..jos ei pidä tätä jollain tapaa viehättävänä?
Olin treffeillä toissapäivänä ja nainen pyysi kokeilemaan kuinka kylmä käsi tällä on, ja muutenkin kävi niin lähellä että nenä kosketti rintaani, taisi vain nuuhkaista miltä tuoksun :D
Kukaan tuskin koskee toiseen...
5
290
Vastaukset
- rumamaija
" Kukaan tuskin koskee toiseen jos ei pidä tätä jollain tapaa viehättävänä?"
Älä unta näe, miehethän "koskevat" yhden illan jutuissa jatkuvasti ihan kehen tahansa, viehättävään tai epäviehättävään. - utuinenulla
NIin kyllähän sitä, kun tykkää toisesta, haluaa jollain söpöllä tekosyyllä päästä lähelle kokeilemaan, miltä kosketus toiseen tuntuu....
- Tottakai_koskee
Ihminen tarvitsee läheisyyttä, se on ihan perustarve joka liittyy turvallisuuteen. Olemme alkujaan laumaeläimiä, ja se valitettavasti edelleen näkyy toiminnassamme.
En minä valita, minulle läheisyys on itsestäänselvä parisuhteen osa. Silloin kun en ole ollut parisuhteessa, läheisyyden tarve tuntuu koko ajan. Siksi treffi-ilmoituksessanikin oli varsin selvästi näkyvissä tämä tarve.
Ihmisillä on erilaisia suhtautumisia läheisyyteen. Jotkut tulevat luontevasti lähelle ja jäävät siihen. Toisia ei saa viereensä millään. . Koskettaminen on aina ele läheisempään suuntaan silloin kun se tapahtuu ensimmäistä kertaa. - Katukahvilasta
Tätä on mielenkiintoista pohtia.
Itsekin saan silloin tällöin kosketuksia puolitutuilta naisilta, esim. kevyt läpsäisy rintaan tai olkapäähän hymyn kera.Ainakin tuntuu hyvältä, vaikka ei olisikaan sen syvällisempää syytä!
Mutta olen samaa mieltä siitä, että tuskin kukaan koskee tarkoituksella henkilöön, jota inhoaa. - NittaNainen
Itse ainakin (26v) kosken henkilöön, jos pidän tästä ihmisestä - kaverina tai muuten. Jos taas tunnen vastenmielisyyttä tai en oikeastaan mitään, niin en kyllä koskettelekaan.
Pystyn hyvin kavereitani koskemaan - halaamaan, läppäisemään, hivelemään, silittämään, kättelemään - ei tuota ongelmia. Jos taas pitäö koskea ihmistä jota kohtaan en tunne mitään tai joka on vastenmielinen, niin kyllä se ihan tuntuu jo pahalta.
Ainakin omalla kohdalla jos olen ihastunut, niin keksin juuri tuollaisia hölmöjä tekosyitä.
Voin myös pyytää esimerkiksi antamaan juomalasini lähemmäs, jotta voin vahingossa koskea toisen kättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379