Sopiiko sinulle, oletko huomannut muutoksia jaksamisessa iän mukana, minkälaisia vaivoja on yövuoron jälkeen yms?
Jaksatko yötyötä?
5
191
Vastaukset
- erwraewreawerawreasw
Ei vaan palaudu ja ei jaksaisi tehdä kahta yövuoroa putkeen. Eli tajuttoman väsynyt vaikka kuinka päivän nukkuu.
- unetonvalvoja
Yötyö on rankkaa riippuu paljon siitä minkälainen on työnkuva. Itse olen hoitoalalla ja yöllä tehdään kierrot ja vastataan kutsuihin, tässä paikassa tehdään myös paljon sellaista jota hoitajat eivät tee. Yö on täynynnä tekemistä ja välillä vaan tehdään ne kierrot. Kyllä sitä jaksaa kun tekee hitaasti voimiensa mukaan ja aamuyöstä torkahtaa puolituntia niin siinä se yö menee. Hyvin pitää nukkua että jaksaa seuraavan yön. Mielestäni kolmas yö on pahin silloin on vaikeinta pysyä hereillä. Neljäs yö kääntää jo unirytmin niin että ei enää saa öisin nukuttua ja päivisin väsyttää tajuttomasti. Kyllä se vapaa öiden jälkeen menee unirytmin korjaamiseen.
- Llölö
Mulla suurin osa vaikutuksista näkyi ratissa. Arviointivirheitä, muistamattomuutta jne. Aika lommoinen auto niinä päivinä. Ennen ja jälkeen kyseistä työpaikkaa ei yhden yhtä kolaria tapahtunut.
- YöKyöpeli577
Ei kannata, terveys kärsii liiaksi, lopeta ajoissa.
- tallus
Itse olen nyt kolme kuukautta tehnyt koko ajan yötyötä. Työaika 8 tuntia, viitenä päivänä viikossa. Yleensä sen jälkeen yksi tai kaksi vapaata ja sama uudelleen. Voin sanoa että väsyttää! Hullu olen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742