Olen lähes kaksi vuotta syönyt Diane Novia. Nyt meni vakituinen suhde poikki, joten ehkäisyn takia en noita tarvitsisi. Mutta onkohan lopettaminenkaan järkevää? Lähillä vaivaa nämä:
*Ruokahaluni on kasvanut huimasti pillereiden aloittamisen jälkeen ja näin ollen painoa on tullut lisää. Tahtoisin kokeilla, auttaako pillereiden syömisen lopettaminen asiaan. Myös mielialavaihteluita on ihan liikaa nykyään.
*Toisaalta pelkään, että iho huononee dramaattisesti jos lopetan pillerit. Otin ne aikoinaan lievään akneen, auttoivat jonkun verran.
*Ja onko epäterveellistä, jos joudun kuitenkin taas aloittamaan jossain vaiheessa pillerit uudestaan?
Tulipas pitkä teksti. Mutta onko jollain kokemuksia aiheesta, miten lopettaminen vaikutti? Tiedän kyllä, että on yksilöllistä, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
*Ruokahaluni on kasvanut huimasti pillereiden aloittamisen jälkeen ja näin ollen painoa on tullut lisää. Tahtoisin kokeilla, auttaako pillereiden syömisen lopettaminen asiaan. Myös mielialavaihteluita on ihan liikaa nykyään.
*Toisaalta pelkään, että iho huononee dramaattisesti jos lopetan pillerit. Otin ne aikoinaan lievään akneen, auttoivat jonkun verran.
*Ja onko epäterveellistä, jos joudun kuitenkin taas aloittamaan jossain vaiheessa pillerit uudestaan?
Tulipas pitkä teksti. Mutta onko jollain kokemuksia aiheesta, miten lopettaminen vaikutti? Tiedän kyllä, että on yksilöllistä, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Diane Novat minullekin aikanaa määrättiin. Helpottivat iho ongelmiin. Omakin paino nousi 17kiloa, ja heti kun lopetin tippuikin melkein entiseensä. Mä sain myos mielialavaihteluita, nekin meni ohi. Voit pyytää lääkärilt rasvaa iholle iltaisin jos silti tulee aknea niin haet kuurin, minä pyysin rasvan ja helpotti...kokeile
Vähenikö sinun ruokahalusi siis pillerit lopetettuasi?