Mitkäs olis hyviä Stevien levyjä, joissa olis paljon tunnetuimpia kappaleita?
Stevie Wonder
6
1046
Vastaukset
- The_Outsider
Siltä tosin puuttuu Higher Ground joka on loistava biisi.
- 123
kokeile: Song Review. A Greatest Hits Collection 1996
- guapo-57
Tietenkin live-äänitys,mitä pitempi sen parempi.Sen tietää jokainen hyvässä konsertissa ollut.Kuunelkaa hyvillä kuulokkeilla.
- noussu
Itse suosittelen Innervisions (1973), suorastaan kuolemattomia kappaleita kuten Living for the City, Higher Ground, Too High, Visions ja Jesus Children of America. Wonderia ja ylipäätään musiikkia parhaimmillaan.
- Näillä-lähteepi
``Who shoot out the lights``- unelmakiertueen biisit: 1. We are the world. 2. Part-time lover. 3. I just called to say I love you. 4. We are the world ( reprise extended version`)
- odessey
At the Close of a Century v.1999 4cd sisältää kai kaikki isoimmat hitit ja ison läjän vähemmän tunnettuja huippubiisejä. Itse lainasin tän kokoelman kirjaston musiikkiosastolta ja tallensin tiedostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379