Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oral Kuopio

Oral_EHL

Tuntuu kamealta, kun hammaslääkärin kädet tärisevät. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Kuopion Oralilla.

45

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oralintunari

      olikohan sama lääkäri joka paikkas mun hampaan ja seuraavana aamuna paikka oli irronu ku heräsin.ei meninannu millään myöntää virhettä.pitkän taistelun jälkeen sain sovittua korjauksen.ei onnannu sekään vaan irtos parin päivän päästä.kävin toisella lääkärillä nii nyt on pysyny.ei antanu kuopion oral rahojani takas.minne valittetaan?

      • j-p.komulainen

        Olisi pitänyt käydä täällä ennen hammaslääkärikäyntiä. En olisi mennyt komulaisen vastaanotolle. Törkeän tuntuista kun lääkärin kädet tärisevät. Peruin seuraavan ajan. Miten tuollainen saa toimia lääkärinä???????


    • Krapulako121212

      Oliko kysymys krapulasta vai korkeasta iästä ?? !!??

    • vitulla_pääähän

      voi vitulla päähän. LÄÄKÄRIN NIMI? Julkiterhikki kertoo syntymävuoden.

      • tutisijajpk

        luulen että kyseessä on jukka-pekka komulainen. tai ainakin toivottavasti on, ettei oralilla toista tutisijaa ole.


    • oralintunari

      oli nuori mies. en tiedä oliko krapula vai mikä.

      • hygg

        ggg

        Kaikki aihealueet
        Terveys
        Aistit
        Ehkäisy
        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
        Kuolema ja suru
        Kysy terveydestä
        Lääkkeet
        Miesten terveys
        Naisten terveys
        Painonhallinta
        Plastiikkakirurgia
        Päihteet ja riippuvuudet
        Sairaudet
        Suun terveys
        Terveyden hoito
        Terveydenhoitopalvelut
        Yleistä terveydestä

        Keskustelu24 Terveys Suun terveys Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Hammaspulma
        22.10.2016 20:47
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä.

        Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        IlmiannaJaa
        9 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä. Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        Implantin hinta
        Oral kertoo implantin hinnaksi n. 2700 €. Suomkessa on paikkoja, jotka mainostavat kiinteää hintaa 1499 €. Ulkomaille en lähde, koska niillä matkoilla syntyy kuitenkin muita kuluja ja sinänsä edullinen hinta tasoittuu. Miten voi olla Suomessakin n. 100 % hintaeroja. Implantteja on laitettu niin kauan, että luulisi hintahaitarin olevan olematon.
        Sähköhammasharja--vaihto
        Mistä tietää milloin on vaihdettava uusi harja sähköhammasharjaan? Minulla se on ollut käytössä aika kauan ja näyttää silmämääräisesti ihan hyvältä. Kysyn siksi, että ne ovat aika kalliitakin, mutta tietenkin on tärkeintä, että hampaat tulevat puhdistetuksi kunnolla.
        Lue myös nämä
        HAMMaslääkäripalvelut
        Mitä tarkoittaa hammaslääkärimaksussa KÄYNTIMAKSU????? mitä se pitää sisällään? 13 euroa????
        Kiltti hammaslääkäri
        Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt v
        Hammaslääkärini oli tunari
        Pitkä tarina lyhyeksi: Sain raudat korjaamaan ristipurennan. Sen sijaan yleisen puolen tunari paskoi

        Velj
        23.10.2016 8:29
        Yleinen vaiva. Jotain hermoja sinne on jäänyt, jotka olisi pitänyt kuolettaa. Asia on sillä lailla että jos kipuileva hammas vedettäisiin kokonaan pois, mitään kipua ei jää. Juuri"hoidolla" tapetaan hammas sisältäpäin joten kipu hampaassa kertoo että jotain hermoja sinne jäi. Itselläni oli samanlainen tilanne. Hammasta raassattiin toistamiseen ja tilanne hieman parani, mutta ongelma ei poistunut. Kyllä otettiin röntgenit sun muut, mutta kosketusarkuus jäi ja on vaivannut jo muutaman vuoden. Kosketusarkuus ei kylläkään ole enää yhtä vakavaa kuin ensimmäisenä vuonna juurihoidon jälkeen.kj

        Kaikki aihealueet
        Terveys
        Aistit
        Ehkäisy
        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
        Kuolema ja suru
        Kysy terveydestä
        Lääkkeet
        Miesten terveys
        Naisten terveys
        Painonhallinta
        Plastiikkakirurgia
        Päihteet ja riippuvuudet
        Sairaudet
        Suun terveys
        Terveyden hoito
        Terveydenhoitopalvelut
        Yleistä terveydestä

        Keskustelu24 Terveys Suun terveys Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Hammaspulma
        22.10.2016 20:47
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä.

        Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        IlmiannaJaa
        9 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä. Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia


      • mnbvcfg

        Kaikki aihealueet
        Terveys
        Aistit
        Ehkäisy
        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
        Kuolema ja suru
        Kysy terveydestä
        Lääkkeet
        Miesten terveys
        Naisten terveys
        Painonhallinta
        Plastiikkakirurgia
        Päihteet ja riippuvuudet
        Sairaudet
        Suun terveys
        Terveyden hoito
        Terveydenhoitopalvelut
        Yleistä terveydestä

        Keskustelu24 Terveys Suun terveys Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Hammaspulma
        22.10.2016 20:47
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä.

        Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        IlmiannaJaa
        9 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä. Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        Implantin hinta
        Oral kertoo implantin hinnaksi n. 2700 €. Suomkessa on paikkoja, jotka mainostavat kiinteää hintaa 1499 €. Ulkomaille en lähde, koska niillä matkoilla syntyy kuitenkin muita kuluja ja sinänsä edullinen hinta tasoittuu. Miten voi olla Suomessakin n. 100 % hintaeroja. Implantteja on laitettu niin kauan, että luulisi hintahaitarin olevan olematon.
        Sähköhammasharja--vaihto
        Mistä tietää milloin on vaihdettava uusi harja sähköhammasharjaan? Minulla se on ollut käytössä aika kauan ja näyttää silmämääräisesti ihan hyvältä. Kysyn siksi, että ne ovat aika kalliitakin, mutta tietenkin on tärkeintä, että hampaat tulevat puhdistetuksi kunnolla.
        Lue myös nämä
        HAMMaslääkäripalvelut
        Mitä tarkoittaa hammaslääkärimaksussa KÄYNTIMAKSU????? mitä se pitää sisällään? 13 euroa????
        Kiltti hammaslääkäri
        Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt v
        Hammaslääkärini oli tunari
        Pitkä tarina lyhyeksi: Sain raudat korjaamaan ristipurennan. Sen sijaan yleisen puolen tunari paskoi

        Velj
        23.10.2016 8:29
        Yleinen vaiva. Jotain hermoja sinne on jäänyt, jotka olisi pitänyt kuolettaa. Asia on sillä lailla että jos kipuileva hammas vedettäisiin kokonaan pois, mitään kipua ei jää. Juuri"hoidolla" tapetaan hammas sisältäpäin joten kipu hampaassa kertoo että jotain hermoja sinne jäi. Itselläni oli samanlainen tilanne. Hammasta raassattiin toistamiseen ja tilanne hieman parani, mutta ongelma ei poistunut. Kyllä otettiin röntgenit sun muut, mutta kosketusarkuus jäi ja on vaivannut jo muutaman vuoden. Kosketusarkuus ei kylläkään ole enää yhtä vakavaa kuin ensimmäisenä vuonna juurihoidon jälkeen.ööö

        Kaikki aihealueet
        Terveys
        Aistit
        Ehkäisy
        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
        Kuolema ja suru
        Kysy terveydestä
        Lääkkeet
        Miesten terveys
        Naisten terveys
        Painonhallinta
        Plastiikkakirurgia
        Päihteet ja riippuvuudet
        Sairaudet
        Suun terveys
        Terveyden hoito
        Terveydenhoitopalvelut
        Yleistä terveydestä

        Keskustelu24 Terveys Suun terveys Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Hammaspulma
        22.10.2016 20:47
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä.

        Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        IlmiannaJaa
        9 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä. Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia e


    • EnSuositteleOralia

      Kävin Kuopion Oralilla hammaslääkärissä. Nuori mieslääkäri asenteli laminaatteja. Ne irtoavat jatkuvasti. Lääkäri kertoi, että se on ihan normaalia. Mitä mieltä olette?

      • jhgtyu

        vgfdd

        Kaikki aihealueet
        Terveys
        Aistit
        Ehkäisy
        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
        Kuolema ja suru
        Kysy terveydestä
        Lääkkeet
        Miesten terveys
        Naisten terveys
        Painonhallinta
        Plastiikkakirurgia
        Päihteet ja riippuvuudet
        Sairaudet
        Suun terveys
        Terveyden hoito
        Terveydenhoitopalvelut
        Yleistä terveydestä

        Keskustelu24 Terveys Suun terveys Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Hammaspulma
        22.10.2016 20:47
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä.

        Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        IlmiannaJaa
        9 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Mitä teen? Juurihoidon jälkeen kamala kipu
        Eli, keskiviikkona minulle aloitettiin juurihoito alaposkihampaaseen. Nyt on siis neljäs päivä aloituksesta. Laitettiin lääkkeet vaikuttamaan, mutta hammas on todella arka kosketukselle, eikä sillä voi syödä mitään. Lisäksi nyt vesi ja tee alkoivat sattumaan, kipuaalto tuntuu juodessa leukaluussa asti. Yleistä jomotusta ei kuitenkaan ole, ärtyy vain ärsykkeistä. Onko tää normaalia? Kokemuksia vastaavasta? Onko mahdollisuuksia että vielä alkaisi parantua? Minulla on tiistaina hammaslääkäri, selviääkö sinne asti vai pitääkö näin viikonloppuna hankkiutua päivystykseen jonne matkaa 80km?
        Implantin hinta
        Oral kertoo implantin hinnaksi n. 2700 €. Suomkessa on paikkoja, jotka mainostavat kiinteää hintaa 1499 €. Ulkomaille en lähde, koska niillä matkoilla syntyy kuitenkin muita kuluja ja sinänsä edullinen hinta tasoittuu. Miten voi olla Suomessakin n. 100 % hintaeroja. Implantteja on laitettu niin kauan, että luulisi hintahaitarin olevan olematon.
        Sähköhammasharja--vaihto
        Mistä tietää milloin on vaihdettava uusi harja sähköhammasharjaan? Minulla se on ollut käytössä aika kauan ja näyttää silmämääräisesti ihan hyvältä. Kysyn siksi, että ne ovat aika kalliitakin, mutta tietenkin on tärkeintä, että hampaat tulevat puhdistetuksi kunnolla.
        Lue myös nämä
        HAMMaslääkäripalvelut
        Mitä tarkoittaa hammaslääkärimaksussa KÄYNTIMAKSU????? mitä se pitää sisällään? 13 euroa????
        Kiltti hammaslääkäri
        Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt v
        Hammaslääkärini oli tunari
        Pitkä tarina lyhyeksi: Sain raudat korjaamaan ristipurennan. Sen sijaan yleisen puolen tunari paskoi

        Velj
        23.10.2016 8:29
        Yleinen vaiva. Jotain hermoja sinne on jäänyt, jotka olisi pitänyt kuolettaa. Asia on sillä lailla että jos kipuileva hammas vedettäisiin kokonaan pois, mitään kipua ei jää. Juuri"hoidolla" tapetaan hammas sisältäpäin joten kipu hampaassa kertoo että jotain hermoja sinne jäi. Itselläni oli samanlainen tilanne. Hammasta raassattiin toistamiseen ja tilanne hieman parani, mutta ongelma ei poistunut. Kyllä otettiin röntgenit sun muut, mutta kosketusarkuus jäi ja on vaivannut jo muutaman vuoden. Kosketusarkuus ei kylläkään ole enää yhtä vakavaa kuin ensimmäisenä vuonna juurihoidon jälkeen.


    • Laminaatit

      Oikein tehdyt laminaatit eivät irtoile. Oralin pitää maksaa rahat takaisin ja heiltä on vaadittava korvaus sinulle aiheutuneista kuluista.

    • EiOralille

      Kiitos tiedoista, enpä siis menekään Kuopion Oralille. Missähän osaamista löytyy?

    • TärinäsedänVaimo

      Anteeksi, että luokittelin kammoksi!

      Älä mene Oral Kuopioon!

      • Kädettärisi

        Tärisikö kädet krapulasta, vai vaivasiko hammaslääkäriä elohopeamyrkytys?


      • Määkäynsiel

        Oletko kilpaileva hammaslääkäri? Taidankin arvata kuka kovaa mainostava yrittäjä olet.Oral vetää asiakkaita ja ne on sulta pois.Raukka.


      • Anonyymi
        Kädettärisi kirjoitti:

        Tärisikö kädet krapulasta, vai vaivasiko hammaslääkäriä elohopeamyrkytys?

        Kai sitä nyt saa hammaslekurina joskus vetää viinaa??? En jaksa muuten olla hommissa jos ei pe-la vedä viinaa. Ja Kuopiossa vedän sitä pubeissa.


    • Kantelu_Aville

      Miten on mahdollista, että tärisevä tyyppi voi toimia hammaslääkärinä?

      • TerkkujaKomulaiselle

        Ehdottomasti potilasvahinkoilmoitus!


      • komulaiselle_Terkkuja

    • Kerhoilevalääkäri

      Komulaisen a-kirjauksia. Paljasti double-a-rivillään syyn tärinäänsä?

    • aa-apua

      löytyisikö kuopion oralin komukaiselle tosiaan apu aa-kerhosta?

    • tärisevä-komulainen

      mietin hammaslääkärin tuolissa istuesssa, että kuvittelenko vaan, kun lääkärin kädet tuntuvat tärisevän. ikävä kyllä en kuvitellut. kuopion oralin komulaisen kädet tärisevät.

    • tärinäHL

      Eikö tärinälääkäri itse ymmärrä hakeutua sellaiseen tehtävään, jota voi tehdä vaarantamatta potilaita?

      • Ymmärrykset

        Mitä luulet? Kiinostaako esim."tärinälääkäriä" paljonkaan vaarantaako hän potilasta vai ei?
        Laskun kirjoittaminen oletettavasti kiinnostaa paljon enemmän!


      • tärinäHL

        Ikävä kyllä näin se taitaa olla. Äänestetään edes jaloilla.


      • enmene

        hyvä että tärisijä tulee julki. silloin tiedetään olla menemättä sinne.


    • Vaihda_ammattia

      Kummallista, että tärisevä komulainen voi toimia hammaslääkärinä? Eikö sitä saa mitenkään pois? Tuollainen tosiaankin vaarantaa potilaita!

      • Oralista_hyvää_päivää

        Miksihän Kuopion Oral ei puutu asiaan? Onko siellä rahastusvimma niin suurta, että se menee etiikan edelle?


    • Ikäväätodellakin

      Koville se näyttää ottavan, mutta yritämme ymmärtää!

      • Tärinä-käsi

        Olisiko niin, että Komulaisen tärisevät kädet aiheuttavat ylimääräisiä enter-lyöntejä??


    • Oral_tärisevä_Komulainen

      Olin Kuopion Oralin asiakas. En suosittele. Totisinta totta on Komulaisen tärisevät kädet.

    • stoptutina

      Olisi pitänyt käydä katsomassa täältä palautetta ennen hammaslääkärille menoa. Ei olisi tarvinnut ottaa käytännön kokemusta tärisevästä lääkäristä.

      Ei koskaan enää Komulaiselle eikä Oralille.

    • komujp

      se paska on nyt muuallakin tärisemässä. kannattaa kattoo missä asioi.

      • Fudut

        Joo niin on. Ihmettelin kun hammalääkäri tärisi. Katsoin netistä. Löytyi. Komulainen sai potkut oralista mutta löysi ihme kyllä uuden työpaikan täristä.


    • kuopiooral

      Tosi on, Jukka-Pekka Komulaisen kädet tärisevät!!! Ja tyyppi on edelleen hammaslääkärinä. Hitto, pora tärisevässä kädessä. Ihan mitä vaan voi tapahtua.

    • tärinääposkeen

      tiedoksi että tämä komulainen on nyt muuallakin kuopiossa tärinälääkärinä.

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe