Tarvitsen tekonahkahanskat, mutta vaatekaupoista löytyy vain aitoa nahkaa. Olen vegaani ja on moraalini ja etiikkani vastaista ostaa ja käyttää nahkatuotteita. Pukukoodi kuitenkin vaatii nahkaista, joten mistä voin oikein löytää tekonahkahanskat???
Vegaaniset nahkahanskat
11
927
Vastaukset
- kierrätystä_kierrätystä
Aikamoinen ristiriita. Tee pukusi ja hanskasi kaalinlehdistä.
- Leatherglove
Pukukoodi väistyy, jos aate on sen kanssa ristiriidassa. Jätä juhlatilaisuus väliin!
- MrVeggie
Eli jätän Wanhat tanssimatta? :)
- Leatherglove
Elämä on valintoja. Kunnioitatko tanssitapahtumaa vai aatettasi? Kumpi on myytävänä?
- käsineitäjokalähtöön
Voithan pyytää suutaria tekemään tekonahkaiset, kuultu on vastaavasta tilanteesta että siistit puuvilla- tai silkkikäsineet sopivat ihan hyvin, kun ovat samanväriset puvun kanssa. Tekonahkaiset eivät todennäköisesti kestä kauan.
- Kannattaa_tarkistaa
Kun katselee noita halpoja hansikkaita, aitoa nahkaa on hankalaa löytää. Suurin osa on tekonahkaa, ilmeisesti niin laadukasta että luullaan aidoksi nahaksi.
- käsineitäjokalähtöön
Tekonahka ei ole laadukasta, kokeiltu on. Ostettu sekä halpoja että hintavia.
- villakangastakki
Entäs kenkäsi? Kumpparit vai tennarit. Huopatossuthan on tehty lampaasta...
- KukonojaRiko
Tuu tuolta mun kopista hakemaa wurthin työhanskat, ei loukkaa vegaaneja eikä tai muitakaan seksuaalivähemmistöjä. Olisko tietoo missä mesessä on käynnistyksen eston ecun virallinen paikka?
- RikoKukonoja
Se ecu ei kuulemma saa heilua niinkuin hullun mulkku.
- Jotain_tuollaista
Vegaani ruokavalio on sekasyöjäksi tarkoitetulle ihmiselle vaarallinen, mutta se ei ole tyylijuttu.
Suosittelisin riistan nahasta tehtyjä hansikkaita. Kun eläin on elänyt vapaana, ei sinullakaan voi olla mitään sen nahan käyttämisestä vaatteisiin. Joku muu voi syödä herkulliset lihat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995