Miten oppisin kestämään pakit paremmin?

Krrr

En tiedä, onko tähän mitään poppaskonsteja, mutta otan pakkien saamisen kovin raskaasti. Oikeastaan pakit itsessään kyllä vielä kestäisin, mutta en ymmärrä, miksi ne täytyy antaa niin ilkeästi. Olen vasta 18-vuotias nuori nainen. Minulla ei ole mitään kokemusta seurustelemisesta, mutta yritystä on kuitenkin ollut. Kaikki tekemäni aloitteet ovat menneet enemmän ja vähemmän päin seiniä.

Lyhykäisyydessään tarina on seuraava:

Teinivuosina tunnustin rakkauteni eräälle pojalle. Hän nauroi minulle ja kiusasi minua yhdessä kavereidensa kanssa asiasta yli puoli vuotta. Siinä ehtikin vierähtää lopulta viisi vuotta ennen, kuin uskalsin tehdä seuraavan kerran aloitteen. Ihastuin palavasti tanssiaisissa mieheen, joka ei lopulta millään saanut annettua minulle pakkeja. Hän oli koko ajan tyly ja kylmä minua kohtaan. Kysyin asiasta häneltä suoraan, mutta hän aina kierteli ja kaarteli; antoi ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Tämä peli jatkui pari kuukautta ennen, kuin olin tarpeeksi kypsä kohteluun. Kysyin neljännen kerran, mitä hän minusta ajattelee ja sainkin yllättäen totuuden hänestä ulos. Hän oli kiinnostunut minusta vain kaverina, joten toivotin hyvät jatkot. En antanut tapahtuneen lannistaa. Pian minua lähestyi mies, mutta yllättäen hän antoikin minulle pakit todeten, että vaikutan mukavalta, mutta ulkonäköni ei riitä hänelle.

Olen ollut kovin alamaissa näistä pakeista. Itsetuntoni on murentunut ja on vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään, kun vastaanotto on joka kerta ollut noin tylyä. No, en ole antanut tämänkään lannistaa. Tapasin vähän aikaa sitten miehen eräässä tapahtumassa. Hän vaikutti todella mukavalta ja hän kysyi Facebookiani. Tulkitsin tilanteen niin, että hän olisi kiinnostunut, joten pyysin häntä viime viikolla kahville. Hän suostui, mutta kaverimielessä. Päätin suostua, koska ajattelin, ettei siinä mitään menetä. Hän ehdotti tapaamista tälle viikolle. Totesin, että minulle sopii periaatteessa milloin vain. Hän puolestaan sanoi, että hänellä on joka päivä jotakin menoa, mutta eiköhän jossain välissä kerkeä. Ikävä kyllä miehestä ei ole vieläkään kuulunut yhtään mitään. Se tuntuu vaikealta. Vaikea ymmärtää, miksi taas käy näin. Nyt olen kuitenkin päättänyt, etten ala ruikuttamaan perään. Jos hän on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä ilmoittaisi jotain itsestään.

Tällä hetkellä itsetuntoni on aika heikoilla. Vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään, kun vastaanotto on ollut tähän asti niin tylyä. Eivätkö miehet sitten pidä aloitteellisista ja/tai suorista naisista?

Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! ;)

3

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krrr

Oho! Toistan vahingossa kahdesti kohdan "itsetunto on aika heikoilla ja vaikea uskoa, että kelpaisin kenellekään". Älkää antako sen häiritä! :)

• Olettosirohkea

No uskon että syö sielua... Tsemppejä kuitenkin tuleviin koitoksiin, aloitteen tekeminen on kuitenkin tosi rohkeaa! :) Pakkeihin kuulemma tottuu..

• CmcGr

Pelottavan tutun kuuloista, lukuunotta että olen 22 vuotias mies ja ongelmani naisten kanssa. En ole koskaan seurustellut. Tänävuonna olen ollut vastaavassa tilanteessa kolme kertaa. Aina alkuun olen luullut on naisen osalta ollut jonkunlaista kiinnostusta, mutta sitten kuitenkin nainen haluaa olla vain ystävä.
      Itsetuntoni on murskana ja tunnen siksi oloni ahdistuneeksi ja yksinäiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6453
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      99
      1905
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      939
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe