Parkkisakko

Lumiläjä

Onko se tosi että jos ruottalaisilla kilvillä oleva auto saapii parkkisakon suomen puolela niin sen ei tarvi maksaa ko ei vissiin voija periä. Mutta sitte jos suomalainen saapii niin se on vain maksettava tai muuten HINTA NOUSEE roimasti??? Kokemuksia???!!

8

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoija

Näin olen ymmärtäny...

• Ei tarvi maksaa. Tornio ei saa tietoja kenen auto on kyseessä. Asian kysymine on aika kallista ja kyseistä hntaa ei saa lisätä pysäköintivirhemaksuun. Eli Torniolle edullisempaa jättää sakko perimättä.

• Turustihommaaja

Eihän me nyt hyvänenaika voia matkailijoilta virhemaksuja periä

• Eipä taida tuo juoru pitää paikkaansa, kun Venäläisiltä voidaan sakko periä silloin se kyllä voidaan periä swänneiltäkin !

Late Lapista.

• Evergrey

Pitää paikkaansa, muutaman kerran saanut suomenpuolella parkkisakon ja ei oo tarvinnut maksaa.

• Kontrolavgift

Entäpä sitte kontrolavgift tai joku semmonen suomalaiselle ruottin puolella

• Jepsulleen

Juu ei tartte maksaa,tosin nykyään en tiijä? Ruottissakaan ei tarttenut maksaa,silloinkuin olin suomessa kirjoilla kun kesät kulutin aikaa tukholmassa.

• Lumiläjä

Alottaja tässä miettii: Noh jos son molemminpuolista että suomessa asuvan ei tartte ruottin puolen parkkisakkoja maksaa eikä ruottissa asuvan tartte suomen puolen parkkisakkoja maksaa niin sehän menis siltä osin tasan.

Mutta epäreiluahan son niitä kohtaan jokka assuu siinä maassa missä sakkonsa saavat ja joutuva net maksahmaan.

Tässä keskustelussahan puhutaan vain parkkisakoista, mutta on se vain kyllä jos ei esimerkiksi kännissä ajosta tai jostaki törkeästä liikenteen vaarantamisesta (elikkäs OIKEASTI vakavasta syystä) saatua sakkoa tarvis maksaa jos sen sakon saapii eri maassa missä itte assuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe