Mitkäs olis hyviä Stevien levyjä, joissa olis paljon tunnetuimpia kappaleita?
Stevie Wonder
6
1235
Vastaukset
- The_Outsider
Siltä tosin puuttuu Higher Ground joka on loistava biisi.
- 123
kokeile: Song Review. A Greatest Hits Collection 1996
- guapo-57
Tietenkin live-äänitys,mitä pitempi sen parempi.Sen tietää jokainen hyvässä konsertissa ollut.Kuunelkaa hyvillä kuulokkeilla.
- noussu
Itse suosittelen Innervisions (1973), suorastaan kuolemattomia kappaleita kuten Living for the City, Higher Ground, Too High, Visions ja Jesus Children of America. Wonderia ja ylipäätään musiikkia parhaimmillaan.
- Näillä-lähteepi
``Who shoot out the lights``- unelmakiertueen biisit: 1. We are the world. 2. Part-time lover. 3. I just called to say I love you. 4. We are the world ( reprise extended version`)
- odessey
At the Close of a Century v.1999 4cd sisältää kai kaikki isoimmat hitit ja ison läjän vähemmän tunnettuja huippubiisejä. Itse lainasin tän kokoelman kirjaston musiikkiosastolta ja tallensin tiedostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550