Ero ja pettäminen. Siltikin kaipaan häntä!

kaipaanHäntä

Voi tätä tuskaa! Petin miestäni, erosimme ja nyt kaipaan häntä suunnattomasti. Elämältäni on mennyt pohjat. Rakastan niin paljon häntä. Hän oletettavasti vihaa minua, vaikka on sanonut, että kaipaa läheisyyttä. Olen niin pohjalla. Rakastan häntä niin paljon. Rakastan mielettömästi. En kykene enkä näe, että menen uudelleen suhteeseen. Tämä on mieletöntä tuskaa. Ero ei olisi tarvinnut olla, jos hän edes vähän olisi muuttunut. Nyt tuntuu, että en voi olla ilman häntä. Rakastan.

2

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäsaamitätilaavai

Parisuhteessa on aina kaksi, jotka tekee siitä hyvän tai huonon, yhdessä. Se, että teille tuli ero, ei ole pelkästään entisen miehesi syy. Toista ihmistä ei voi muuttaa mieleisekseen. Kohtuutonta edes vaatia sellaista. Jokainen on mikä on. Muuttuu vain jos itse sitä haluaa, oman itsensä takia, ei kenenkään toisen.
      Sä petit miestäsi joten ei ihme jos vihaakin sua. vaikka sanoo, että kaipaa läheisyyttä, se ei tarkoita sitä että kaipaisi sitä sinulta.
      Kanna nyt vaan tekosi seuraukset ja jätä mies rauhaan. Et sä rakasta jos petit.

• KokemustaOn

Suosittelen sinulle eroseminaaria. Siellä saat työkalut tarkastella parisuhteenne toimivuutta/toimimattomuutta ja ymmärrät ehkä paremmin miten se johti tilanteeseen jossa nyt olet. Voit myös käsitellä eroon liittyvät vaikeat tunteet ja pääset itse tasapainoon. Voit oppia paljon myös omista virheistäsi ja harjoitella uusia toimivampia tapoja olla parisuhteessa. Taaksepäin et pääse, joten koeta saada eväät mennä eteenpäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe