Olen 50 nainen. Koulutettu ja fiksu. Olin sopinut nettitreffit erittäin arvostetussa virassa olevan miehen kanssa. Tiesin nimen ym. eli mistään huijarista ei ole kysymys. Sovimme tapaamisen puolimatkan krouviin ABClle. Näin kun mies meni sisälle ennen minua. Kun pääsin sisälle, hän oli jo kassalla maksamassa kahviaan ja pullaa. Meni hakemaan paikkaa. Istuin häntä vastapäätä. Mies alkoi kaikessa rauhassa mussuttamaan pullaansa. Olin ihan häkeltynyt. Menin ostamaan oman kahvin. Juttelimme puolisen tuntia ja sitten mies teki lähtöä. Sanoi että mennään seuraavaksi tanssimaan. Marssi ovesta ulos ja autolleen. Ei saattanut eikä mitään. Ajoin sentään sinne 50km. Olin kyllä ihmeissäni. Kaveri laittoi viestiä, että olin mukavan tuntuinen. Olenko vanhanaikainen kun odottaisin toisenlaista käytöstä. Menen kö enää toisille treffeille?
Ei koiraa karvoihin katsomista
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723