mtv NEWS
Yritti puuttua ahdisteluun lähijunassa – pahoinpideltiin potkaisemalla päähän
Asianomistaja kertoi olleensa matkustajana Helsingistä lähteneessä lähijunassa, kun hän oli huomannut ulkomaalaisen miehen häiritsevän naispuolista matkustajaa.
Asianomistaja oli mennyt huomauttamaan häiriköivää miestä, jolloin mies oli potkaissut asianomistajaa päähän. Potkun seurauksena asianomistajan huulesta oli alkanut vuotaa verta.
Junassa olleet vartijat olivat ottaneet pahoinpitelyyn epäillyn miehen kiinni ja ilmoittivat asiasta poliisille.
Vartijat luovuttivat 22-vuotiaan miehen poliisille ja hänet toimitettiin kiinniotettuna poliisin tiloihin. Asiaa tutkitaan pahoinpitelynä
MIES MENI ESTÄMÄÄN MATUAHDISTELUA,,,,SAI POTKUN
RÄYHÄSIELUT
4
167
Vastaukset 4
- näinsemenee
Minä kannan aina nykyään mukana tätä Virosta ostettua "kipinämasiinaa" ja käytän sitä jos maahanmuuttaja alkaa ryppyilemään. En edes odota että alkaa potkimaan, vaan heti suoraan poskeen pientä värinää.
- uudet
Väliin menneelle tietenkin laitetas syyte pahoinpitelyn yrityksestä ja rasismista sekä seksuaaliseen tasaarvoisuuteen" puuttumisesta .. ja vankeuteen :)
- lapsimorsian9v
GOOGLE : ASIALEHTI.
- siniristiloppumme
poliitikko; "e-e-e-e-e-en kommentoi"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518