Hei, olisiko kellään tarvetta au pairille? Olen 19-vuotias tyttö Lapista, olen reipas, joustava ja oma-aloitteinen. Etsiskelen perhettä, voisin aloittaa jo tammi/ helmikuussa, tai ihan miten vain perheellä on tarvetta. Toivomuksena olisi, että perhe olisi kaksikielinen ja toinen vanhemmista puhuisi edes suomea. Minulla olisi mahdollisuus olla 6- 12 kk.
Olen valmistunut lähihoitajaksi. Olen hoitajana Mannerheimin lastensuojeluliitolla ja olen heidän kauttaan hoitanut kaiken ikäisiä lapsia yli neljän vuoden ajan. Olen myös hoitanut sitä aiemmin tuttavien lapsia.
Minulla on ajokortti. En polta tupakkaa.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected] tai voit jättää sähköpostiosoitteesi niin voin ottaa yhteyttä :)
perhettä etsiskelen
sallakatariina
4
169
Vastaukset 4
- amrn
Moikka, sun sähköpostiosoite ei toimi :/ siihen ei pysty lähettää viestiä..? Oisko sulla toista spostia?
Hei, katso tällä palstalla oleva uudehko ilmoituksemme au pairista Kööpenhaminaan. Jos kiinnostaa, laita spostia.
- KariW
Hei,
Etsimme au pairia Kreikkaan jo maaliskuussa.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841814
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.116957Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo122878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57592- 38568