Epäilyttää naiset, jokka on iliman kuvia treffipalstoolla.
Jotta onko ruma vai kameraviallinen?
Voi olla myös mies profiilin takana juksuttamassa?
Sinkkunaiset ilman kuvia deittipalstoilla
3
179
Vastaukset
- Kilttiatm
Se on naisen etu aina kun nainen valitsee.
- jopasuositeltavaa
Mimmeillä kuvattomuus vähentää turhaa spämmiä. Helpompi keskittyä itse valkkaamaan kun ei koko ajan joku nylkytä jalkaa. Varsinkin näteille mimmeille olen tuota nettideiteillä suositellut, kun ovat valitelleet viestitulvaa, mutta ei ne aina siihen halua tarttua. Kun hiveleehän se itsetuntoa kun miehet vonkaa ja saa tuntea itsensä halutuksi. :)
- Kruppistan
Tosiaankin pääsee helpommalla kun ei se kuva näy..
Mutta jos avaa profiilin täällä suomi24 niin kuvat näkee sitten, vaikkei profiilikuvana olekaan mitään. Aiemmin kaiken maailman hyypiöt pommitti, nyt on hiljaista kun ei profiilikuvaa. :D Voin keskittyä tekemään itse hakuja ja katselemaan sopivaa miestä, jota häiriköidä.
Toki jotkut uskoo kai siihen pelkkään sisäisen kauneutensa hehkuun, että kun tarpeeksi höpötät niin toinen ei enää välitä miltä näytät.
Noh, taatusti näytän paremmalta mitä olen sisäisesti ja toivon löytäväni miehen, jolle myös ulkoinen olemukseni on kiinnostava. - sori, mutta riitti ne pääkopan vuoksi seurustelut nuorena. Mikäs siinä jos tykkää elää selibaatissa kun toinen ei fyysisesti välitä sust.. ;)
Mutta melkein arvaisin jot suurin osa on nätimmän puoleisia / ok komeita kun eivät kuvaansa pistä. Ettei siihen vain ihmiset keskity liikaa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736