Olen 27 vuotias mies, olen ollut seksisuhteessa 2 vuotta sitten mikä kesti 6kk koskaan ennen en ole harrastanut seksiä.
Nyt minulle tuli seksi tarjous , mutta en päässyt rahatilanteen vuoksi naisen luokse.
Sain nokkosihottuman sitä aiheutuneesta stressistä ja rukoilin jumalaa autttamaan minua. Jumala vei minut sairaalaan ja siellä pistettiin 2 kortisolipiikkiä, mikä laski kortisolin tasoni elimistössä ja en pysty nyt noin kuukauteen harrastamaan seksiä, koska en pysty kiihdyttämään elimistöäni. Eli Jumala ei anna seksiä, mutta haluaa myrkyttää luonnottomasti elimistöni..
Kiitos taas jumala tyhjästä.. en ole sinulta paljoa pyytänyt muutakuin kerran seksiä.. voisitko tappaa minut julma kiduttaja Jumala?
Pyysin eile jumalalta seksiä..
5
<50
Vastaukset
- a-no
Sinulla on ihailtavan suora ja luonnollinen suhde Jumalaan! Oletko kelannut, että ehkä tälläkin oli tarkoituksensa?
Minkähän taudin tai liikenne onnettomuuden vältit kun sait niin ehdottoman esteen??
Jatka samalla varmuudella. Siunausta matkallesi. Mutta ole(mme) kiitollinen että sinusta pidetään huolta... niin kuin jokaisesta.
Olisiko mahdollista että pyytäisit ihmissuhdetta, vaikka suhteessahan me nytkin olemme kanssasi- saitsi
on kyllä todella luonteva tapa sinulla lähestyä Jumalaa.. juu kyllä Hän varmaan tuntuu nyt hetken kiduttajalta, mutta kaikella on suuri tarkoitus.
- parantaja
Kannattaa pyytää seksiä naisilta eikä jumalalta niin voi onnistua paremmin.
Pakko kysyä, että antoiko Jahve (tai keneltä jumalolennolta nyt sitten seksiä pyysitkään)?
Ihan pikku vinkki: Kannattaa esittää pyyntönsä kuvitteellisen taikaolennon sijasta lihaa ja verta olevalle naiselle. Tai miehelle, jos pelaat "toisessa joukkueessa". ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651