Alkakaas selittää heti

Nyt-heti-selittäkää

Miksette saanut pillua viikonloppuna? Selityksiä ja vähän äkkiä sittenkin

14

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesyksin32

En käynyt missään baarissa joten pillua en saanut

• munattomia

Onkohan palstan miehillä edes munaa. Eivät pääse panemaan ikinä.

• Jackal_5on

No koska olen sinkku, enkä harrasta irtosuhteita, kun seksi ei ole minulle mitenkään itseisarvoinen asia. Kunhan joskus tulevaisuudessa löydän taas jonkun, jonka kanssa kemiat natsaa ja molemmat tahdomme yhdessä olla, niin se seksi kyllä tulee siihen yhtälöön omasta edestään ilman mitään sukupuolielinten perässä juoksemista.

• ätminki

En saanut koska en osaa iskeä naisia.

• En saanut, koska naiset on niin tyhmiä.

• PikkuLikka

Moneltako kysyit?

• PikkuLikka kirjoitti:

Moneltako kysyit?

Kyllä sen tyhmyyden näkee kysymättäkin.

• PikkuLikka
        PikkuLikka kirjoitti:

Moneltako kysyit?

Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..

En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta?

• PikkuLikka kirjoitti:

Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..

En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta?

Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.

Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.

Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.

• HC-ätmel kirjoitti:

Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.

En tiedä kumpaa tarkoitit, mutta minä olen nimimerkin alkuperäinen haltija. Kenellekään ei pitäisi ehdottaa noin rumaa nimimerkkiä. :(

• Tässä_syy

Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, se nyt vaan ei käy, niin se ei käy.

• eipilluakiitos

Koska olen heteronainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe