Menin eilen nukkumaan klo 22:45, mutta nukkumisesta ei tullut mitään vaikka olin väsynyt. Mielessä pyöri arkiset murheet, viikonloppuna iskevä myrsky ja mahdolliset sähkökatkokset, ja lopulta hiiri alkoi äänekkäästi raivaamaan tietään loukkua kohti. Kello oli muistaakseni noin 23:30 kun aloin itkeämään ja noin 10 minuutin jälkeen otin Temesta-napin kaapista.
Itkin vielä hetken, kunnes lääkkeen vaikutus alkoi noin puolenyön tienoilla, ja aloin miettimään että onneksi minua ei sentään valvota mikään rääkyvä kakara, jonka beta-elättäjä olisin. Tai että mistä lämpöä saadaan Älvsby-taloon jos ilmalämpöpumppu ei toimikaan. Sitten loin mieleeni tilanteen, jossa Liljalaakson Timppa seisoo talonsa edustalla lyhty kädessä ja yöpukuun pukeutuneena, kunnes paikalle saapuu Bicky Royal mies kahdella pyörällä keulien ja valtavat xenon-valonheittimet loistaen. Pian Janica ja Bicky Jr. tulevat talosta ulos ja nousevat Bickyn kyytiin, samalla kun Minttu-Petteri rääkyy sisällä ja Timppa lähtee rauhoittelemaan häntä, samalla huokaisten "oivoi.. voi..". Tässä vaiheessa hysteerinen itku oli muuttunut tyytyväiseksi hihittelyksi ja aloin nukkumaan hyvillä mielin. Nämä tapahtumat eivät jatkuneet unessa, tai en ainakaan muista jos olen nähnyt unia viime yönä.
T2015: Bicky Royal auttoi minua nukkumaan
119
239
Vastaukset
- Timppa_Liljalaaksosta
Tänään on taas perjantai... ja se tietää rahanmenoa. Oi-voi voi.
- nihhhhhhhhhh
Tiedätkö jo mitä joululahjoja ostat perheellesi?
JA MITÄ VITTUA SÄKIN TAPETTAVISTA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN TAPETTAVIN TULET TOLLASTA VITUN VALHEELLISTA PASKAA KIRJOITTAMAAN MUN NIMELLÄ PERKELE!!!!!! MÄ SITÄ KUN KIRJOITANKIN AINA TÄN REKISTERÖIDYN TUNNUKSEN TAKAA, ETTÄ TIEDOKSI SE VAAN KAIKILLE TÄN PALSTAN LANTA-AIVOILLE!!!!!! SITÄ KUN KAIKKIEN KUNNOLLISTEN JA PERHEELLISTEN MIESTEN VAIMOT OVAT JUST PERJANTAINA VIETTÄMÄSSÄ SITÄ TYTTÖJEN ILTAA SILLÄ OMALLA PALKALLA JOTA JULKISEN SEKTORIN SUOJATYÖPAIKOISTA SAA, ETTÄ EI SITÄ RAHANMENOA OLE PERJANTAINA SEN ENEMPÄÄ KUIN MUINAKAAN PÄIVINÄ PERKELE!!!!!!!!! SÄ SITÄ KUN ITSE OLETKIN VARMAAN JOKU NAISETTOMUUDESTA KÄRSIVÄ ÄTMIPASKALUUSERI, JOKA LOHDUTTAUTUU AJATUKSELLA ETTÄ KAIKKI NAIMISISSA OLEVAT MIEHET OVAT PELKKIÄ MAKSUMIEHIÄ JOKA ASIASSA!!!!! KYLLÄ MUN JA JANICAN SUHTEESSA TÄRKEIN ASIA ON SE RAKKAUS, JOKA SYTTYI LAVATANSSEISSA SILLÄ MÄ SITÄ KUN OLENKIN VÄHINTÄÄN YLEMPI KTM ELLEN JOPA ITSE YTM, SILLÄ MÄ KUNNIOITAN NAISTA, EN JUO, EN LYÖ JA HYVÄKSYN SEN ETTÄ KAIKILLA MEILLÄ ON HISTORIA TAKANAAN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- scrg
liljalaakson_timppa kirjoitti:
JA MITÄ VITTUA SÄKIN TAPETTAVISTA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN TAPETTAVIN TULET TOLLASTA VITUN VALHEELLISTA PASKAA KIRJOITTAMAAN MUN NIMELLÄ PERKELE!!!!!! MÄ SITÄ KUN KIRJOITANKIN AINA TÄN REKISTERÖIDYN TUNNUKSEN TAKAA, ETTÄ TIEDOKSI SE VAAN KAIKILLE TÄN PALSTAN LANTA-AIVOILLE!!!!!! SITÄ KUN KAIKKIEN KUNNOLLISTEN JA PERHEELLISTEN MIESTEN VAIMOT OVAT JUST PERJANTAINA VIETTÄMÄSSÄ SITÄ TYTTÖJEN ILTAA SILLÄ OMALLA PALKALLA JOTA JULKISEN SEKTORIN SUOJATYÖPAIKOISTA SAA, ETTÄ EI SITÄ RAHANMENOA OLE PERJANTAINA SEN ENEMPÄÄ KUIN MUINAKAAN PÄIVINÄ PERKELE!!!!!!!!! SÄ SITÄ KUN ITSE OLETKIN VARMAAN JOKU NAISETTOMUUDESTA KÄRSIVÄ ÄTMIPASKALUUSERI, JOKA LOHDUTTAUTUU AJATUKSELLA ETTÄ KAIKKI NAIMISISSA OLEVAT MIEHET OVAT PELKKIÄ MAKSUMIEHIÄ JOKA ASIASSA!!!!! KYLLÄ MUN JA JANICAN SUHTEESSA TÄRKEIN ASIA ON SE RAKKAUS, JOKA SYTTYI LAVATANSSEISSA SILLÄ MÄ SITÄ KUN OLENKIN VÄHINTÄÄN YLEMPI KTM ELLEN JOPA ITSE YTM, SILLÄ MÄ KUNNIOITAN NAISTA, EN JUO, EN LYÖ JA HYVÄKSYN SEN ETTÄ KAIKILLA MEILLÄ ON HISTORIA TAKANAAN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vau. Aina joku jaksaa yllättää.
Ja se on piristävää että on yllätyksiä. - 14141
Nerokasta. Fabulous! Absolutely fucking fabulous!!!
- Ex----PUA
Aloin lukemaan tätä ketjua poiketessani (nyt) kahvilla. Lähes repesin ääneen kun tämä hyppäsi silmille! xDD
Muutenkin tuo kuva jo yksin saa joka kerta hymyn huulille, ja nyt vielä tämä - aina_jotain_uutta
EIIIHH SAATANA !!!!!!.
Nyt se paljastui !, liljalaakson timpe = DARKKIS !.
Darkkis, tuo kaikkien assburger-retardien kantaäiti ja isäkin, kun kerran transistori on. Etkös sä pälli vieläkään ole tappanut itseäsi lyömällä sitä kirvestä siihen sun eurooppalaiseen sasi-kaljuusi ?!.
Voi v...ttu mikä vajakki tuo varissuon asukki on........ - auttakaasaatanaaaaa
Darkfeat on tarttuva tauti, vittu lähtee tukka kohta!! apuvaaaa!!!
aina_jotain_uutta kirjoitti:
EIIIHH SAATANA !!!!!!.
Nyt se paljastui !, liljalaakson timpe = DARKKIS !.
Darkkis, tuo kaikkien assburger-retardien kantaäiti ja isäkin, kun kerran transistori on. Etkös sä pälli vieläkään ole tappanut itseäsi lyömällä sitä kirvestä siihen sun eurooppalaiseen sasi-kaljuusi ?!.
Voi v...ttu mikä vajakki tuo varissuon asukki on........Mä en kyllä todellakaan ole tota liljanlaakson timpan hahmoa tänne keksinyt, jos niin luulet. Epäilen sitä, että varmaan periaatteen mies on tämänkin hahmon takana, kun ei ole mies86 pitkään aikaan mitään tänne kirjoitellut.
Niin ja tiedoksi vaan sulle se, että mulla onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja tämän tietää myös mies1967. Lisäksi olen myös muuttanut aikoja sitten, joten turha väittää mua varissuon asukiksi.
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun saatanan vajakki oletkin perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- uutta_uutta_mutta_vanhaa
No mulkku, yrittäisit edes !.
Eihän tuo sun avautumien enään ole mistään kotoisin, tuollaista väsynyttä paskaa....
Ja kyllähän se sun pimp-daddy a.k.a mies1967, tietää että sun otsa alkaa takaraivolta (ihan kuten juice-tukka kuuluukin olla !) väkisinki kun sua on pyrstöön kairannut ja sen jälkeen lusikassa koisannut vetokoukku aisassa. - Kovaa.tekstiä
Niin sitä vain joskus kiltti ja rauhallinen perheenpääkin saattaa hermostua...
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mä en kyllä todellakaan ole tota liljanlaakson timpan hahmoa tänne keksinyt, jos niin luulet. Epäilen sitä, että varmaan periaatteen mies on tämänkin hahmon takana, kun ei ole mies86 pitkään aikaan mitään tänne kirjoitellut.
Niin ja tiedoksi vaan sulle se, että mulla onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja tämän tietää myös mies1967. Lisäksi olen myös muuttanut aikoja sitten, joten turha väittää mua varissuon asukiksi.
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun saatanan vajakki oletkin perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vai oletko sittenkin.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mä en kyllä todellakaan ole tota liljanlaakson timpan hahmoa tänne keksinyt, jos niin luulet. Epäilen sitä, että varmaan periaatteen mies on tämänkin hahmon takana, kun ei ole mies86 pitkään aikaan mitään tänne kirjoitellut.
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun saatanan vajakki oletkin perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei Mies86 vaan perishän se olikin.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun saatanan vajakki oletkin perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Analta jäi lääkkeiden otto väliin 4.12.2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Analta jäi lääkkeiden otto väliin 4.12.2015
Ja monesti muulloinkin.
- Anonyymi
Darkkista aidoimmillaan :-)
- Anonyymi
Hyvä sua kaljupoika
- Anonyymi
Nyt meni väärällä tunnarilla
- eimikäänrahamies
Käytkö enää töissä kun noita itkukohtauksia tuntuu olevan aika usein?
Kävelin illalla yhden kaupungin kalleimmista ravintoloista ohi ja kurkkasin ikkunasta minkälaista porukkaa siellä on. Siististi pukeutuneita myöhäiskeski-ikäisiä seurueita siellä näytti aikaansa viettävän. Silmiinpistävää oli se että yhdelläkään miehistä ei ollut seuranaan kaunista nuorta naista vaan kurttunaamainen, ruttuinen kurppa. Tuollaisia läskipyrstöjä sitten pitää kestitä hienossa ravintolassa, minusta olisi sopivampaa jos niille hakisi snägäriltä jotain pikaruokaa kotimatkalla. Tämä kokemus piristi mieltäni ja vähensi yksinäisyyden aiheuttamaa surua. Kotimatkalla poikkesin pizzerian kautta ja hotkaisin pizzani hivenen iloisempana, hieman ruumisarkkua suuremmassa yksiössäni. - aisuriraivoa
timppa on paras
- hyvähyvä
Hyvä, ettet enää näe painajaisia Bickystä.
- Anonyymi
Hieno tarina kuinka liljalaakson tarinat syntyvät.
- Anonyymi
Ei kyllä kovin tervettä menoa..
- Anonyymi
Liikkistä <3
- Anonyymi
Tänään uneen auttoi pieni jyyspitsatarina :]
- Anonyymi
Mielikuvitus Opera Special 🍕
- Anonyymi
Lieneekö periksellä enää sairaudentuntoakaan? Aika sairaat setit on ollu vielä 3-4 vuotta sitten!
- Anonyymi
Erittäin sairaat setit.
- Anonyymi
Aika homoa minusta
- Anonyymi
Hassu poika olet
- Anonyymi
Mukava kuulla :)
- Anonyymi
Toimiiko myös päiväunilla?
- Anonyymi
Eli mielikuvitusystävät ovat hyvää lääkkeetöntä unilääkettä.
- Anonyymi
Kohta on taas nukkuma—aika. Tuleeko ”bicky” taas avuksi?
- Anonyymi
Tänään on ehkä Luunmurskaaja-Kake unistusvuorossa :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on ehkä Luunmurskaaja-Kake unistusvuorossa :-)
Voi olla myös Saritan ja Ekin vuoro :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla myös Saritan ja Ekin vuoro :D
Kannatan timppaa, joka on miehekkäin periksen hahmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, muut on ihme luusereita. No sellasiahan peris ihailee nacci ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten on.
- Anonyymi
Liljalaaksolaisen rinnakkaistodellisuuden ylläpitäminen aiheuttaa unettomuutta.
- Anonyymi
Näin on. Periksen kannattaisi lopettaa make ja bicky-satuilut het paikalla.
- Anonyymi
perisonpaska:)
- Anonyymi
Tuntuu, että peris on jämähtänyt henkisesti puoliksi jonkun alle kouluikäisen tasolle. Siis sinällään on ilmeisesti älyllisesti suht normaalilla tasolla eli ei ole mitenkään kehitysvammainen ja pärjää elämässään melko normaalisti ilman ulkopuolista apua, mutta muuten ajatusmaailma, mielikuvitus ja tunne-elämä on kuin jollain 5-6-vuotiaalla. Itse olisin just sen ikäisenä saattanut keksiä jotain tollasia mielikuvitushahmoja, joiden kanssa olla vuorovaikutuksessa ja jotka olisivat auttaneet nukkumaan.
Toisaalta kiinnostavaa, toisaalta jotenkin ihan hiton creepyä.- Anonyymi
Niinpä, surullista luettavaa kun peris on niin tosissaan mielikuvitusystäviensä kanssa.
- Anonyymi
Näin on käynyt. Ei hyvältä vaikuta.
En kyllä sanoisi mitenkään sellaista, että Peris olisi muka jämähtänyt henkisesti jonkun lapsen tasolle. Kyllä hän mielestäni ihan aikuiselta nuorelta mieheltä vaikuttaa, kun omaa firmaakin pystyy kerran ylläpitämään, töissä käymään ja asioitaan normaalisti hoitamaan.
Muutenkin Peris vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä, kun tietää mm. paljon autoista ja niiden korjauksesta, joten ei pitäisi muiden palstalaisten täällä häntä turhaan moittia tai pilkata.- Anonyymi
Päihteet ja mt-ongelmat ovat ongelmien taustalla.
- Anonyymi
Lutuista :) Vähän trollaamista bickyllä palstalle niin perisätmi saa nukuttua.
- Anonyymi
Käyköhän samaan tarkoitukseen myös make ja timppa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyköhän samaan tarkoitukseen myös make ja timppa?
Entä Mohammed Liljalaakso, onko siinä hahmossa unistuspotentiaalia?
- Anonyymi
Lyrica saa lyyrisen runosuonen pulppuamaan!
- Anonyymi
Lyrican pöhöttämät kasvot loistavat onnesta kun sama jyysspammi tulee sadatta kertaa palstalle :D
Anonyymi kirjoitti:
Lyrican pöhöttämät kasvot loistavat onnesta kun sama jyysspammi tulee sadatta kertaa palstalle :D
Jos muhun viittasit, niin ihan vaan tiedoksi sulle että olen kevään ja kesän aikana pudottanut painoa 10kg enkä tietääkseni ole mitenkään pöhöttynyt. Mistään jyys-spammeista on paha mennä sanomaan kun itse en niistä ole vastuussa. Ja jos sillä tarkoitettiin vaikkapa JyystaXin mainoksia, niin mielestäni ihan asiallisia Bickyn postaamat "kaupallinen yhteistyö" aloitukset ovat olleet eikä suinkaan mitään spämmiä 😊
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Jos muhun viittasit, niin ihan vaan tiedoksi sulle että olen kevään ja kesän aikana pudottanut painoa 10kg enkä tietääkseni ole mitenkään pöhöttynyt. Mistään jyys-spammeista on paha mennä sanomaan kun itse en niistä ole vastuussa. Ja jos sillä tarkoitettiin vaikkapa JyystaXin mainoksia, niin mielestäni ihan asiallisia Bickyn postaamat "kaupallinen yhteistyö" aloitukset ovat olleet eikä suinkaan mitään spämmiä 😊
Ja lisäksi 'bicky' auttaa vielä nukkumaankin :)
- Anonyymi
Hieno juttu. Yritä kuitenkin pitää todellisuudentajusta kiinni.
- Anonyymi
Ihanaa :-)
- Anonyymi
Kuka hahmoistasi oli tänään nukutteluvuorossa?
- Anonyymi
Taitaa olla ”make”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ”make”
"Porari" perikselle: Aahaa tuuti lullaa :)
- Anonyymi
Samalla kun läskiä lähti niin tais lähteä kuntosalilla hankitut "lihaksetkin" :D :D
Hei amispoju peris, tajuuks et läski ei voi tehdä työtä kuin lihas :D :D :D- Anonyymi
ei se tajuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se tajuu..
Siitä tämänhetkistä kuntoa:
https://aijaa.com/ommHNS
Eihän tossa tarttis ku polttaa rasvat alas ja kultaa tulis bodylavalla. Anonyymi kirjoitti:
Siitä tämänhetkistä kuntoa:
https://aijaa.com/ommHNS
Eihän tossa tarttis ku polttaa rasvat alas ja kultaa tulis bodylavalla.Erikoista ja jollain creepylla tavalla kiehtovaakin että mulla on yksi tai useampi tollanen stalkkeri, joka ottaa kuvankaappauksia instagram-tarinoista, joku väitti lennättäneensä dronea pihallani jne. 🙄😅
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Erikoista ja jollain creepylla tavalla kiehtovaakin että mulla on yksi tai useampi tollanen stalkkeri, joka ottaa kuvankaappauksia instagram-tarinoista, joku väitti lennättäneensä dronea pihallani jne. 🙄😅
Löytyykö sun talostasi muuten ollenkaan sisävessaa? Laitoit pari päivää sitten storyn, että olit menossa ulkohuussiin paskalle.
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö sun talostasi muuten ollenkaan sisävessaa? Laitoit pari päivää sitten storyn, että olit menossa ulkohuussiin paskalle.
Jo on taas puheenaiheet tällä palstalla 😂 Peris menee paskalle. Okei. 🙄
Ei ole sisävessaa. Kaivosta tulee talon tiskialtaalle putki ja toinen menee maan alla pihasaunaan jossa on lämminvesivaraaja ja suihku.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peris tekee tarpeensa peltoautoihin
T. Naapuri Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miksi laitoin storyyn että menin ulkohuussiin, niin siinä samalla pisti silmiini pihalla olevan ison pensaan kauniit violetit kukat. Tätä ennen olin kritisoinut matkustamista korona-aikana ja tästä pensaasta otetun kuvan yhteyteen laitoin että ei tarvinnut lentää Italiaan asti kuvaamaan jotain hienoa kun matkalla huussiin voi nauttia luonnon estetiikasta.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Niin ja miksi laitoin storyyn että menin ulkohuussiin, niin siinä samalla pisti silmiini pihalla olevan ison pensaan kauniit violetit kukat. Tätä ennen olin kritisoinut matkustamista korona-aikana ja tästä pensaasta otetun kuvan yhteyteen laitoin että ei tarvinnut lentää Italiaan asti kuvaamaan jotain hienoa kun matkalla huussiin voi nauttia luonnon estetiikasta.
Juu, se kasvi tais olla joku pensasangervo.
Sulla taitaa muuten olla tosi antiikkinen kalusto sisällä sun talossasi, mitä kerran katoin vilaukselta IG:ssä. Ei varmaan 50-lukua uudempaa mikään. Mutta vanhassa vara parempi ja varmasti ovat kestävämpää ja laadukkaampaa materiaalia kaikinpuolin kuin nämä nykypäivän kertakäyttöiset Ikea-romut ymv. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ummetustakin voi olla
- Anonyymi
Voi voi, nyt on paha paikka. Eilinen periksen make-spämmi on poistettu
En mä ole mitään spämmännyt tänne. Ennätin kylläkin näkemään viestiketjun, missä Make esitteli hänen Indycar-autonsa, mutta kun olin kirjoittanut vastaukseni ja lähettämässä sitä, niin tuli tämä "pahus, sivua ei löytynyt" ruutu eli ketju oli näköjään jostain mielivaltaisesta syystä poistettu.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
En mä ole mitään spämmännyt tänne. Ennätin kylläkin näkemään viestiketjun, missä Make esitteli hänen Indycar-autonsa, mutta kun olin kirjoittanut vastaukseni ja lähettämässä sitä, niin tuli tämä "pahus, sivua ei löytynyt" ruutu eli ketju oli näköjään jostain mielivaltaisesta syystä poistettu.
Ei se ole mielivaltainen syy poistamiselle, että sinä spämmäät kuvitteellisilla henkilöilläsi palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mielivaltainen syy poistamiselle, että sinä spämmäät kuvitteellisilla henkilöilläsi palstaa.
"Make" on periksen mielikuvitusperheen jäsen :)
- Anonyymi
Onko tänään vuorossa Jessica Näätä-niminen hahmosi?
- Anonyymi
Tais olla Kake vuorossa.
- Anonyymi
Myöskin nivea-pehmeä kasvovoide sekä wellaflex supervoimakas sekä cobalt-deodoranttikin auttoivat ruudinhajun ohessa nukkumaan.
- Anonyymi
Kivasti tehty ”bickyltä” :)
- Anonyymi
Virtuaalinen uninalle analle:)
- Anonyymi
Parempi unilääke mielikuvitusystävät on kuin viina.
- Anonyymi
Vakkella puhuvat ihan tornihuhuna, että tänään on "jessican" vuoro.
- Anonyymi
Mielikuvitusystävät unikavereina, kuin nallet, mielikuvitus-seksi on myös tuttujen unikavereiden kanssa hauskaa.
- Anonyymi
Sellainen se ätmi-Antti on.
- Anonyymi
Ei tuu sukupuolitauteja;)
- Anonyymi
Näkyy olevan "jorma" tänään vuorossa:)
Missä ihmeen "vuorossa"? Ei kait se nyt Perikseen liity mitenkään, jos sitä vaikka Pääskyvuoren Jorma päättää jotakin tänne itse omalla profiilillaan kirjoittaa. Eipä se Peris ole vastuussa mitenkään niistä Jorman tai muidenkaan palstalaisten kirjoituksista, sillä ei hänellä ole mitään tekemistä niiden kanssa.
- Anonyymi
Hyvä niin ettei piggy rasitu liikaa:)
- Anonyymi
Antti, kuka tänään on nukutteluvuorossa?
- Anonyymi
Erilaiset asiat voivat auttaa nukkumaan, kuten niin itseäni auttavat nuo lastenelokuvat eli james bondit, iltasatuina auttavat nukkumaan.
- Anonyymi
Joku jännitysjuttu oli sellainen joka piti katsoa nukahtamatta loppuun, oli Before The Fire; https://www.imdb.com/title/tt4255196/
Joitain sankarityttö-elokuvia on muitakin, tämä oli julma elokuva, julmuus lisää jännittävyyttä. - Anonyymi
Sarita ja eki ovat minun arvaukseni.
Eikös Liljanlaakson Eki asu ihan Timpan naapurissa ja hänellä olikin autona VW Touran:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eivätkä nämä todellakaan ole mitään mielikuvitushahmoja, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä. Onhan Peris myös nähnyt sen Ekin Touranin usein parkissa siellä Prisman pihalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eikös Liljanlaakson Eki asu ihan Timpan naapurissa ja hänellä olikin autona VW Touran:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eivätkä nämä todellakaan ole mitään mielikuvitushahmoja, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä. Onhan Peris myös nähnyt sen Ekin Touranin usein parkissa siellä Prisman pihalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Kuka vitun Eki? Mistä semmoinen hahmo putkahti?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vitun Eki? Mistä semmoinen hahmo putkahti?
Etkö sä Ekiä tiedä? Ei se Eki mikään hahmo ole, vaan ihan todellinen henkilö ja perheenisä Liljanlaaksosta ja Timpan paras kaveri.
Ekihän on hyvin saman kaltainen kun kaverinsa Timppa ja autona hänellä on se Volkswagen Touran:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ekin voi myös bongata usein mm. Prismasta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Bicky on usein vuorossa :)
- Anonyymi
Bicky näkyy olleen vuorossa taas tänään.
- Anonyymi
Aina valmiina. ☺️
Itse asiassa nukahdin vaatteet päällä sängylleni joskus noin 12h sitten eli illalla puoli kymmeneltä kun kuuntelin äänikirjaa. Heräsin yöllä ja jatkoin sitten unia vielä muutaman tunnin.
Ja miksikö näin kävi? Oli pitkin viikkoa esim. erilaisia fyysisiä ulkoilmatöitä ja eilen illalla saunan ja iltalääkkeiden jälkeen tuli niin raukea olo että kroppa kyllä kertoi milloin tarvitsee lepoa. Ei siihen tarvittu mitään hyvänyöntoivotuksia kaveriltani Bickyltä, vaikka hän joskus niin tekeekin ja laittaa Snapchatissa viestiä ja hali-emojin kera ihan tälleen man hug -meiningillä kuten ystävät ja yhteistyökumppanit tekevät 🙄😊- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Itse asiassa nukahdin vaatteet päällä sängylleni joskus noin 12h sitten eli illalla puoli kymmeneltä kun kuuntelin äänikirjaa. Heräsin yöllä ja jatkoin sitten unia vielä muutaman tunnin.
Ja miksikö näin kävi? Oli pitkin viikkoa esim. erilaisia fyysisiä ulkoilmatöitä ja eilen illalla saunan ja iltalääkkeiden jälkeen tuli niin raukea olo että kroppa kyllä kertoi milloin tarvitsee lepoa. Ei siihen tarvittu mitään hyvänyöntoivotuksia kaveriltani Bickyltä, vaikka hän joskus niin tekeekin ja laittaa Snapchatissa viestiä ja hali-emojin kera ihan tälleen man hug -meiningillä kuten ystävät ja yhteistyökumppanit tekevät 🙄😊Mielikuvitusystäväsi on empaattinen hahmo :)
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ja miksikö näin kävi? Oli pitkin viikkoa esim. erilaisia fyysisiä ulkoilmatöitä ja eilen illalla saunan ja iltalääkkeiden jälkeen tuli niin raukea olo että kroppa kyllä kertoi milloin tarvitsee lepoa. Ei siihen tarvittu mitään hyvänyöntoivotuksia kaveriltani Bickyltä, vaikka hän joskus niin tekeekin ja laittaa Snapchatissa viestiä ja hali-emojin kera ihan tälleen man hug -meiningillä kuten ystävät ja yhteistyökumppanit tekevät 🙄😊Bicky-spämmisi on taas poistettu. Miksi kirjoittelet niitä, vaikka ne automaattisesti aina poistetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bicky-spämmisi on taas poistettu. Miksi kirjoittelet niitä, vaikka ne automaattisesti aina poistetaan?
Liljalaaksolaiset satuhahmot korvaavat periksen irl puuttuvan perheen.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mulla ole mitään liljalaaksolaisia satuhahmoja, mutta tosin ei myöskään perhettä. Mutta esimerkiksi Liljalaakson Timppa, Näädän perhe, Bicky Royal mies yms. joita näiksi hahmoiksi väitetään, ovat ihan tavallisia turkulaisia ihmisiä joita mäkin olen nähnyt monta kertaa milloin missäkin.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eipä mulla ole mitään liljalaaksolaisia satuhahmoja, mutta tosin ei myöskään perhettä. Mutta esimerkiksi Liljalaakson Timppa, Näädän perhe, Bicky Royal mies yms. joita näiksi hahmoiksi väitetään, ovat ihan tavallisia turkulaisia ihmisiä joita mäkin olen nähnyt monta kertaa milloin missäkin.
Päästä jo irti noista satuolennoistasi.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne liljanlaaksolaiset mitään satuhahmoja ole, vaan ihan todellisia henkilöitä. Siellä ne Timppa ja Eki asuvat kumpikin perheineen omissa Älvsby-taloissaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Molemmat myös luottavat vahvasti niihin VGA-konsernin merkkiautoihin:)))))))))))))))))))
- Anonyymi
Olipa hauska uni jälleen... olin tekemisissä poliisien kanssa ja esittelivät omia kiikareitaan, oli aika pieni suurennos, vain 8x suurennos linsseissä, mitähän muuta hauskaa unessa oli, joo liittyen omiin musiikeihin olin kitaristin luona käymässä suunnittelemassa jotain., mutta sormeni eivät taivu soittamaan niin nopeasti kitaraa enää, tyydyn säveltämishommiin vain.
Poliisien kiikaria katsoin väärinpäin jostain syystä unessa vielä :I) - Anonyymi
Ikiuneen ei olis pahitteeksi :-)
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Jorma tänään vuorossa?
- Anonyymi
No jo on homoa!
- Anonyymi
Älä nyt noin periksen satuystävästä sano.
- Anonyymi
Arvelen että Sarita on seuraavana vuorossa.
- Anonyymi
Kuka tänään vuorossa?
- Anonyymi
Olen tänään periksen nukutusvuorossa.
Luunmurskaaja-Kake- Anonyymi
Miten sujui. Oliko levoton?
- Anonyymi
Onko Runosmäen Reiska koska vuorossa?
On se hyvä että mulla on ollut jo varmaan lähestulkoon kolme vuotta tämä nimimerkki käytössä, mitä ei pysty kukaan feikkaamaan kikkailemalla ykkösten ja L-kirjainten tai nollien ja o-kirjainten kanssa. Tässäkin ihan selvästi yritetään esittää "mut" sellaisessa valossa, että olisin pitänyt kavereitani tai tän palstan vakiokirjoittajia muka joinakin hahmoina.
Kuitenkin näin aikuisena tervejärkisenä miehenä saatan nukkumaanmennessä ajatella vaikkapa jotain kivaa ja nättiä naista tai jos ei muuta niin vaikkapa autoja. Harvemmin tulee nykyään tän palstan juttuja kelailtua sängyssä.- Anonyymi
Tämä aloitus on kivoimpia sulta. Rehellinen.
- Anonyymi
Olisko tänään vuorossa luunmurskaaja-kake?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aloitus on kivoimpia sulta. Rehellinen.
Aloituksen aikainen peris oli ok.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562