Miksette saanut pillua viikonloppuna? Selityksiä ja vähän äkkiä sittenkin
Alkakaas selittää heti
14
114
Vastaukset
- miesyksin32
En käynyt missään baarissa joten pillua en saanut
- munattomia
Onkohan palstan miehillä edes munaa. Eivät pääse panemaan ikinä.
- Jackal_5on
No koska olen sinkku, enkä harrasta irtosuhteita, kun seksi ei ole minulle mitenkään itseisarvoinen asia. Kunhan joskus tulevaisuudessa löydän taas jonkun, jonka kanssa kemiat natsaa ja molemmat tahdomme yhdessä olla, niin se seksi kyllä tulee siihen yhtälöön omasta edestään ilman mitään sukupuolielinten perässä juoksemista.
- ätminki
En saanut koska en osaa iskeä naisia.
En saanut, koska naiset on niin tyhmiä.
- PikkuLikka
Moneltako kysyit?
- PikkuLikka
PikkuLikka kirjoitti:
Moneltako kysyit?
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta? PikkuLikka kirjoitti:
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta?Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
HC-ätmel kirjoitti:
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
En tiedä kumpaa tarkoitit, mutta minä olen nimimerkin alkuperäinen haltija. Kenellekään ei pitäisi ehdottaa noin rumaa nimimerkkiä. :(
- Tässä_syy
Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, se nyt vaan ei käy, niin se ei käy.
- eipilluakiitos
Koska olen heteronainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483