällä sivustoilla. Olen Eurooppalainen. Ihmettelen. Tapani Arvid Kylmäkosken jälkijättöiset viisaudet kokonaisuutta en ole löytänyt tiedon valtavirroista. Jäiset herkuttelu hetket vievät hiljaisuuden. Valheet seuraavat toisiaan. Sanat ovat vain sanoja. Käyn viereen. Tunnen itseni. Kaksikymmentä vuotta sitten olin nuori. Minulla ei ollut unelmia. Ei ole vieläkään. Neuvo muille. Ottakaa rennosti. Yksi esimerkki. Turvavyö on turvallinen. Turvaisa lepo hetki voi katketa. Voihan turvavuokin pettää? Ei voi. Kukaan ei aja autoa leipäveitsi kädessä. Tärkeilet tiedoillasi. Se varmistaa päätelmän. Luulet olevasi nero. Toinen varmistus. Minua seurataan. Oletko itse nero? En, mutta näen kuulien tulevan musketisa. Olet vain eri metalliseosten alla. Et yllä. Vihjaatko seksiin? En. Vihjaan, että kannattais miettii. Oletko nero? En tiedä? Miksi häiritset minua sitten?

    • Häirikköesim.. oli mageeta tajunnan virtaa.. ihan ehkä pointtiakin.. Raakkaanko pois yli-innokaat? No toisinaan siitä on ollut haittaa hakijan kannalta ja toisaalta se on johtanu työllistymiseen. Työnhaun voi aloittaa täältäkin: http://tienaakotona.info

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe