Ei se rakkaus kaikkea kestä...

Taaskoyksin

Meni n. 3v. miehen kanssa, joka osoittautui kaikesta syyttäjäksi. Alussa imarteli ja oli niin "rakasrakas"-tyyppiä, mutta kun yhteen muutettiin n. vuoden seurustelun jälkeen, niin alkoi helvetti. Liikaa alkoholia, liikaa kaikkea. Vain erotiikka toimi loistavasti. Alko-ongelmaa yrittänyt hoitaa klinikalla vaihtelevin tuloksin.. mutta kun ei käytä holia, niin on kuitenkin ilkeä ja etsimällä etsii vikoja minusta. Minulla ei olisi saanut olla ystäviä, ei harrastuksia. Molempia on aika paljon ja se vei tietysti häneltä huomion (hänen mielestään), vaikka sovitin kyllä aikaa hänellekin.
En jaksanut antaa jatkuvaa huomiota aikuiselle miehelle (iältään aikuinen, ei muuten) ja onneksi muutti vuoden asumisen jälkeen pois, sain siis hänet muuttamaan ja sekin oli väsytystaistelua. Minä ainakin väsyin... Nyt tilanne onkin hiipunut, asunut n.9kk muualla ja tavattiin alussa paljonkin, mutta viime kuukausina vähemmän ja vähemmän... koska aina kun hän tuli luokseni, aloitti huutamisen ja nimittelyn ja epäluuloisen jauhamisen..
Surullista kuitenkin, vaikka suhde oli rasittava, oli siinä tietysti hyvät hetket, joita kaipaan.. Vuorovaikutuksen ja oikeiden keskustelujen puute alusta lähtien lopultakin aiheutti välirikon, koska eihän se pelkkä erotiikka kanna, jos sängyn ulkopuolella vain puhaltaa koillistuuli...
Sitä jään ihmettelemään taas kerran, että vaikka näen ihmisestä jo ensitapaamisessa ettei kaikki skulaa, niin jatkuu se suhteeseen asti kuitenkin ja kaikki ne ongelmat näin jo kuitenkin 1 kk:den sisällä tapaamisesta....Ihminen uskoo aina hyvään... minä ainakin..

1

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Jos todellakin uskot hyvään niinkuin väität, ei tekosi puolusta väitettäsi. Sinä laahaat vain tuon pahan ihmisen kanssa. Hän on antanut tilaisuuden sinulle olla rauhassa, kuitenkin vain kinuat tuota pahaa luoksesi. Miksi?!

Mitähän jos pukisit sanasi teoiksi ja hyvään uskomisen lisäksi toimisit sen mukaan. Ts. antaisit jo lopultakin tuon pahan miehen olla rauhassa ja käyttäisit energiaasi itsesi kehittämiseen, uuden oppimiseen, korkeampitasoisten ihmisten ja ystävien seuraan hakeutumisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe