Mitäpä jos työnantaja haluaa pilata maineeni, niin etten tule koskaan enää samaan taloon edes tekemään muunlaisia tehtäviä? Voiko työnantaja levittää huonoa mainetta eteenpäin, niin etten saa jatkossa työtehtäviä esim. muussa toimipisteessä?
Vastaukset 3
- Vanhajakokenut
Sanoisin, että ei kannata käyttää energiaa asiaan, jolle ei yksinkertaisesti voi yhtään mitään. Se vie vain itseltä voimia.
Kukaan ei voi koskaan tietää mitä itsestä puhutaan. Kyllä työnantajasi voi näin tehdä, mutta fiksu ihminen muodostaa ihmisistä aina itse oman mielipiteensä. Kaikkia ei tarvitse miellyttää. On tärkeää, että toimii elämässä omien arvojensa ja oikeudentuntonsa mukaan. Se on paras elämänviitta!- toinenvanhajakokenut
Hyvin viisaasti kirjoitat. Itseltäni tuon asian oppimiseen kului tuskainen vuosikymmen. Ehkä loppujen lopuksi oli onnea tai johdatustakin mukana. Yleensä aika osoittaa, että vouhkat ovat vouhkia. He sotkevat kaikkia asioita niin, että sylttytehtaan todellinen sijainti selviää jossain vaiheessa useimmille.
- Hukassa89
Mutta olen elämäni alussa! Tarvitsen työtä!.. Huokaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1392071Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66686- 71571