Epäilyttää naiset, jokka on iliman kuvia treffipalstoolla.
Jotta onko ruma vai kameraviallinen?
Voi olla myös mies profiilin takana juksuttamassa?
Sinkkunaiset ilman kuvia deittipalstoilla
3
131
Vastaukset
- Kilttiatm
Se on naisen etu aina kun nainen valitsee.
- jopasuositeltavaa
Mimmeillä kuvattomuus vähentää turhaa spämmiä. Helpompi keskittyä itse valkkaamaan kun ei koko ajan joku nylkytä jalkaa. Varsinkin näteille mimmeille olen tuota nettideiteillä suositellut, kun ovat valitelleet viestitulvaa, mutta ei ne aina siihen halua tarttua. Kun hiveleehän se itsetuntoa kun miehet vonkaa ja saa tuntea itsensä halutuksi. :)
- Kruppistan
Tosiaankin pääsee helpommalla kun ei se kuva näy..
Mutta jos avaa profiilin täällä suomi24 niin kuvat näkee sitten, vaikkei profiilikuvana olekaan mitään. Aiemmin kaiken maailman hyypiöt pommitti, nyt on hiljaista kun ei profiilikuvaa. :D Voin keskittyä tekemään itse hakuja ja katselemaan sopivaa miestä, jota häiriköidä.
Toki jotkut uskoo kai siihen pelkkään sisäisen kauneutensa hehkuun, että kun tarpeeksi höpötät niin toinen ei enää välitä miltä näytät.
Noh, taatusti näytän paremmalta mitä olen sisäisesti ja toivon löytäväni miehen, jolle myös ulkoinen olemukseni on kiinnostava. - sori, mutta riitti ne pääkopan vuoksi seurustelut nuorena. Mikäs siinä jos tykkää elää selibaatissa kun toinen ei fyysisesti välitä sust.. ;)
Mutta melkein arvaisin jot suurin osa on nätimmän puoleisia / ok komeita kun eivät kuvaansa pistä. Ettei siihen vain ihmiset keskity liikaa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585576
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!602798- 942526
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4071658Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041420SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä301239Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101159Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92661014Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte181959Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42955