AutoMen Oy Ylöjärvi - kokemuksia?

kannattaako_poiketa

Onko kenelläkään mitään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?

20

4825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostase

      Hyvä sijainti, uudehko halli, riittävät pihatilat. Osta pois, jos vaan hinnasta pääsette sopuun.

    • hyväpitäämielessä
    • Jantteri55

      Jaa mitä tohonk7n nyt sanoisi? Autokauppa siinä kun muutkin.

    • kalliitaon

      Kuheen uusia autoja Miksei ne ota vanhempia autoja? Toki kyllähän tuollaisen kuukausi erässä saisi maksettua, mutta sehän tulee useita tonneja kalliimmaksi kun löis kaikki rahat kerralla tisksiin. Noista kerralla saisin vain Citkka picasson ja sekin on väärä ranskalais merkki.

    • 0zafira

      Hyvä paikka.

      • Vakkariasiakas

        Yksi Tampereen seudun liikkeistä missä on kaikinpuolin reilu ja rehti meininki.Itse tehnyt siellä kolme kauppaa ja yhdessä tuli sanomista mutta se ripeästi korjattiin erittäin positiivisessa ilmapiirissä.


      • vakkariasiakas

        Mä olen ostanu nyt 2 autoa automen " pojilta ". Ei pitäis kehua liikaa , mutta aivan olen tyytyväinen poikien touhuun. Oli pikku reklamaatio ja sen ne hoitivat tyylikkäästi.
        Tais minustakin tulla vakkariasiakas.


    • Negamiäs

      Kohta joku syyttää sinua kauppiaaksi. Täällähän ei saa eikä voi kehua ketään.

      • Anonyymi

        Olen ostanut 2 autoa automen liikkeestä , olen ollut tyytyväinen niihin mitä ostin. Oli sellaisia kuin luvattiin. Kohta pitää soitella pojille.


    • Anonyymi

      Ostin auton pojilta, tuli vikaa autoon . Pojat hoitivat remontit nopeasti ja asiallisesti. Voin suositella auton ostoa liikkeestä, kaikki toimii sovitusti.

    • Anonyymi

      Ostin yhden ,sen ekan ja viimosen.

      • Anonyymi

        Ähäkutti.
        Niinaina.


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu on erittäin hyvää. Jos kaupan jälkeen on jotain huomautettavaa, hoitavat asian kyllä tyylikkäästi. Ostaja Lapualta

    • Anonyymi

      Onko kokemusta AutoWomen? Liikkeestä, onko heillä ikuinen takuu vanhoissa romuissa?

      • Anonyymi

        Kuulostat lapselliselta teiniltä tai sitten todella kateellisen katkeralta kilpailijalta😁


    • Anonyymi

      Auto meni rikki alle 10 t ajettuna. Nauroi vain eikä mitään kiinnostusta osallistua kuluihin tai takuuseen. En suosittele.

      • Olisi helpompi keskustella asiasta, mikäli edellinen kirjoittaja edes vähän olisi raottanut salaisuuden verhoa, mikä nyt hiljakkoin ostetussa sitten meni rikki!!
        Ettei vain ollut lähivalopolttimo!
        Aika usein ns. "rikkinäisellä" autolla voi ajaa, vai oliko vika sittenkin sellainen, että jäit autoinesi tien poskeen?


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Olisi helpompi keskustella asiasta, mikäli edellinen kirjoittaja edes vähän olisi raottanut salaisuuden verhoa, mikä nyt hiljakkoin ostetussa sitten meni rikki!!
        Ettei vain ollut lähivalopolttimo!
        Aika usein ns. "rikkinäisellä" autolla voi ajaa, vai oliko vika sittenkin sellainen, että jäit autoinesi tien poskeen?

        Kateellinen kilpailija yrittää mollata👍


    • Anonyymi

      Kaksi autoa olen ostanut Automeniltä ja seuraavankin aion ostaa sieltä, kunhan sopiva kappale osuu kohdalle. Voin suositella paikkaa.

    • Anonyymi

      Perheeseen ostettu 6 autoa vuosien mittaan ja ostetaan seuraavatkin autot! Hyvät kaupat tullut tehtyä poikien kanssa! t.Timppa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe