Mitkäs olis hyviä Stevien levyjä, joissa olis paljon tunnetuimpia kappaleita?
Stevie Wonder
6
1181
Vastaukset
- The_Outsider
Siltä tosin puuttuu Higher Ground joka on loistava biisi.
- 123
kokeile: Song Review. A Greatest Hits Collection 1996
- guapo-57
Tietenkin live-äänitys,mitä pitempi sen parempi.Sen tietää jokainen hyvässä konsertissa ollut.Kuunelkaa hyvillä kuulokkeilla.
- noussu
Itse suosittelen Innervisions (1973), suorastaan kuolemattomia kappaleita kuten Living for the City, Higher Ground, Too High, Visions ja Jesus Children of America. Wonderia ja ylipäätään musiikkia parhaimmillaan.
- Näillä-lähteepi
``Who shoot out the lights``- unelmakiertueen biisit: 1. We are the world. 2. Part-time lover. 3. I just called to say I love you. 4. We are the world ( reprise extended version`)
- odessey
At the Close of a Century v.1999 4cd sisältää kai kaikki isoimmat hitit ja ison läjän vähemmän tunnettuja huippubiisejä. Itse lainasin tän kokoelman kirjaston musiikkiosastolta ja tallensin tiedostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881