Hammasproteesi pohjaukset Torniossa ?

aikaois

Löytyykö Torniosta yksityistä hammaslääkäriä joka hoitaisi hammasproteesi pohjaukset. Olen googlettanut mutta enpä ole löytänyt Kiitos!

10

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19-5

No googletapa ihan vain hammaslääkäriä, niin eiköhän löydy tekijä. Kaikki niitä tekee.

• vidulöytää

Tuskin kaikki tekee. Ei ainakaan yleishammaslääkärit. Automekaanikotkin ovat rahan kiskovia pa*koja pikku työstä. Tässä tuppukylässä mitään löydä.Surkea kylä. Kohta maisemat muuttuu Ikävä ei tule.

• Toimiikyllä

Ainakin Ari Ahrikkala Hallituskatu 5:ssä tekee niitä. Olen itse korjauttanut omat siellä. Ja hyvää työtä teki. Voihan niitä olla kyllä muitakin...

• 8-11

Latelle ja muille tiedoksi, että jos on osaproteesit, niin niitä ei siis edes erikoishammasteknikot saa pohjata, vaan se pitää mennä hammaslääkärin kautta, jos kuitin ja takuun haluatte. Vaikeampi etsiä hammaslääkäri, joka ei tee pohjauksia kuin hammaslääkäri, joka tekee.

• Kiitoksia oikaisusta ja tiedosta!

Late Lapista.

• kakilakki

No nyt on Laten jutut hampaattomat mutta kyllä herätyskello soi oi voi.

• Anonyymi

Kiertäkää kaukaa Ari Arikkala hän teki mulle proteesi täysin käyttö kelvottomat MUOVIKASAT makoin 1400 näin ihmisiä voi ryöstää menin kemiin VELI-MATTI teki uudet nämä ovat viennä suussa KIERTÄKÄÄ KAUKAA ARHIKKAA IHMETTELEN ET vanhamies ei ole oppinut tekareita tekemään s maronen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6352
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2922
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe