JÄRKYTTÄVÄ PAIKKA Adam & Eve Kynsihuolto Sellossa

JärkyttynytAsiakas

Adam & Even kynsihuolto, Leppävaaran Sellossa, oli JÄRKYTTÄVÄ kokemus! Paikka on ällöttävän likainen, ahdas pieni koppi. Ergonomisesti oli kamala istua tuolilla selkä kasassa ja polveet suussa. Työpöytänä, jonka ääressä jouduin olemaan asiakkaana, on lasikaappi.

Palvelu oli ALA-ARVOISTA!! Heti ensimmäisenä tämä tummatukkainen kynsihuoltaja aloitti valituskuoron kuinka hän joutuu tekemään töitä kello yhdeksään ilman taukoa. Seuraavaksi hän alkoi arvostella tyyliä jollaisiksi kynnet halusin. Hiomalaitetta hän käytti niin kovalla teholla että olin hyppiä tasajalkaa kivusta kynnen ylikuumenemisessa. Kynsinauhat hän halusi leikata vanhanaikaiseen tyyliin ja suuttui kun kieltäydyin tietäen että kynsinauhani tulehtuvat helposti. Kaikki asiakkaat kuulemma haluavat niin. No mutta yksi on, joka ei halua ja se olen minä! Seuraavaksi hän totesi että työnnetään sitten nauhat. Kyllä se hänelle sopii ja runnoi kynsinauhani kasaan niin, että ne ovat vieläkin herkät. Kun osoitin tyytymättömyyteni hänen käytöstään kohtaan, hän lopetti työt kesken ja kysyi vihaisesti: "Tehdäänkö työ loppuun? Muru, sun täytyy luottaa muhun." Järkyttävää! En voinut lähteä kesken pois kun ei tuulesta saa temmattua uuttakaan ja massa oli jo hiottu kynneltä pois. Lopputulos on kaikkea muuta kuin mitä halusin, sillä hän ei osoittanut minkäänlaista kiinnostusta kuunnella minua asiakkaana. Hän otti asenteen kuinka on instragamin seuratuin. Niin kuin se kertoisi jotain ammattitaidosta?? Palvelualalla itse olevana en voi uskoa, kuinka joku voi olla niin ylimielinen ja töykeä piiloutumalla vielä näennäisen, instagramissa saadun suosion taakse. JÄRKYTTÄVÄÄ! EN SUOSITTELE

8

5269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikaduuniasanon

      hinta ja laatu kulkee käsikädessä

    • pohojanmaalta

      ne seuraajat lie iältään suurin osa jtn pikkutyttöjä joille merkitsee vain kasa roinaa kynnen päällä? En tiedä, kunhan arvelen vain.

      • Anonyymi

        Olisinpa lukenut tämän ennen kuin varasin.. ihan järkkyä "palvelua" oli, ei tarvitse mennä ikinä uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa lukenut tämän ennen kuin varasin.. ihan järkkyä "palvelua" oli, ei tarvitse mennä ikinä uudestaan.

        Olin juhlameikissä siellä.En suosittele; niin huonoa palvelua,meikkaaja hidas ja meikit kuin mummolan kaapeista,ei ammattilaistasoa.Teki pohjaa niin kauan,ettei ehtinyt paljon muuta ollenkaan.En tiennyt,että tämäntyyppisiä paikkoja vielä on,alalla kuitenkin kova kilpailu.Hinta 68 e vastineeksi ei mistään.Voisin kuvitella asiakkaan järkytyksen esim.häämeikkipäivänä..
        Kiitos ei.


    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus. Työntekijä tuskaili esim meikatessaan minulle silmän rajauksia, vaikka kukaan muu ei ole ennen valitellut sitä. Sanoi vielä, ettei ne edes sovi minulle, vaikka juuri ne korostavat oikein laitettuna tosi hyvin silmiäni. Ei enää ikinä tähän paikkaan!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä työn jälki ja asiakaspalvelu erinomaista. Vaikka olin puoli tuntia myöhässä, sain sekä akryylikynnet että geelauksen varpaankynsiin. Suosittelen lämpimästi!

    • Anonyymi

      No näinpä kävi minullekin. Mykistyin järkytyksestä, kun varpaankynnet ehdittiin nyrhiä kolmiomaisiksi ja kynsinauhat hiottiin ja leikeltiin niin, että yhdestä varpaasta valui veri.
      Olen pari vuotta sitten käynyt kys paikassa ja kaikki meni hyvin. Mutta tämä oli kyllä viimeinen kerta. Että harmittaa, kun tulinkaan menneeksi sinne!!!!

      Ei voi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      Ihan samaa mulla, kävin laittamassa geelikynnet ja tämä tumma tukkainen nainen joka on paikan ainoa kynsien tekijä oli järkyttävä. Nauroi unelma-ammatilleni ja kaikelle mahdolliselle. Lopputulos oli epätasainen ja hyvin kiireellä tehty. En ole käynyt uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe