Kukaan tuskin koskee toiseen...

OnLineDeittiMies

..jos ei pidä tätä jollain tapaa viehättävänä?

Olin treffeillä toissapäivänä ja nainen pyysi kokeilemaan kuinka kylmä käsi tällä on, ja muutenkin kävi niin lähellä että nenä kosketti rintaani, taisi vain nuuhkaista miltä tuoksun :D

5

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

" Kukaan tuskin koskee toiseen jos ei pidä tätä jollain tapaa viehättävänä?"

Älä unta näe, miehethän "koskevat" yhden illan jutuissa jatkuvasti ihan kehen tahansa, viehättävään tai epäviehättävään.

• utuinenulla

NIin kyllähän sitä, kun tykkää toisesta, haluaa jollain söpöllä tekosyyllä päästä lähelle kokeilemaan, miltä kosketus toiseen tuntuu....

• Tottakai_koskee

Ihminen tarvitsee läheisyyttä, se on ihan perustarve joka liittyy turvallisuuteen. Olemme alkujaan laumaeläimiä, ja se valitettavasti edelleen näkyy toiminnassamme.

En minä valita, minulle läheisyys on itsestäänselvä parisuhteen osa. Silloin kun en ole ollut parisuhteessa, läheisyyden tarve tuntuu koko ajan. Siksi treffi-ilmoituksessanikin oli varsin selvästi näkyvissä tämä tarve.

Ihmisillä on erilaisia suhtautumisia läheisyyteen. Jotkut tulevat luontevasti lähelle ja jäävät siihen. Toisia ei saa viereensä millään. . Koskettaminen on aina ele läheisempään suuntaan silloin kun se tapahtuu ensimmäistä kertaa.

• Katukahvilasta

Tätä on mielenkiintoista pohtia.
      Itsekin saan silloin tällöin kosketuksia puolitutuilta naisilta, esim. kevyt läpsäisy rintaan tai olkapäähän hymyn kera.Ainakin tuntuu hyvältä, vaikka ei olisikaan sen syvällisempää syytä!
      Mutta olen samaa mieltä siitä, että tuskin kukaan koskee tarkoituksella henkilöön, jota inhoaa.

• NittaNainen

Itse ainakin (26v) kosken henkilöön, jos pidän tästä ihmisestä - kaverina tai muuten. Jos taas tunnen vastenmielisyyttä tai en oikeastaan mitään, niin en kyllä koskettelekaan.

Pystyn hyvin kavereitani koskemaan - halaamaan, läppäisemään, hivelemään, silittämään, kättelemään - ei tuota ongelmia. Jos taas pitäö koskea ihmistä jota kohtaan en tunne mitään tai joka on vastenmielinen, niin kyllä se ihan tuntuu jo pahalta.

Ainakin omalla kohdalla jos olen ihastunut, niin keksin juuri tuollaisia hölmöjä tekosyitä.
      Voin myös pyytää esimerkiksi antamaan juomalasini lähemmäs, jotta voin vahingossa koskea toisen kättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe