J's tattoo. Valitsin paikan kun katoin kuvia facesta ja instasta ja näyttivät hyviltä... Toisin kävi. En tiedä millä neiti mahtaa muokata kuvia koska itselle hän teki ainakin täysin paskaa jälkeä... Oisihan se jo hinnasta pitänyt arvata ettei ole kummoinen tatuoitsia, eli taaskaan ei halvalla saannut hyvää. Toivottavasti ei tee muille yhtä sontaa.
J's tattoo ulvila
8
2730
Vastaukset
- Eienää
Joo mullakin on paikasta huonoja kokemuksia. Ei se auta vaikka tekiä ois kaunis ja tissit puoliksi esillä ni kyllä jälki silti ratkaisee...
- Katru
Joo kyseisellä artistilla tainnut nousta pissa päähän kun saa facessa kehuja mut ei kyllä todellisuudessa ole mikään hyvä eikä minkäänlaisia sosiaallisia taitoja
- buaaaaahhh
tatska kaikille pakolliseks, kysytään pressalta koulu-uudistuksen myötä, jo 10-vuotiaastaasti, se on ihana kun on vanha iho venynyt, kuva siis vääntyy tuntemattomaksi paskaksi, iho rupsahtaa, joku eläinkuvio on sullekin ihanan mauton, laita kesäksi mahdollisimma vähän vaatetta, niin muutkin saa nauraa sulle .... tyhmä
ootte rumia, ja kusessa kuvienne kaa, ei saa hhelve..lläkään pois
ota mahdollisimman musta iso kuva ja
jokaisen panokaverisi kirjaimet ihoosi- Anonyymi
mee sä töihin vitun sossupummi horo ämmä
- tairetta
ulvila, repeeeeeee.....eeeeeh
- Eivalittamista
Olin kyllä itse tyytyväinen palveluun kun sain pääliskauppaan viel suuhoidonkin :)
- Paskapaikka
Vittu mikä tekiä!! Ei ees vastaa puhelimeen ja keskustelee asioista vain viestitse... Todellista asiakaspalvelua... Tupakalla ramppaa vähän väliä eikä jälkikään kauhean tyydyttävää oo!!! En suosittele!!!
- Shittii
En tosiaan suosittele!!! Kiertäkää kaukaa kyseinen "artisti"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943