Sanotaan että kun ottaa vaimon niin siinä kaupassa tulee sukulaiset mukana. Saanko siis panna anoppiani koska hänkin on silloin minun ja tuli vaimoni mukana? Ovatko muutkin miehet käyttäneet tätä oikeutta? Anopista on sen verran harmia että pitäähän siitä jotain iloakin saada, olen sitä mieltä.
Saako anoppia panna?
8
2371
Vastaukset
- ann-mennä
Tottakai sitä pitää panna, nussia, bylsiä, polkea, astua ja köyriä, niin että vihreä savu nousee. Ne tykkää siitä enemmän kuin punaisesta polkupyörästä.
- Vävy69
Kyllä saa! Ainakin itse panen...
- jiyv
Tämä pikku ketju toimii esimerkkinä miesten loistavasta älystä!
Aivan silmiä häikäisee! Onnea! Olette kunniaksi maailman kaikille miehille.- jää-salaisuudeksi.m
"jiyv", me ajatellaankin kiveksillä. Siitä naisilla ei ole omaa kokemusta, eikä sitä oikein voi selittääkään. Se on samanlainen yritys, kuin selittää värisokealle, millainen on vihreä.
- SukuelinSurkastuu
Ensi viikolla se löysäpää(molemmat päät yhtä löysiä) taas tulee elämäämme ilahduttamaan. Kerran katsoin vähän tarkemmin kun oli niukemmin pukeutunut. Meinasin tukehtua oksennukseeni. Ei hel... en minä ainakaan panisi.
- Nomikäs
Anoppi on sporttisen ulkomudon omaavana aktiivi liikkujana suorastaan ilo silmälle kaikin tavoin ja pystyt rinnat ja upea vartalo kaunis hymyilevä kasvoinen ternikäästi pukeutuva tosi pakkaus ajelee kesäsin fillarilla, juoksee ja toisinaan motskarillaan ja on hänellä myöskin avo volvo. hänen silmäteränsä. arvata saattaa tekiskö mieli? on nyt pyytäny mökilleen saunomaan ja tekee jotakin pikku remppaa makuuhuoneeseen..
- Äitijatytär
Meillä anoppi pamahti paksuksi. Vaimo oli vähän aikaa, että mitä vittua. Nyt nukutaan kaikki samassa sängyssä.
- TulevaaAnoppia
Olen pannut omaa anoppiani, mut ei ollu sillo vielä virallisesti anoppi, vaan lähinnä entinen ope, jonka tytär kuului ystäväpiiriin. Näin joskus elämässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702352Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921548Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 118971
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969