mtv NEWS
Yritti puuttua ahdisteluun lähijunassa – pahoinpideltiin potkaisemalla päähän
Asianomistaja kertoi olleensa matkustajana Helsingistä lähteneessä lähijunassa, kun hän oli huomannut ulkomaalaisen miehen häiritsevän naispuolista matkustajaa.
Asianomistaja oli mennyt huomauttamaan häiriköivää miestä, jolloin mies oli potkaissut asianomistajaa päähän. Potkun seurauksena asianomistajan huulesta oli alkanut vuotaa verta.
Junassa olleet vartijat olivat ottaneet pahoinpitelyyn epäillyn miehen kiinni ja ilmoittivat asiasta poliisille.
Vartijat luovuttivat 22-vuotiaan miehen poliisille ja hänet toimitettiin kiinniotettuna poliisin tiloihin. Asiaa tutkitaan pahoinpitelynä
MIES MENI ESTÄMÄÄN MATUAHDISTELUA,,,,SAI POTKUN
RÄYHÄSIELUT
4
116
Vastaukset
- näinsemenee
Minä kannan aina nykyään mukana tätä Virosta ostettua "kipinämasiinaa" ja käytän sitä jos maahanmuuttaja alkaa ryppyilemään. En edes odota että alkaa potkimaan, vaan heti suoraan poskeen pientä värinää.
- uudet
Väliin menneelle tietenkin laitetas syyte pahoinpitelyn yrityksestä ja rasismista sekä seksuaaliseen tasaarvoisuuteen" puuttumisesta .. ja vankeuteen :)
- lapsimorsian9v
GOOGLE : ASIALEHTI.
- siniristiloppumme
poliitikko; "e-e-e-e-e-en kommentoi"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830