Oral Kuopio

Tuntuu kamealta, kun hammaslääkärin kädet tärisevät. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Kuopion Oralilla.
385433
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

olikohan sama lääkäri joka paikkas mun hampaan ja seuraavana aamuna paikka oli irronu ku heräsin.ei meninannu millään myöntää virhettä.pitkän taistelun jälkeen sain sovittua korjauksen.ei onnannu sekään vaan irtos parin päivän päästä.kävin toisella lääkärillä nii nyt on pysyny.ei antanu kuopion oral rahojani takas.minne valittetaan?

Äänestä
  • Olisi pitänyt käydä täällä ennen hammaslääkärikäyntiä. En olisi mennyt komulaisen vastaanotolle. Törkeän tuntuista kun lääkärin kädet tärisevät. Peruin seuraavan ajan. Miten tuollainen saa toimia lääkärinä???????

Äänestä

• j-p.komulainen kirjoitti:

Olisi pitänyt käydä täällä ennen hammaslääkärikäyntiä. En olisi mennyt komulaisen vastaanotolle. Törkeän tuntuista kun lääkärin kädet tärisevät. Peruin seuraavan ajan. Miten tuollainen saa toimia lääkärinä???????

Tuskinpa lääkärillä mitään kontrollia työnsä suhteen on, kun joskus on luvat saanut.
    Vain sen ns. valelääkärin työt tutkittiin aikoinaan monen ryhmän voimalla!

Äänestä

Oliko kysymys krapulasta vai korkeasta iästä ?? !!??

Äänestä

voi vitulla päähän. LÄÄKÄRIN NIMI? Julkiterhikki kertoo syntymävuoden.

Äänestä
  • luulen että kyseessä on jukka-pekka komulainen. tai ainakin toivottavasti on, ettei oralilla toista tutisijaa ole.

Äänestä

oli nuori mies. en tiedä oliko krapula vai mikä.

Äänestä
  • gggKaikki+aihealueetTerveysAistitEhkäisyHenkinen+hyvinvointi+ja+mielenterveysKuolema+ja+suruKysy+terveydestäLääkkeetMiesten+terveysNaisten+terveysPainonhallintaPlastiikkakirurgiaPäihteet+ja+riippuvuudetSairaudetSuun+terveysTerveyden+hoitoTerveydenhoitopalvelutYleistä+terveydestäKeskustelu24+++Terveys+++Suun+terveys++Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipu+Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuHammaspulma22.10.2016+20:47Eli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?IlmiannaJaa9+Vastausta+KIRJOITA+VASTAUSLuetuimpiaMitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuEli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?Implantin+hintaOral+kertoo+implantin+hinnaksi+n.+2700+€.+Suomkessa+on+paikkoja,+jotka+mainostavat+kiinteää+hintaa+1499+€.+Ulkomaille+en+lähde,+koska+niillä+matkoilla+syntyy+kuitenkin+muita+kuluja+ja+sinänsä+edullinen+hinta+tasoittuu.+Miten+voi+olla+Suomessakin+n.+100+%+hintaeroja.+Implantteja+on+laitettu+niin+kauan,+että+luulisi+hintahaitarin+olevan+olematon.Sähköhammasharja--vaihtoMistä+tietää+milloin+on+vaihdettava+uusi+harja+sähköhammasharjaan?+Minulla+se+on+ollut+käytössä+aika+kauan+ja+näyttää+silmämääräisesti+ihan+hyvältä.+Kysyn+siksi,+että+ne+ovat+aika+kalliitakin,+mutta+tietenkin+on+tärkeintä,+että+hampaat+tulevat+puhdistetuksi+kunnolla.Lue+myös+nämäHAMMaslääkäripalvelutMitä+tarkoittaa+hammaslääkärimaksussa+KÄYNTIMAKSU?????+mitä+se+pitää+sisällään?+13+euroa????Kiltti+hammaslääkäriKertokaas,+mihin+ja+kenelle+hammaslääkärille+kannattais+pelkopotilaan+mennä?+Tähän+asti+oon+käynyt+vHammaslääkärini+oli+tunariPitkä+tarina+lyhyeksi:+Sain+raudat+korjaamaan+ristipurennan.+Sen+sijaan+yleisen+puolen+tunari+paskoiVelj23.10.2016+8:29Yleinen+vaiva.+Jotain+hermoja+sinne+on+jäänyt,+jotka+olisi+pitänyt+kuolettaa.+Asia+on+sillä+lailla+että+jos+kipuileva+hammas+vedettäisiin+kokonaan+pois,+mitään+kipua+ei+jää.+Juuri"hoidolla"+tapetaan+hammas+sisältäpäin+joten+kipu+hampaassa+kertoo+että+jotain+hermoja+sinne+jäi.+Itselläni+oli+samanlainen+tilanne.+Hammasta+raassattiin+toistamiseen+ja+tilanne+hieman+parani,+mutta+ongelma+ei+poistunut.+Kyllä+otettiin+röntgenit+sun+muut,+mutta+kosketusarkuus+jäi+ja+on+vaivannut+jo+muutaman+vuoden.+Kosketusarkuus+ei+kylläkään+ole+enää+yhtä+vakavaa+kuin+ensimmäisenä+vuonna+juurihoidon+jälkeen.kjKaikki+aihealueetTerveysAistitEhkäisyHenkinen+hyvinvointi+ja+mielenterveysKuolema+ja+suruKysy+terveydestäLääkkeetMiesten+terveysNaisten+terveysPainonhallintaPlastiikkakirurgiaPäihteet+ja+riippuvuudetSairaudetSuun+terveysTerveyden+hoitoTerveydenhoitopalvelutYleistä+terveydestäKeskustelu24+++Terveys+++Suun+terveys++Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipu+Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuHammaspulma22.10.2016+20:47Eli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?IlmiannaJaa9+Vastausta+KIRJOITA+VASTAUSLuetuimpiaMitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuEli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia

Äänestä

• Kaikki+aihealueetTerveysAistitEhkäisyHenkinen+hyvinvointi+ja+mielenterveysKuolema+ja+suruKysy+terveydestäLääkkeetMiesten+terveysNaisten+terveysPainonhallintaPlastiikkakirurgiaPäihteet+ja+riippuvuudetSairaudetSuun+terveysTerveyden+hoitoTerveydenhoitopalvelutYleistä+terveydestäKeskustelu24+++Terveys+++Suun+terveys++Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipu+Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuHammaspulma22.10.2016+20:47Eli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?IlmiannaJaa9+Vastausta+KIRJOITA+VASTAUSLuetuimpiaMitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuEli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?Implantin+hintaOral+kertoo+implantin+hinnaksi+n.+2700+€.+Suomkessa+on+paikkoja,+jotka+mainostavat+kiinteää+hintaa+1499+€.+Ulkomaille+en+lähde,+koska+niillä+matkoilla+syntyy+kuitenkin+muita+kuluja+ja+sinänsä+edullinen+hinta+tasoittuu.+Miten+voi+olla+Suomessakin+n.+100+%+hintaeroja.+Implantteja+on+laitettu+niin+kauan,+että+luulisi+hintahaitarin+olevan+olematon.Sähköhammasharja--vaihtoMistä+tietää+milloin+on+vaihdettava+uusi+harja+sähköhammasharjaan?+Minulla+se+on+ollut+käytössä+aika+kauan+ja+näyttää+silmämääräisesti+ihan+hyvältä.+Kysyn+siksi,+että+ne+ovat+aika+kalliitakin,+mutta+tietenkin+on+tärkeintä,+että+hampaat+tulevat+puhdistetuksi+kunnolla.Lue+myös+nämäHAMMaslääkäripalvelutMitä+tarkoittaa+hammaslääkärimaksussa+KÄYNTIMAKSU?????+mitä+se+pitää+sisällään?+13+euroa????Kiltti+hammaslääkäriKertokaas,+mihin+ja+kenelle+hammaslääkärille+kannattais+pelkopotilaan+mennä?+Tähän+asti+oon+käynyt+vHammaslääkärini+oli+tunariPitkä+tarina+lyhyeksi:+Sain+raudat+korjaamaan+ristipurennan.+Sen+sijaan+yleisen+puolen+tunari+paskoiVelj23.10.2016+8:29Yleinen+vaiva.+Jotain+hermoja+sinne+on+jäänyt,+jotka+olisi+pitänyt+kuolettaa.+Asia+on+sillä+lailla+että+jos+kipuileva+hammas+vedettäisiin+kokonaan+pois,+mitään+kipua+ei+jää.+Juuri"hoidolla"+tapetaan+hammas+sisältäpäin+joten+kipu+hampaassa+kertoo+että+jotain+hermoja+sinne+jäi.+Itselläni+oli+samanlainen+tilanne.+Hammasta+raassattiin+toistamiseen+ja+tilanne+hieman+parani,+mutta+ongelma+ei+poistunut.+Kyllä+otettiin+röntgenit+sun+muut,+mutta+kosketusarkuus+jäi+ja+on+vaivannut+jo+muutaman+vuoden.+Kosketusarkuus+ei+kylläkään+ole+enää+yhtä+vakavaa+kuin+ensimmäisenä+vuonna+juurihoidon+jälkeen.öööKaikki+aihealueetTerveysAistitEhkäisyHenkinen+hyvinvointi+ja+mielenterveysKuolema+ja+suruKysy+terveydestäLääkkeetMiesten+terveysNaisten+terveysPainonhallintaPlastiikkakirurgiaPäihteet+ja+riippuvuudetSairaudetSuun+terveysTerveyden+hoitoTerveydenhoitopalvelutYleistä+terveydestäKeskustelu24+++Terveys+++Suun+terveys++Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipu+Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuHammaspulma22.10.2016+20:47Eli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?IlmiannaJaa9+Vastausta+KIRJOITA+VASTAUSLuetuimpiaMitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuEli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+e

Äänestä

Kävin Kuopion Oralilla hammaslääkärissä. Nuori mieslääkäri asenteli laminaatteja. Ne irtoavat jatkuvasti. Lääkäri kertoi, että se on ihan normaalia. Mitä mieltä olette?

Äänestä
  • vgfddKaikki+aihealueetTerveysAistitEhkäisyHenkinen+hyvinvointi+ja+mielenterveysKuolema+ja+suruKysy+terveydestäLääkkeetMiesten+terveysNaisten+terveysPainonhallintaPlastiikkakirurgiaPäihteet+ja+riippuvuudetSairaudetSuun+terveysTerveyden+hoitoTerveydenhoitopalvelutYleistä+terveydestäKeskustelu24+++Terveys+++Suun+terveys++Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipu+Mitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuHammaspulma22.10.2016+20:47Eli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?IlmiannaJaa9+Vastausta+KIRJOITA+VASTAUSLuetuimpiaMitä+teen?+Juurihoidon+jälkeen+kamala+kipuEli,+keskiviikkona+minulle+aloitettiin+juurihoito+alaposkihampaaseen.+Nyt+on+siis+neljäs+päivä+aloituksesta.+Laitettiin+lääkkeet+vaikuttamaan,+mutta+hammas+on+todella+arka+kosketukselle,+eikä+sillä+voi+syödä+mitään.+Lisäksi+nyt+vesi+ja+tee+alkoivat+sattumaan,+kipuaalto+tuntuu+juodessa+leukaluussa+asti.+Yleistä+jomotusta+ei+kuitenkaan+ole,+ärtyy+vain+ärsykkeistä.+Onko+tää+normaalia?+Kokemuksia+vastaavasta?+Onko+mahdollisuuksia+että+vielä+alkaisi+parantua?+Minulla+on+tiistaina+hammaslääkäri,+selviääkö+sinne+asti+vai+pitääkö+näin+viikonloppuna+hankkiutua+päivystykseen+jonne+matkaa+80km?Implantin+hintaOral+kertoo+implantin+hinnaksi+n.+2700+€.+Suomkessa+on+paikkoja,+jotka+mainostavat+kiinteää+hintaa+1499+€.+Ulkomaille+en+lähde,+koska+niillä+matkoilla+syntyy+kuitenkin+muita+kuluja+ja+sinänsä+edullinen+hinta+tasoittuu.+Miten+voi+olla+Suomessakin+n.+100+%+hintaeroja.+Implantteja+on+laitettu+niin+kauan,+että+luulisi+hintahaitarin+olevan+olematon.Sähköhammasharja--vaihtoMistä+tietää+milloin+on+vaihdettava+uusi+harja+sähköhammasharjaan?+Minulla+se+on+ollut+käytössä+aika+kauan+ja+näyttää+silmämääräisesti+ihan+hyvältä.+Kysyn+siksi,+että+ne+ovat+aika+kalliitakin,+mutta+tietenkin+on+tärkeintä,+että+hampaat+tulevat+puhdistetuksi+kunnolla.Lue+myös+nämäHAMMaslääkäripalvelutMitä+tarkoittaa+hammaslääkärimaksussa+KÄYNTIMAKSU?????+mitä+se+pitää+sisällään?+13+euroa????Kiltti+hammaslääkäriKertokaas,+mihin+ja+kenelle+hammaslääkärille+kannattais+pelkopotilaan+mennä?+Tähän+asti+oon+käynyt+vHammaslääkärini+oli+tunariPitkä+tarina+lyhyeksi:+Sain+raudat+korjaamaan+ristipurennan.+Sen+sijaan+yleisen+puolen+tunari+paskoiVelj23.10.2016+8:29Yleinen+vaiva.+Jotain+hermoja+sinne+on+jäänyt,+jotka+olisi+pitänyt+kuolettaa.+Asia+on+sillä+lailla+että+jos+kipuileva+hammas+vedettäisiin+kokonaan+pois,+mitään+kipua+ei+jää.+Juuri"hoidolla"+tapetaan+hammas+sisältäpäin+joten+kipu+hampaassa+kertoo+että+jotain+hermoja+sinne+jäi.+Itselläni+oli+samanlainen+tilanne.+Hammasta+raassattiin+toistamiseen+ja+tilanne+hieman+parani,+mutta+ongelma+ei+poistunut.+Kyllä+otettiin+röntgenit+sun+muut,+mutta+kosketusarkuus+jäi+ja+on+vaivannut+jo+muutaman+vuoden.+Kosketusarkuus+ei+kylläkään+ole+enää+yhtä+vakavaa+kuin+ensimmäisenä+vuonna+juurihoidon+jälkeen.

Äänestä

Oikein tehdyt laminaatit eivät irtoile. Oralin pitää maksaa rahat takaisin ja heiltä on vaadittava korvaus sinulle aiheutuneista kuluista.

Äänestä

Kiitos tiedoista, enpä siis menekään Kuopion Oralille. Missähän osaamista löytyy?

Äänestä

Anteeksi, että luokittelin kammoksi!

Älä mene Oral Kuopioon!

Äänestä
  • Tärisikö kädet krapulasta, vai vaivasiko hammaslääkäriä elohopeamyrkytys?

Äänestä

• Oletko kilpaileva hammaslääkäri? Taidankin arvata kuka kovaa mainostava yrittäjä olet.Oral vetää asiakkaita ja ne on sulta pois.Raukka.

Äänestä

• Kädettärisi kirjoitti:

Tärisikö kädet krapulasta, vai vaivasiko hammaslääkäriä elohopeamyrkytys?

Kai sitä nyt saa hammaslekurina joskus vetää viinaa??? En jaksa muuten olla hommissa jos ei pe-la vedä viinaa. Ja Kuopiossa vedän sitä pubeissa.

Äänestä

Miten on mahdollista, että tärisevä tyyppi voi toimia hammaslääkärinä?

Äänestä
  • Ehdottomasti potilasvahinkoilmoitus!

Äänestä

Komulaisen a-kirjauksia. Paljasti double-a-rivillään syyn tärinäänsä?

Äänestä

löytyisikö kuopion oralin komukaiselle tosiaan apu aa-kerhosta?

Äänestä

mietin hammaslääkärin tuolissa istuesssa, että kuvittelenko vaan, kun lääkärin kädet tuntuvat tärisevän. ikävä kyllä en kuvitellut. kuopion oralin komulaisen kädet tärisevät.

Äänestä

Eikö tärinälääkäri itse ymmärrä hakeutua sellaiseen tehtävään, jota voi tehdä vaarantamatta potilaita?

Äänestä
  • Mitä luulet? Kiinostaako esim."tärinälääkäriä" paljonkaan vaarantaako hän potilasta vai ei?
    Laskun kirjoittaminen oletettavasti kiinnostaa paljon enemmän!

Äänestä

• Ikävä kyllä näin se taitaa olla. Äänestetään edes jaloilla.

Äänestä

• hyvä että tärisijä tulee julki. silloin tiedetään olla menemättä sinne.

Äänestä

Kummallista, että tärisevä komulainen voi toimia hammaslääkärinä? Eikö sitä saa mitenkään pois? Tuollainen tosiaankin vaarantaa potilaita!

Äänestä
  • Miksihän Kuopion Oral ei puutu asiaan? Onko siellä rahastusvimma niin suurta, että se menee etiikan edelle?

Äänestä

Koville se näyttää ottavan, mutta yritämme ymmärtää!

Äänestä
  • Olisiko niin, että Komulaisen tärisevät kädet aiheuttavat ylimääräisiä enter-lyöntejä??

Äänestä

Olin Kuopion Oralin asiakas. En suosittele. Totisinta totta on Komulaisen tärisevät kädet.

Äänestä

Olisi pitänyt käydä katsomassa täältä palautetta ennen hammaslääkärille menoa. Ei olisi tarvinnut ottaa käytännön kokemusta tärisevästä lääkäristä.

Ei koskaan enää Komulaiselle eikä Oralille.

Äänestä

se paska on nyt muuallakin tärisemässä. kannattaa kattoo missä asioi.

Äänestä
  • Joo niin on. Ihmettelin kun hammalääkäri tärisi. Katsoin netistä. Löytyi. Komulainen sai potkut oralista mutta löysi ihme kyllä uuden työpaikan täristä.

Äänestä

Tosi on, Jukka-Pekka Komulaisen kädet tärisevät!!! Ja tyyppi on edelleen hammaslääkärinä. Hitto, pora tärisevässä kädessä. Ihan mitä vaan voi tapahtua.

Äänestä

tiedoksi että tämä komulainen on nyt muuallakin kuopiossa tärinälääkärinä.

Äänestä

Mites on Pepsodent Kuopio? Onko kokemuksia?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Oral_EHL kirjoitti:

Tuntuu kamealta, kun hammaslääkärin kädet tärisevät. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Kuopion Oralilla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu