Ja meikäläisen kohdalla ex avopuoliso sitten katajikoon kapsahti oikein kunnolla.
Eron syynä oli kuulemma, että "ei voi luottaa" siis olisi pitänyt antaa täydellinen sukuselvitys, pankkitiedot yms. hänelle . . . Mutta itsestään olisi ja antoikin vain minimaalisen vähän tietoa . . . Ja se "paskahan" pelmahti ilmoille, kun kaverit saivat kuulla erostamme . . . ei mitään ihan pientä ollutkaan jäänyt taakse . . . No, kun asuimme samassa osoittessa, niin perheeksi katsotaan . . . meni siinä yksi työpaikkakin sivu suun.
Jollain tapaa, ei yksi ns. raha ollut eromme syy, vaan aika raskaana painolastina oli sairastumiseni eturauhas- syöpään. Nyt sitten erottuaan uudesta poikaystävästään, joka olikin täysi floppi . . . narsisti yms. . . . on antanut ymmärtää haluavansa meikäläisen kanssa jälleen lämmittelemään suhdetta . . . .
Lie olin ensinmäinen poikaystävä, joka ei hakkannut tai muutoinkaan kaltoinkohdellut . . .
Ken kuuseen kurkottaa . . .
oppiikaikki
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263534- 732459
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378