Voi tätä tuskaa! Petin miestäni, erosimme ja nyt kaipaan häntä suunnattomasti. Elämältäni on mennyt pohjat. Rakastan niin paljon häntä. Hän oletettavasti vihaa minua, vaikka on sanonut, että kaipaa läheisyyttä. Olen niin pohjalla. Rakastan häntä niin paljon. Rakastan mielettömästi. En kykene enkä näe, että menen uudelleen suhteeseen. Tämä on mieletöntä tuskaa. Ero ei olisi tarvinnut olla, jos hän edes vähän olisi muuttunut. Nyt tuntuu, että en voi olla ilman häntä. Rakastan.
Ero ja pettäminen. Siltikin kaipaan häntä!
2
136
Vastaukset
- sitäsaamitätilaavai
Parisuhteessa on aina kaksi, jotka tekee siitä hyvän tai huonon, yhdessä. Se, että teille tuli ero, ei ole pelkästään entisen miehesi syy. Toista ihmistä ei voi muuttaa mieleisekseen. Kohtuutonta edes vaatia sellaista. Jokainen on mikä on. Muuttuu vain jos itse sitä haluaa, oman itsensä takia, ei kenenkään toisen.
Sä petit miestäsi joten ei ihme jos vihaakin sua. vaikka sanoo, että kaipaa läheisyyttä, se ei tarkoita sitä että kaipaisi sitä sinulta.
Kanna nyt vaan tekosi seuraukset ja jätä mies rauhaan. Et sä rakasta jos petit. - KokemustaOn
Suosittelen sinulle eroseminaaria. Siellä saat työkalut tarkastella parisuhteenne toimivuutta/toimimattomuutta ja ymmärrät ehkä paremmin miten se johti tilanteeseen jossa nyt olet. Voit myös käsitellä eroon liittyvät vaikeat tunteet ja pääset itse tasapainoon. Voit oppia paljon myös omista virheistäsi ja harjoitella uusia toimivampia tapoja olla parisuhteessa. Taaksepäin et pääse, joten koeta saada eväät mennä eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053681
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472620- 1142442
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291697- 271522
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221511- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701245