Miten oppisin kestämään pakit paremmin?

Krrr

En tiedä, onko tähän mitään poppaskonsteja, mutta otan pakkien saamisen kovin raskaasti. Oikeastaan pakit itsessään kyllä vielä kestäisin, mutta en ymmärrä, miksi ne täytyy antaa niin ilkeästi. Olen vasta 18-vuotias nuori nainen. Minulla ei ole mitään kokemusta seurustelemisesta, mutta yritystä on kuitenkin ollut. Kaikki tekemäni aloitteet ovat menneet enemmän ja vähemmän päin seiniä.

Lyhykäisyydessään tarina on seuraava:

Teinivuosina tunnustin rakkauteni eräälle pojalle. Hän nauroi minulle ja kiusasi minua yhdessä kavereidensa kanssa asiasta yli puoli vuotta. Siinä ehtikin vierähtää lopulta viisi vuotta ennen, kuin uskalsin tehdä seuraavan kerran aloitteen. Ihastuin palavasti tanssiaisissa mieheen, joka ei lopulta millään saanut annettua minulle pakkeja. Hän oli koko ajan tyly ja kylmä minua kohtaan. Kysyin asiasta häneltä suoraan, mutta hän aina kierteli ja kaarteli; antoi ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Tämä peli jatkui pari kuukautta ennen, kuin olin tarpeeksi kypsä kohteluun. Kysyin neljännen kerran, mitä hän minusta ajattelee ja sainkin yllättäen totuuden hänestä ulos. Hän oli kiinnostunut minusta vain kaverina, joten toivotin hyvät jatkot. En antanut tapahtuneen lannistaa. Pian minua lähestyi mies, mutta yllättäen hän antoikin minulle pakit todeten, että vaikutan mukavalta, mutta ulkonäköni ei riitä hänelle.

Olen ollut kovin alamaissa näistä pakeista. Itsetuntoni on murentunut ja on vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään, kun vastaanotto on joka kerta ollut noin tylyä. No, en ole antanut tämänkään lannistaa. Tapasin vähän aikaa sitten miehen eräässä tapahtumassa. Hän vaikutti todella mukavalta ja hän kysyi Facebookiani. Tulkitsin tilanteen niin, että hän olisi kiinnostunut, joten pyysin häntä viime viikolla kahville. Hän suostui, mutta kaverimielessä. Päätin suostua, koska ajattelin, ettei siinä mitään menetä. Hän ehdotti tapaamista tälle viikolle. Totesin, että minulle sopii periaatteessa milloin vain. Hän puolestaan sanoi, että hänellä on joka päivä jotakin menoa, mutta eiköhän jossain välissä kerkeä. Ikävä kyllä miehestä ei ole vieläkään kuulunut yhtään mitään. Se tuntuu vaikealta. Vaikea ymmärtää, miksi taas käy näin. Nyt olen kuitenkin päättänyt, etten ala ruikuttamaan perään. Jos hän on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä ilmoittaisi jotain itsestään.

Tällä hetkellä itsetuntoni on aika heikoilla. Vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään, kun vastaanotto on ollut tähän asti niin tylyä. Eivätkö miehet sitten pidä aloitteellisista ja/tai suorista naisista?

Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! ;)

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krrr

      Oho! Toistan vahingossa kahdesti kohdan "itsetunto on aika heikoilla ja vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään". Älkää antako sen häiritä! :)

    • Olettosirohkea

      No uskon että syö sielua... Tsemppejä kuitenkin tuleviin koitoksiin, aloitteen tekeminen on kuitenkin tosi rohkeaa! :) Pakkeihin kuulemma tottuu..

    • CmcGr

      Pelottavan tutun kuuloista, lukuunotta että olen 22 vuotias mies ja ongelmani naisten kanssa. En ole koskaan seurustellut. Tänävuonna olen ollut vastaavassa tilanteessa kolme kertaa. Aina alkuun olen luullut on naisen osalta ollut jonkunlaista kiinnostusta, mutta sitten kuitenkin nainen haluaa olla vain ystävä.
      Itsetuntoni on murskana ja tunnen siksi oloni ahdistuneeksi ja yksinäiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe