Rinta- ja sukkanauhaliivien tuunaaminen.

Tuunaus_on_ihana_asia

Liivien tuunaaminen, eli kaikenlainen vanhojen rintaliivien ja sukkanauhaliivien muuntalu, koristelu ja muodistaminen on ainakin maailmalla nyt muodissa.
Yksi tavallisimmista lienee rintaliivien pantaosan muuttamisen kaksi, tai kolmiosaisiksi kiinnityskaariksi, jotka jätetään näkyviin juhlapuvun osana. Kuppiosa on ommeltu piiloon juhlapuvun sisään.
Jokohan linnanjuhlissa näitä nähdään?
Oletteko jo tuunanneen rintsikoitanne ja sukkanauhaliivejänne?
Mitä mieltä olette tuunauksesta?
Löytyykö kädentaitoja omasta takaa, vai joutuisitko teettämään työn kätevällä ystävättäfellä?
Kerro mielipiteesi, niin saadaan kunnon keskustelu ajankohtaisesta aiheesta ennen vuoden suurinta juhlaa, joulua!
Näkyikö pikkujouluissa tuunattuja rintaliivejä ja ehkä jopa sukkanauhaliivejä?

7

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no oon mää sen verran tuunaillu et oon ite pienentäny parien rintsikoiden ympärysmittaa, kun haluamani mallisissa liiveissä pienin ympärysmitta mitä löyty oli 75.
      (noin niinku ohimennen kysäistynä.. kuinka vähissä vaatteissa ihmisillä on nykyään tapana pikkujoulujaan viettää jos siellä pitäis toisten rintsikoita ja sukkanauhaliivejä nähdä..? ite oon ollu työpaikan pikkujouluissa viimeksi 2010 ja sillon kyllä ainaki oltiin vielä ihan vaatteet päällä,)

    • Marilynmuoti

      Jos tarkoitat todella vanhojen rintaliivien tai sukkanauhaliivien muuntelua, niin eipä tuossa hommassa ainakaan liian paljon järkeä ole.

    • sopiikoPikkujoulujuhliin
      • Seidinen

        Tosi seksikkäät! Itsekö tuunasit?

        Luovuuteni ei ole paras mahdollinen, mutta tekisin mielelläni tuollasia. Mistä saisi lisää hyviä ideoita?


      • Onnistuu_helpollakin
        Seidinen kirjoitti:

        Tosi seksikkäät! Itsekö tuunasit?

        Luovuuteni ei ole paras mahdollinen, mutta tekisin mielelläni tuollasia. Mistä saisi lisää hyviä ideoita?

        Tuohan on helppo nakki. Pätkä värikästä nauhaa lähitavaratalosta ja sitten rusetteja solmimaan sukkanauhoihin. Ei tarvitse edes ommella mitään.


      • sopiikoLinnanJuhliin

        http://aijaa.com/fHVW7U
        Tässä onkin tehty vähän isompi työ, että on saatu liivien takaosa näyttämään näin tyylikkäältä. Jokohan näitä nähdään linnan julissa?
        Veikkaan, että parilla kolmella voi olla jotain tämäntyyppistä.


      • Järki_päähän
        sopiikoLinnanJuhliin kirjoitti:

        http://aijaa.com/fHVW7U
        Tässä onkin tehty vähän isompi työ, että on saatu liivien takaosa näyttämään näin tyylikkäältä. Jokohan näitä nähdään linnan julissa?
        Veikkaan, että parilla kolmella voi olla jotain tämäntyyppistä.

        Iltapukuun ei kuulu alusvaatteiden esittely. Jos joku kokeilisi niin eiköhän linnan henkilökunta ohjaa ao. henkilön hieman sivummalle eikä päästä kättelyjonoon tai televisiokameroiden eteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe