Miksette saanut pillua viikonloppuna? Selityksiä ja vähän äkkiä sittenkin
Alkakaas selittää heti
14
99
Vastaukset
- miesyksin32
En käynyt missään baarissa joten pillua en saanut
- munattomia
Onkohan palstan miehillä edes munaa. Eivät pääse panemaan ikinä.
- Jackal_5on
No koska olen sinkku, enkä harrasta irtosuhteita, kun seksi ei ole minulle mitenkään itseisarvoinen asia. Kunhan joskus tulevaisuudessa löydän taas jonkun, jonka kanssa kemiat natsaa ja molemmat tahdomme yhdessä olla, niin se seksi kyllä tulee siihen yhtälöön omasta edestään ilman mitään sukupuolielinten perässä juoksemista.
- ätminki
En saanut koska en osaa iskeä naisia.
En saanut, koska naiset on niin tyhmiä.
- PikkuLikka
Moneltako kysyit?
- PikkuLikka
PikkuLikka kirjoitti:
Moneltako kysyit?
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta? PikkuLikka kirjoitti:
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta?Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
HC-ätmel kirjoitti:
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
En tiedä kumpaa tarkoitit, mutta minä olen nimimerkin alkuperäinen haltija. Kenellekään ei pitäisi ehdottaa noin rumaa nimimerkkiä. :(
- Tässä_syy
Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, se nyt vaan ei käy, niin se ei käy.
- eipilluakiitos
Koska olen heteronainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190