Tätä olen ihmetellyt ja ihmettelen edelleen, että miksi homot, vihervasurit ja kirkko suosivat islamia, vaikka se on mitä suurin uhka myös näille tahoille. Samasta aiheesta puhuu Olli Immonen tuossa:
http://immonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/157953-sateenkaarivaki-vihervasemmisto-ja-kirkko-islamin-asialla
Islamin nousu ja hyväksyntä
72
453
Vastaukset
Kuka islamia nyt "suosisi", mutta Suomessa on opittu hyväksymään uskonnot. Ei siis ole yksi yli muiden, vaan kaikki samaa uskonlössiä.
- Siunausta
Jeesuksen avulla, me tulemme selviämään tuostakin haasteesta, Joh.evankeliumia ja ymmärsin lukemani näin:
Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Varas (ISISI:sit) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen.antaa henkensä lammasten edestä.
Mutta palkkalainen, (kirkon pappi) joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee (ISIS) suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
Minä Jeesus olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän ja minä annan henkeni lammasten edestä
Mutta tämä on tuomio, että valkeus Jeesus on tullut maailmaan,
ja ihmiset rakastivat pimeyttä (ISISIÄ, homoutta ja herätys eksytystä) enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Jeesus on Herra!
katso myös tämä haastattelu https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY - ota.selvää
Älä horise, Ev.lut. USKONTO, on ollut suomen ainoa VALTA uskonto vuosikymmeniä.
Ja on edelleenkin.
" Suomen evankelis-luterilainen kirkko (ruots. Evangelisk-lutherska kyrkan i Finland) on suurin Suomessa toimiva uskonnollinen yhteisö, johon kuului 73,7 prosenttia suomalaisista vuoden 2014 lopussa.Kreikkalaiskatolinen tuli karjalaisten m yötä, mutta se on pieni siivu kokokansasta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_evankelis-luterilainen_kirkko#Historia
Vapaita suuntia,Ev.lut.kirkko mustamaalasi vielä -60 luvulla.
Islam on terrorijärjestö, moni ei sitä tunne tai tunnusta, ehkä nyt kun nähdään mitä se saa aikaan esim. Nyt Pariisissa.
Mutta se pannaan yksittäis-ihmistenpiikkiin, mutta sitä se ei ole. Kannattaa lukea mitä islan oikeasti on ja mitä koraani pitää sisällään. Toki on sielläkin ns. maallistuneita muslimeja, jotka ovat ihan normi -ihmisiä. Mutta silti..
Suomalaiset ovat niin tyhmiä ja sinisilmäisiä, näkeehän sen hallituksestakin.
- Simelius
Olli Immonen kirjoittaa:
Islamin leviäminen länsimaisessa yhteiskunnassa ei pääasiallisesti johdu islamista itsestään, vaan länsimaisten ihmisten kulttuurillisen itsetunnon ja itsesuojeluvaiston puutteesta sekä islamisaatiota kannattavan eliitin myyräntyöstä. Nykyeliittiä dominoivaa vihervasemmistoa ja päänsä hiekkaan työntäviä kirkon edustajia voidaankin pitää pääsyyllisinä Suomen ja muun läntisen Euroopan vaivihkaa tapahtuvaan kolonisaatioon muslimien toimesta. Suomalaisten ja muiden eurooppalaisten pitäisi jo astua valoon menneisyyteen kuuluvien maailmansotien ja kansanmurhien synkästä varjosta sekä suunnata katseensa kohti kirkkaampaa kansallista tulevaisuutta. Islamisaation edistäminen länsimaalaisten ihmisten luontaiseen hyväntahtoisuuteen ja syyllisyydentuntoon historian hirmuteoista kyynisesti vetoamalla on yksi suurimmista petoksista koko länsimaisuuden historiassa. Sateenkaariväen, vihervasemmiston, kirkon ja islamin muodostaman epäpyhän allianssin tavoitteiden ja tekojen saattaminen päivänvaloon on ensisijaisen tärkeää, mikäli haluamme torjua länsimaiseurooppalaisen sivilisaatiomme lopullisen romahtamisen.- Simelius
Itse olen sitä mieltä että islamin leviäminen johtuu myös islamista koska koraani käskee levittäytyä, mutta länsimaat järkyttävyydessään sallivat tämän.
- kulttuurimarxismia
Simelius kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että islamin leviäminen johtuu myös islamista koska koraani käskee levittäytyä, mutta länsimaat järkyttävyydessään sallivat tämän.
Totta tuo on. Ja vihevasurit ja homot halavat tuhota yhteiskunnan joka perustuu juutalaiskristillisille juurille ja arvoille. Kaikki jopa islam käy tähän tuhoamineen.
- Simelius
kulttuurimarxismia kirjoitti:
Totta tuo on. Ja vihevasurit ja homot halavat tuhota yhteiskunnan joka perustuu juutalaiskristillisille juurille ja arvoille. Kaikki jopa islam käy tähän tuhoamineen.
Ja nämä vihervasurit luultavasti käyttävät islamia välineenä tuhota länsimainen yhteiskuntajärjestys. Siksi he sitä niin rakastavat.
- mikä.on.hyvä.perhe
Simelius kirjoitti:
Ja nämä vihervasurit luultavasti käyttävät islamia välineenä tuhota länsimainen yhteiskuntajärjestys. Siksi he sitä niin rakastavat.
Ja samalla tuhoavat itsensä. Kukaan vähänkin aivojaan käyttävä, ei voi hyväksyä tuota takapajuista oppia. Herää kysymys ovatko ateisiti tyhmiä ?
Jokainen menestyvä valtio perustuu kristillisiin arvoihin. Suomen alasajo on tämän ateistisen suuntauksen tulos !
Ilman arvoja lapset turhautuvat ja tappavat jo toisiaan, kuten Seinäjoella. Ja vielä muka hyvänperheen lapsi ? mikä.on.hyvä.perhe kirjoitti:
Ja samalla tuhoavat itsensä. Kukaan vähänkin aivojaan käyttävä, ei voi hyväksyä tuota takapajuista oppia. Herää kysymys ovatko ateisiti tyhmiä ?
Jokainen menestyvä valtio perustuu kristillisiin arvoihin. Suomen alasajo on tämän ateistisen suuntauksen tulos !
Ilman arvoja lapset turhautuvat ja tappavat jo toisiaan, kuten Seinäjoella. Ja vielä muka hyvänperheen lapsi ?"Ateistit". Älä yleistä. Itse en kannata mitään uskontoa, mutta ne on vaan pakko hyväksyä. Niille kun ei ateisti mitään voi.
Uskonnonvapaus on suomalaisiin iskostettu.
- TTKKL
Kristillinen oppi on ilmoitettuna UUdessa Testamentissa!
Kristillinen oppi löytyy Raamatusta Uudesta Testamentista.
Raamatussa on ilmoitus, että Raamattu on Jumalan sanaa ja Uusi Testamenttikin! Jeesusvastasi kiusaajalle Jumalan sanolla! Ja siksi on hyvin tärkeää, että Kristityt lukevat ahkerasti Raamattua, erityisesti Uutta Testamenttia, jottta voisivat vastustaa kiusaajia!!!
Kristillinen seurakunta on Jumalan,Jeesuksen ja Pyhän Hengen omaisuutta!
Kristillinen seurakunta on Jumalan,Jeesuksen ja Pyhän Hengen omaisuutta!
Antikristus ilmaantunut!
Se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi!
Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
Islamilaiset eivät osaa julistaa Evankeliumia!!!
"Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä, mutta joka ei usko Jeesusta Jumalan Pojaksi, sillä ei ole elämää!" Raamattu
"Jumala loi kaiken Jeesukseen Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla, Jeesus nousi ylös synnittömänä ylös kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista ja astui taivaaseen ja lähetti opettuslapsille Pyhän Hengen! Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen lupausten jälkeen Jerusalemiin Ensimmisenä Helluntaina ja alkoi saarnavirka Jeesuksen käskemänä ja sitä tehden Pyhän Hengen saarnavirka on jatkunut vuosisadasta toiseen! Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!
Lue vaikka Apostolien tekojen alusta!!! Ja siellä oli paljon todistajia todistamassa tuota!
"Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!"
"Evankeliumi julistettava rauhassa rauhaa pitäville!"
"Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut autuuteen!" Raamattu
Jeesus pelastaa!
Kristinusko on Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen saarnaviralla syntynyt elävä kristillisyys! Jeesus käski julistaa Evankeliumia maailman loppuun asti!
"Joka uskoo Jeesukseen pelastuu ja saa iankaikkisen elämän!" Uuden Testamentin mukaan Raamatussa
Apostoli Johanneken mukaan epäkristittyjä ei saa ottaa vieraaksi eikä tervehtiä!
2. Johanneksen kirje
"7. II. Sillä monta vietteliää on maailmaan tullut, jotka ei tunnusta Jesusta Kristusta, että hän on lihaan tullut. Tämä on vietteliä ja antikristus.
8. Katsokaat visusti teitänne, ettemme kadottaisi, mitä me työtä tehneet olemme, vaan että me täyden palkan saisimme.
9. Jokainen, joka harhaelee ja ei pysy Kristuksen opissa, ei hänellä ole Jumalaa*: joka pysyy Kristuksen opissa, hänellä on sekä Isä että Poika.
10. Jos joku tulee teidän tykönne ja ei tuo tätä opetusta kanssansa, niin älkäät häntä huoneesen ottako, älkäät myös häntä tervehtikö.
11. Sillä joka häntä tervehtii, hän on osallinen hänen pahoista töistänsä." - juustoo
Jeesus kehotti rakastamaan vihamiehiä, kääntämään toinenkin poski heille, ja antamaan omat vaatteetkin heille. Ehkä kristityillä olisi peiliin katsomisen paikka, että miksi islamin annetaan levittäytyä tännekkin.
- munnoo
Islam on saatana eikä lähimmäinen. Mitäs Jeesus sanoi saatanalle?
- Katsoitseäsi
Vaihda ihmettelyn kohdetta. Katso peiliin. Mitä näet?
"(1) Sovinnaisuus: jäykkä sitoutuminen sovinnaisiin keskiluokkaisiin arvoihin
(2) Autoritaarinen alistuminen: alistuva ja kritiikitön suhtautuminen ihannoituja moraalisia auktoriteetteja kohtaan
(3) Autoritaarinen aggressiivisuus: pyrkimys etsiä, tuomita ja torjua epäsovinnaisia ihmisiä
(4) Anti-intraseptio: mielikuvituksellisuuden ja helläluontoisuuden vastustaminen
(5) Taikauskoisuus ja stereotyyppisyys: usko kohtalon mystiseen määräytymiseen ja taipumus jäykkien luokittelujen käyttämiseen, stereotypioihin ja huonoon moniselitteisyyden sietämiseen
(6) Valta ja kovaluontoisuus: liioiteltu kovaluonteisuus, kiinnostus vallan, voiman ja hallinnan leimaamiin suhteisiin ja niiden perusteella tehtyihin erotteluihin, joissa samaistutaan nimenomaan voimakkaampaan osapuoleen
(7) Tuhoavuus ja kyynisyys: yleistynyt vihamielisyys ja inhimillisyyden pilkkaaminen
(8) Projektiivisuus: taipumus heijastaa tiedostamattomia tunneyllykkeitä maailmaan siten, että tuloksena on epäily vaarallisten ja hillittömien asioiden tapahtumisesta maailmassa
(9) Sukupuolisuus: liioiteltu kiinnostus toisten seksuaalielämään."- kristitty-
Siis islamiako tuo kuvasi?
- simpel.simppe
kristitty- kirjoitti:
Siis islamiako tuo kuvasi?
Kuvaa aika hyvin Simeliusta.
- ymmärrätkö
Jeesuksen avulla, me tulemme selviämään tuostakin haasteesta, Joh.evankeliumia ja ymmärsin lukemani näin:
Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Varas (ISISI:sit) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen.antaa henkensä lammasten edestä.
Mutta palkkalainen, (kirkon pappi) joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee (ISIS) suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
Minä Jeesus olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän ja minä annan henkeni lammasten edestä
Mutta tämä on tuomio, että valkeus Jeesus on tullut maailmaan,
ja ihmiset rakastivat pimeyttä (ISISIÄ, homoutta ja herätys eksytystä) enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Jeesus on Herra!
https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY vain muslimit ovat syyttömiä - RealSana
Homot, vihervasurit ja kirkko vihaavat kristillistä uskoa. Vihan välikappaleeksi kelpaa islamkin. Jos näin tv.stä haastattelun, jossa homomarssille osallistujaa haastateltiin. Haastateltava paljasti syyn osallistumiseen: "En niinkään aja homojen asiaa tai välitä homoista, vaan vihaan Jumalaa." (Sanatarkasti en muista.) Samoin islaminkin suosimisen syynä on viha Jumalaa kohtaan.
- kristitty-
Minäkin haluaisin tietää, miten "vihervasurit" selittävät räikeät ristiriidat ajattelussaan. Islam kun ei hyväksy homoutta, naisen asema on siinä se mikä on, tasa-arvo kaikkien ihmisten välillä ei kuulu siihen eikä ylipäänsä ihmisoikeuksien kunnioitus jne.
En ole saanut vielä(kään) kunnolla selvää, miten "vihervasurit" ajattelevat hoitavansa käytännössä sen ristiriidan, että islamin arvot ovat melkein kaikessa päinvastaiset kuin heidän omat arvonsa ja perinteiset länsimaiset arvot. Ainoa vastaus, joka heiltä on tullut, on että "muslimien tulee elää meidän lakiemme mukaan". Vai niin. Siis muslimit halutaan tänne, jotta heidät voitaisiin alistaa "oikeanlaisiksi"? Ja samalla eurooppalaiset perinteisesti ajattelevat voitaisiin alistaa/hioa muslimien avulla "oikealla" tavalla asennoituviksi?
Sehän se tämän tökerön yhteensulauttamisyrityksen ideana on, poistaa kulttuuriset, kansalliset ja uskonnolliset erot, jotta lopulta koko ihmiskunta olisi samanlaista harmaata ja helposti hallittavaa massaa. Sitä pyrkimystä ajaa tosin "isompi taho", ja siinä nämä vihervasurit ovat vain hyödyllisiä idiootteja, jotka toimivat ymmärtämättään tuon isomman tahon tahdon mukaan ja jäävät uhreiksi samoin kuin muutkin. Innossaan he eivät sitä tajua, ajattelu kun ei ole heidän vahvimpia puoliaan.Höpö höpö, vihervasurien, homojen ja kirkon salaliitto on sairasta hysteriaa ja täydellistä hörhöyttä. Miettikää edes vähän. Joku tutkija tässä aiemmin yhdisti mielenterveyden ongelmat ja kiihkouskonnollisuuden, taitaapa olla perää asiassa enempi kuin arvata saattaakaan.
- kristitty-
sage8 kirjoitti:
Höpö höpö, vihervasurien, homojen ja kirkon salaliitto on sairasta hysteriaa ja täydellistä hörhöyttä. Miettikää edes vähän. Joku tutkija tässä aiemmin yhdisti mielenterveyden ongelmat ja kiihkouskonnollisuuden, taitaapa olla perää asiassa enempi kuin arvata saattaakaan.
Sinulla ei siis ollut asiaan mitään sanottavaa, joten turvauduit sitä esille tuovien parjaamiseen? Kuten sanoin, ajattelu ei ole teillä niitä vahvimpia puolia. :D
kristitty- kirjoitti:
Sinulla ei siis ollut asiaan mitään sanottavaa, joten turvauduit sitä esille tuovien parjaamiseen? Kuten sanoin, ajattelu ei ole teillä niitä vahvimpia puolia. :D
Sanoin, että vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä. Se on tiivistetty kannanotto asiaan.
Jos olet eri mieltä, esitä pitävät todisteet asiasta ettei niin ole.
Jos taas haluat pitkiä ajatteluketjuja asiasta etsi balttiksen kirjoituksia tai voit myös postata kaikki raamatunjakeet pötkönä.- kristitty-
sage8 kirjoitti:
Sanoin, että vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä. Se on tiivistetty kannanotto asiaan.
Jos olet eri mieltä, esitä pitävät todisteet asiasta ettei niin ole.
Jos taas haluat pitkiä ajatteluketjuja asiasta etsi balttiksen kirjoituksia tai voit myös postata kaikki raamatunjakeet pötkönä.Jos olet sitä mieltä, että vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä, esitä pitävät todisteet ja omat perustelusi sille että niin on.
Jos et pysty esittämään noita, väitteesi on suunsoittoa, johon osa ihmisistä turvautuu kun ei osaa sanoa mitään asiasta.
Sivumennen sanoen, minä en puhunut mitään tuosta "salaliitosta". Sinä puhuit, joten todisteet ja perustelut, kiitos!
Ei vaiskaan. Ei tartte todistaa eikä perustella. Olet tähän mennessä kirjoittanut pelkkää tyhjää vailla ensimmäistäkään asianpuolikasta, joten adjö! Suunsoittajan kanssa en viitsi keskustella. kristitty- kirjoitti:
Jos olet sitä mieltä, että vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä, esitä pitävät todisteet ja omat perustelusi sille että niin on.
Jos et pysty esittämään noita, väitteesi on suunsoittoa, johon osa ihmisistä turvautuu kun ei osaa sanoa mitään asiasta.
Sivumennen sanoen, minä en puhunut mitään tuosta "salaliitosta". Sinä puhuit, joten todisteet ja perustelut, kiitos!
Ei vaiskaan. Ei tartte todistaa eikä perustella. Olet tähän mennessä kirjoittanut pelkkää tyhjää vailla ensimmäistäkään asianpuolikasta, joten adjö! Suunsoittajan kanssa en viitsi keskustella.Multinikki siinä taas kieroilee, valehtelee ja väistää asiasta puhumiset.
Tuon nimimerkkisi on kyllä yliampuva, vaihda se ja niinhän sinä aina teetkin jos tilanne sitä vaatii.- niii-iiin
sage8 kirjoitti:
Multinikki siinä taas kieroilee, valehtelee ja väistää asiasta puhumiset.
Tuon nimimerkkisi on kyllä yliampuva, vaihda se ja niinhän sinä aina teetkin jos tilanne sitä vaatii.Vastaa nyt sage onko vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä. Missä näet salaliiton? Näinhän sinä väität.
- kristitty-
sage8 kirjoitti:
Multinikki siinä taas kieroilee, valehtelee ja väistää asiasta puhumiset.
Tuon nimimerkkisi on kyllä yliampuva, vaihda se ja niinhän sinä aina teetkin jos tilanne sitä vaatii.Kirjoitan pelkästään tällä nimimerkillä. Tämä tiedoksi tätä mahdollisesti lukeville.
niii-iiin kirjoitti:
Vastaa nyt sage onko vihervasurien, homojen ja evl.kirkon salaliitosta puhuminen islamin hyväksynnästä on hysteriaa ja hörhöyttä. Missä näet salaliiton? Näinhän sinä väität.
Heh heh, aloittaja esim. uskoo, että vihervasurit, homot ja evl.kirkko yhdessä haluavat tuhota länsimaisen yhteiskunnan islamia suosimalla. Mitä se muuta on kuin liitto ja kun siitä ei ole faktaa paperilla, sehän on tietenkin salaliitto.
- Simelius
sage8 kirjoitti:
Heh heh, aloittaja esim. uskoo, että vihervasurit, homot ja evl.kirkko yhdessä haluavat tuhota länsimaisen yhteiskunnan islamia suosimalla. Mitä se muuta on kuin liitto ja kun siitä ei ole faktaa paperilla, sehän on tietenkin salaliitto.
Ei mulle mitkään salaliitot tulleet mieleen. Vierastan näitä salaliittoja koska niistä ei voi tietää. Näitä tahoja kuitenkin yhdistää suomalaisten halveksunta. Oma kansa saa olla missä lystää, kunhan saadaan islamia edistettyä. Ei ehkä ihan näin mutta joko tietämättään, hyväuskoisuuttaan tai tietoisesti tätä islamia tänne ajavat.
- Simelius
Simelius kirjoitti:
Ei mulle mitkään salaliitot tulleet mieleen. Vierastan näitä salaliittoja koska niistä ei voi tietää. Näitä tahoja kuitenkin yhdistää suomalaisten halveksunta. Oma kansa saa olla missä lystää, kunhan saadaan islamia edistettyä. Ei ehkä ihan näin mutta joko tietämättään, hyväuskoisuuttaan tai tietoisesti tätä islamia tänne ajavat.
Hallitukset yleensä ovat sitten näiden tahojen talutusnuorassa. Ei tarvitse kuin sanoa yksi sana, niin jo alkaa polvet tutista. Rasismilla on niin pelottava vaikutus päättäjienkin keskuudessa, että he ovat sulaa vahaa vihervasureiden edessä. Tämä tapaus-Trump tuoreimpana esimerkkinä siitä että jos aukaisee suunsa väärässä paikassa ja väärään aikaan, niin johan mökä syntyy, tässä tapauksessa islamin puolesta.
- KTS--
Enemmän minä ihmettelen laitalahkolaisia, jotka kiroilevat homoutta vastaan mutta siukkailevat siukkailemasta päästyäänkin Tel Avivin homopraideja.
- Se.on.vaan.1muista
Islaminusko on arka aihe ja siten myös käsiteltävä. Tullut kuitenkin siihen tulokseen että ääripäätulkitsijan mukaan he eivät miellä tehneensä väärin esimerkiksi raiskatessaan milloin minkäkin, tosin sikaan eivät tietääkseni ole kajonneet se kun miellettään heidän uskomuksen mukaan likaiseksi.
Tietävät varmaan sisäisesti tekevän väärin, mutta kun pienestä pitäen aivopestään ja vain mies on jotain niin pyyhkiytyyhän sisältä se jokin mikä mielletään ihmisyydeksi.
Näkisinkin asian siten, että juuri tuo ihmisyys on geeni mikä näiltä karvakädiltä, lakanahemmo, vuoristolainen, arabi vai miksikä sitten heitä kutsutaankin kun tuo pelkkä ulkomaalainen sanana on mielestäni loukkaava termi tänne jo aikoja sitten tulleille ja suomen lakeja ja kulttuuria noudattaville ulkomaalaisille henkilöille. - lurdfh
Vasemmisto ja vihreät ovat aivan eri asia . Toiset ovat sosialisteja ja toiset ovat mitä nyt ovat.
- opiskelu.kannattaa.aina
Jos sage, repe ja kts kannattaa homoseksuaalisuutta, niin ei heidän tarvitse olla missään liitossa keskenään. Sagen logiikalla kun sitä liittoa ei ole paperilla, silloin sen täytyy olla salaliitto. :-) Kuinkahan moni kommentoijista edes luki aloituksen linkin?
Homot, vihervasurit ja kirkko suosivat islamia kukin omalla tahollaan. Homot ja vihervasurit nyt ei ainakaan kirkon völjyyn lyöttäydy. Kyllä sen täytyy olla henkivalta, joka pimittää ihmisten ymmärryksen islamista ja eri tahot sitten suvaitsevaisuuteen ja mihin nyt perustavatkaan islam-myönteisyytensä toivottavat oman tuhoojansa tervetulleeksi. Vaikka kyllähän vihreiden moraaliarvoissa löytyy yhteneväisyyttä islamin kansssa. Saksan vihreissä “toimi 1980-luvulla työryhmä, joka ajoi aikuisten ja lasten välisen seksin dekriminalisointia. Puolue rahoitti työryhmän toimintaa.” Islamin profeetta antoi esimerkin pedofiliasta.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1371865113984
Koraanista on tehty tutkintapyyntö poliisille kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan.
http://mattikorh.blogspot.fi/2012/07/tutkintapyynto.html
Päivitystä tilanteeseen on sen verran, että poliisilta on tullut jonkinlainen vastaus, josta on tulkittava, että tutkintapyyntö jätetään noteeraamatta. Olisihan se ennenkuulumatonta ja uskaliasta, jos asia etenisi oikeuteen.
http://mattikorh.blogspot.fi/2012/07/tutkintapyynto.html
Jos ihmiset oikeasti ymmärtäisivät, mitä Koraani sisällään pitää, ei tarvitsisi esim. Aa-yhdistyksen Rahkosen lausuntoja pitää rasistisina. On täysin oikeutettua kieltää islamin kaltainen vihaan perustuva ja kaikkia länsimaisia ihmisoikeuksia halveksiva uskonto. Viro aikoo kieltää burkan, kielletty se on ainakin jo Belgiassa, Ranskassa ja Hollannissa. Palstan Aa -addiktit ovat tuohtuneina Rahkosen sanoista ilakoineet samalla Aa ry:n lopusta. Mitäs tämä kööri sanoo sitten, kun yhä useampi Euroopan maa kieltää burkan Suomi muiden mukana? Kuka se taas oli oikeassa? Aakkosten eka kirjain on kovaa valuuttaa monella inhimillisyyden saralla, sen tulevat nämä ‘kriitikot’ vielä kerran näkemään. Kummallista on, että ollaan niin suu vaahdossa puhumassa ihmisoikeuksista spn-lain yhteydessä mutta islamin ihmisoikeuksien totaalinen puuttuminen ei viisareita väräytä.
Eipä vasurin elämä järin kiehtovalta vaikuta, siitä kertoo eräs ‘vasuri-idiootti’:
“Useiden vuosien ajan pidin absoluuttisena oikeutenani mustamaalata toisinajattelijat psyykkisesti sairaiksi. Olin “vasuri-idiootti”. Huolimatta siitä, että paheksuin, kuinka uskonnolliset ihmiset vaativat erityisasemaa yhteiskunnassa, puolustin islamia ja annoin muslimeille vapauksia, joita en olisi kuuna päivänä antanut esim. kristityille. Kritisoin kristittyjä, juutalaisia, buddhisteja, jehovan todistajia – anna mikä tahansa uskonto, niin tartun siihen kiinni hampaillani. Mitätöin uskonnon järkisyillä, kunnes siitä ei ollut mitään jäljellä. Mutta en koskaan koskenut islamiin.”
Se mikä kuplan puhkaisi oli tieto islamista. Tässä kaksi osaa ‘vasuri-idiootin’ tunnustuksia. Julkaisualusta ei tee tunnustuksista yhtään epäilyttävämpää, muualta kun niitä suomeksi tuskin voi lukea. Idiootteja ovat ne, jotka nenäänsä nyrpistävät totuudelle. Jos joku ruotsia mielummin haluaa lukea, se on mahdollista tästä: http://linkis.com/Dp5zk
http://mvlehti.net/2015/10/16/elamani-vasuri-idioottina-roger-sahlstrom-osa-1/
http://mvlehti.net/2015/10/17/kenen-kimppuun-antirasistit-hyokkaavat-seuraavaksi-roger-sahlstrom-osa-2/- kiitän-sinua
Kiitos vaivastasi laatia näin asiapitoinen kirjoitus!
- lukekaa.ihmeessä
Kiitäs myös!
lukekaa.ihmeessä kirjoitti:
Kiitäs myös!
Tästä näkeekin jo paljon, ja oppii että MV on uskovan Raamattu.
Se taas selittää sen miksi niin monelle uskovalle Raamattu on tuiki tuntematon. Mitään Raamatun asiaa ei tiedetä, mutta annapas kun MV, niin johan uskovakin herää.
- wanhalevy
Kukas se aikoinaan kehotti kääntämään toisenkin posken ja antamaan toiselle vaikka omat vaatteetkin päältään?
- 35cm.pois.pituudesta
Mun muslimin kanssa alkaa veljeillä kohta ei ole edes päätä mitä kääntää.
- Simelius1
Pitää vähän nostella linkin kera tätä keskustelua tai väittelyä:
http://mvlehti.net/2016/06/02/bbcn-uskonto-ohjelmista-vastaava-muslimi-islam-ohjaa-isista/ - Tervetuloa.Suomeen
Elintasopakolaisia valtio yrittää seuloa ja palauttaa. Vainottujen, oikeitten pakolaisten tulee tuntea olevansa tervetulleita.
- Simelius1
Niin. Hyvä tuntomerkki kevottomasta tulijasta on että hän alkaa vaatia kaikenlaista (teräväpiirtotelkkuja, erillisiä uimahallivuoroja, parempaa ruokaa niinkuin se ei jo hyvää olisi, hienompia lukaaleja ym.) täällä. Jos on aidosti hätä ja vilpitön mieli, sellainen tyytyy näihin paveluksiin jotka täällä jo ovat. Vilpitön ei järjestele mielenosoituksia vaan on nöyrä, mutta näiden tulijoiden valtaosasta ei voi niin sanoa.
Aidosti hätääkärsivät ei tule tänne myöskään muotikuteet päällä, rahatukut taskuissaan vaan resuisena ja voipuneina, sekä kiitollisena maallemme että otti heidät vastaan. He eivät rehvastele sätkät hampaissa ja mölise kaduilla kuten matut tekevät. Jos puuttuu nöyryys, se on varmin merkki epäaidosta tunkeutujasta. Nämä voidaan tunnistaa ja ainakin heidät palauttaa jos halua olisi. - Simelius1
Simelius1 kirjoitti:
Niin. Hyvä tuntomerkki kevottomasta tulijasta on että hän alkaa vaatia kaikenlaista (teräväpiirtotelkkuja, erillisiä uimahallivuoroja, parempaa ruokaa niinkuin se ei jo hyvää olisi, hienompia lukaaleja ym.) täällä. Jos on aidosti hätä ja vilpitön mieli, sellainen tyytyy näihin paveluksiin jotka täällä jo ovat. Vilpitön ei järjestele mielenosoituksia vaan on nöyrä, mutta näiden tulijoiden valtaosasta ei voi niin sanoa.
Aidosti hätääkärsivät ei tule tänne myöskään muotikuteet päällä, rahatukut taskuissaan vaan resuisena ja voipuneina, sekä kiitollisena maallemme että otti heidät vastaan. He eivät rehvastele sätkät hampaissa ja mölise kaduilla kuten matut tekevät. Jos puuttuu nöyryys, se on varmin merkki epäaidosta tunkeutujasta. Nämä voidaan tunnistaa ja ainakin heidät palauttaa jos halua olisi.Korjaan, kelvottomasta.
- KTS--
Homman nimi on se että pakolaispolitiikassa me emme erottele ketään uskonnon mukaan.
Tämä on se asia joka ei mee simppelisimeliusten, immosten sun muitten läpikajahtaneitten vippaslössiläisten kaaliin mutta sehän MENEE sinne lopulta kun todellisuus ajaa viipottajien ohitse.
HYVÄ! >> miksi... kirkko [suosii] islamia <<
Paljastit Simelius sen, että sinulla on faktat, fiktiot ja fobiat meneet sekaisin.
Kirkko on organisaatio, jonka srk-vaaleissa konservatiivit sai enemmistön koko maassa paria Uudenmaan seurakuntaa lukuunottamatta. Kirkko vastusti ja vastustaa sekä spn-lakia, että rekisteröityä parisuhdelakia ja kirkossa on ihmisiä äärifundamentalisteista ateisteihin.
Kuitenkin Simelius käsittelet kirkkoa, aivan kuin se olisi jokin yhden mielipiteen omaava ääriliberaali homohyysäri joka suosii islamia ja vastustaa konservatiivista kristinuskoa. Tuosta on vaikea pistää enää epäuskottavammaksi.
Simelius, julistankin aivopierusi vuoden epäuskottavimmaksi uutisankaksi.
Onnittelut!
tv qwertyilija- Simelius1
Niin käsittelenkin. Silleenhän yleensä puhutaan että kirkko sitä ja tätä vaikka siellä on erilaisia mielipiteitä. Tämä on arkikieltä. Totuus on että en ole missään havainnut piispojen tuomitsevan islamia. Oletko sinä?
Simelius1 kirjoitti:
Niin käsittelenkin. Silleenhän yleensä puhutaan että kirkko sitä ja tätä vaikka siellä on erilaisia mielipiteitä. Tämä on arkikieltä. Totuus on että en ole missään havainnut piispojen tuomitsevan islamia. Oletko sinä?
Oletko sinä nähnyt että joku piispa (Jolkkonen) olisi tuominut muuta kuin ateismin?
- si.vis.pacem.para.bellum
Simelius1 kirjoitti:
>>...en ole missään havainnut piispojen tuomitsevan islamia.>>
Ohhoh, pitäisikö piispojen ruveta tuomitsemaan toiset uskonnot aikana, jona yritetään rakentaa rauhaa? Pitäisiko petrolia kaataa palonalkuihin?
Sinun käsityksesi näyttää olevan, että nyt käydään sellainen taistelu rauhan puolesta, ettei jää kiveä kiven päälle. "Autuaita ovat rauhantekijät."
السلام عليكم, as-salamu ˤaleikum, rauha teille!
- Simelius1
Pitää kritisoida tuota sodan uskontoa. Vihaaminen on täysin eri asia kuin kritiikki. Muuten voidaan tavallaan hyväksyä sen kauheudet. Samalla tavalla kirkonjäsenten pitäisi kritisoida Lutterin ja kirkon kauheudet etteivät tulisi niistä synneistä osallisiksi.
Kaikki uskonnot on hanurista silloin kun ne on konservatiivisia ja
kaikki uskonnot on helvetistä, silloin kun ne on fundamentalistisia.
ps samoin niiden harjoittajat- KTS--
Koskahan simppelisimelius aloittaisi tuon kritiikkinsä esimerkiksi juutalaisten tekemistä vääryyksistä.
Sitä päivää ei näy! - Simelius1
Vaikka juutalaiset elävät suurimmalta osalta jumalattomuudessa, sitä kansaa pitää siunata, ei sen syntejä vaan kansaa. Kuuuluu myös rukoilla sen kansan puolesta että he tekisivät parannuksen. Eikö Raamattu puhu että näin pitää uskovan tehdä?
Esimerkiksi Tel Aviv on nyt homopääkaupunki ja sitä ei pidä hyväsksyä missään nimessä. Heillä on nyt peite silmillään, mutta tulee aika kun se otetaan pois. Heidänkään pahoja tekoja ei pidä hyväksyä. Sinä lietsot vaan juutalaisvihaa joka on ennustettu Raamatussa. Toteutat siis Raamatun ennustuksia. Minä rakastan juutalaista kansaa toisin kuin sinä. Rukoilen joka päivä sille siunausta.
Minä en lietso vihaa vaan kerron totuuden ja varoitan että ihmiset eivät joutuisi islamin kynsiin. Mikä siinä on pahaa häh? Sekö ettette usko että islam on uhka? No se nähdään sitten mikä on uhka. Jos olen väärässä, myönnän sen tarvittaessa toisin kuin te. Te ette näköjään myönnä mitään. - Simelius1
Simelius1 kirjoitti:
Vaikka juutalaiset elävät suurimmalta osalta jumalattomuudessa, sitä kansaa pitää siunata, ei sen syntejä vaan kansaa. Kuuuluu myös rukoilla sen kansan puolesta että he tekisivät parannuksen. Eikö Raamattu puhu että näin pitää uskovan tehdä?
Esimerkiksi Tel Aviv on nyt homopääkaupunki ja sitä ei pidä hyväsksyä missään nimessä. Heillä on nyt peite silmillään, mutta tulee aika kun se otetaan pois. Heidänkään pahoja tekoja ei pidä hyväksyä. Sinä lietsot vaan juutalaisvihaa joka on ennustettu Raamatussa. Toteutat siis Raamatun ennustuksia. Minä rakastan juutalaista kansaa toisin kuin sinä. Rukoilen joka päivä sille siunausta.
Minä en lietso vihaa vaan kerron totuuden ja varoitan että ihmiset eivät joutuisi islamin kynsiin. Mikä siinä on pahaa häh? Sekö ettette usko että islam on uhka? No se nähdään sitten mikä on uhka. Jos olen väärässä, myönnän sen tarvittaessa toisin kuin te. Te ette näköjään myönnä mitään.Vai haluatteko islamin niskaanne ja niskaamme? No, se selittää kaiken.
- Simelius1
Juutalaiset haluavat elää rauhassa omassa maassaan eikä he ole missään terroria harjoittaneet tietääkseni. Heillä, kuten millä tahansa maalla on oikeus puolustaa itseään, ja he myös sen tekevät kun iskevät terroristien kohteisiin joissa voi kuolla sivullisia. Näin toimisi varmasti jokainen maa jos olisi Israelin paikalla vihollisten keskellä ja puristuksessa.
- KTS--
Simelius1 kirjoitti:
Juutalaiset haluavat elää rauhassa omassa maassaan eikä he ole missään terroria harjoittaneet tietääkseni. Heillä, kuten millä tahansa maalla on oikeus puolustaa itseään, ja he myös sen tekevät kun iskevät terroristien kohteisiin joissa voi kuolla sivullisia. Näin toimisi varmasti jokainen maa jos olisi Israelin paikalla vihollisten keskellä ja puristuksessa.
"eikä he ole missään terroria harjoittaneet tietääkseni. "
Kyllä ovat. Jo 1940 luvulla Irgun Zwei ja Lehi tekivät terrori-iskuja arabeja, englantilaisia ja myös juutalaisia vastaan eikä sun lössis niistä juuri hiisku.
Edistykselliset israelilaiset puolustavat tänäkin päivänä palestiinalaisia siirtokuntalaisjengien yrityksiltä ryöstää heidän satoaan. Simelius. Aikoinaan myös kristinuskoa on voitu pitää "sodan uskontona", sillä kaiken muun kauheuden päälle luterilaiset ja katolliset alkoivat sodan toisiaan vastaan, ja noin 40% Saksan väestöstä kuoli 30 vuoden sotaisuuden aikana ja muussa Euroopassa lisää.
Miksi näet islamin ja kristinuskon olevan toistensa vastakohtia? 500 vuotta sitten olisit pitänyt islamia rauhan uskontona ja kristinuskoa kamalana.
- Simelius1
Nimenomaan pitäisi tehdä niin että toisten (epäjumalanpalvelijoiden) uskontojen kanssa ei pidä olla yhteydessä. Tämä ekumenia tai yhteistyö jota uskontojen välillä on, se on syntiä. Jeesus rukoili Hänen seuraajistaan että he yhtä olisi. Ei Hän rukoillut että epäjumalanpalvelijat ja seuraajansa yhtä olisivat. Nythän näitä eri uskontojen johtajia pällistelee kirkoissa vähän väliä ja samassa rivissä vailla haluakaan muuttua kristityiksi.
Se on eri juttu että esimerkiksi muslimit tulevat kirkkoon sanan kuuloon ja sitten voisivat kääntyä pois tuosta pahasta islamista. Se onkin sama juttu kuin että jumalaton ihminen yleensä tulee kirkkoon ja voisi sitten tulla uskoon. Tosin kirkko ei sitäkään hommaa enää juuri tee että voittaisi sieluja Kristukselle. - kiiskivastarannalta
Suurimmalle osalle ihmisistä ei ole tuttua se, että länsimainen vapaus, moraaliset arvot, lait ja arvopohja on lähtöisin kristillisistä arvoista. Nyt meillä on menossa suomalaisten arvojen alasajo. Kaikkea kristillistä halveksutaan.
Tunnen hyvin islamin uskon arvopohjaa ja periaatteita. Ne eivät mielestäni ole parempi vaihtoehto meidän yhteiskuntajärjestykselle. Esimerkiksi naisten asema, joka 70-luvulla oli islamin uskoisissa maissa paranemaan päin, on - nyt tässä tällä palstalla rakastettu sana - fundamentalistien vaikutuksesta heikentynyt vakavasti. Ei kauan aikaa sitten Pakistanissa islamilaisen neuvoston johtaja esittää 75-sivuisessa ehdotuksessaan, että vaimoa voi kurittaa pienellä kepillä, jos tämä ei esim. suostu yhdyntään. Englannissa suuri muslimienemmistö on Pakistanista. Sharia-lakia toteuttavia tuomioistuimia on useita mm. Lontoossa ja ympäri Iso-Britanniaa. Ei ole kuin ajan kysymys, kun Englannissa, Ranskassa ja Saksassa tuo ohje saa kannatusta muslimien keskuudessa. Miksi tätä eivät tuomitse suvaitsevaiset?
Homoseksuaalisuutta eivät hyväksy useimmat islaminuskoiset maat. Joissakin on homoseksuaaleille määrätty kuolemanrangaistus.
Minusta suomalainen, perinteinen yhteiskunta on puolustamisen ja kannattamisen arvoinen asia. Minusta maahanmuuttajille täytyy opettaa, kuinka Suomessa eletään, kuinka naisten ja miesten tasa-arvoinen kohtelu on täällä perusasia, ja että meillä perhe-elämään ei kuulu toisen alistaminen tai kurittaminen.>Suurimmalle osalle ihmisistä ei ole tuttua se, että länsimainen vapaus, moraaliset arvot, lait ja arvopohja on lähtöisin kristillisistä arvoista.
Suurimmalle osalle ihmisistä ei ole tuttua, että Suomen lait ja oikeusjärjestys perustuvat paljon enemmän roomalaiseen oikeuteen kuin kristinuskoon.
Länsimaiset vapaudet saatiin kansalle vasta maallistumisen seurauksena. Sitä ennen niistä nautti vain pieni yläluokka, koska kirkon mukaan Jumala oli niin säätänyt.
>Minusta suomalainen, perinteinen yhteiskunta on puolustamisen ja kannattamisen arvoinen asia. Minusta maahanmuuttajille täytyy opettaa, kuinka Suomessa eletään, kuinka naisten ja miesten tasa-arvoinen kohtelu on täällä perusasia, ja että meillä perhe-elämään ei kuulu toisen alistaminen tai kurittaminen.
Hyvin sanottu lukuun ottamatta sanaa perinteinen, koska 1) kyse ei ole perinteisestä yhteiskunnasta ja 2) yhteiskunnan kuuluukin kehittyä koko ajan.
- Simelius1
Turkin touhuista olen varoitellut. Ei tarvita kauaa odotella kuin islam on täälläkin uhittelemassa.
http://blogit.mvlehti.net/omega1/2016/06/05/turkki-on-pistooli-euroopan-ohimolla-sotahullu-erdogan-ajaa-euroopan-islamisaatiota/Hah. Me kuolemme ennen kuin sinä ja minä näemme ennustustesi toteutuvan. Minulla siihen menee oletettavasti vielä ainakin 20 vuotta.
Ja mikä on sotahullu Hitlerin Suursaksan tilanne 60 v myöhemmin?- Simelius1
torre12 kirjoitti:
Hah. Me kuolemme ennen kuin sinä ja minä näemme ennustustesi toteutuvan. Minulla siihen menee oletettavasti vielä ainakin 20 vuotta.
Ja mikä on sotahullu Hitlerin Suursaksan tilanne 60 v myöhemmin?Kuuntele tarkasti tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=nb-0SvtquJk Simelius1 kirjoitti:
Kuuntele tarkasti tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=nb-0SvtquJkLue tarkasti tämä: Kaikki kohtaamani muslimit ovat olleet hyvin maltillisia. Kaikki kristityt eivät ole olleet.
- Simelius1
torre12 kirjoitti:
Lue tarkasti tämä: Kaikki kohtaamani muslimit ovat olleet hyvin maltillisia. Kaikki kristityt eivät ole olleet.
No sinun, mutta Ranskan musuista 72% haluaa sharian laiksi sinne. Sitten kehdataan valehdella että jihadismista ei näy jälkeäkään. Törkimykset.
- Simelius1
torre12 kirjoitti:
Lue tarkasti tämä: Kaikki kohtaamani muslimit ovat olleet hyvin maltillisia. Kaikki kristityt eivät ole olleet.
Mutta millä olet katsonut heidän pääkoppaan että mitä siellä liikkuu? Muslimeille valehtelu on hyve. Tämä tiedoksi kaikille jotka luottavat muslimin sanaan.
Simelius1 kirjoitti:
Mutta millä olet katsonut heidän pääkoppaan että mitä siellä liikkuu? Muslimeille valehtelu on hyve. Tämä tiedoksi kaikille jotka luottavat muslimin sanaan.
No olen vaan kohdannut muslimeja jo noin 30 vuoden ajan, ja samalaisia ovat aina olleet. Eli aivan sama mitä heidän pääkopassa liikkuu, kun ei ole ollut mitään ongelmia heidän kanssaan. Koskaan ei ole tullut tunnetta, että heistä on pysyttävä kaukana, eli eivät ole olleet pelottavia.
Shariaa ei ole haluttu edes kuin muutamaan muslimimaahan, joten miksi se halutaan Ranskaan? Kuka nyt valehtelee?- KTS--
"Mitä Vitun" venäläinen päätoimittaja ei tietenkään pidä Turkista, koska se on ainoa Natomaa joka uskaltaa laittaa kampoihin Venäjälle tuolla alueella.
HÖLÖMÖ!
- KTS--
Olen muslimihomo.
HYVÄ!!!!- älä.jankuta.aina.samaa
Tiedetään!
- Palstakeisari-
Itse asiassa en ole muslimihomo enkä edes KTS vaan Palstakeisari, joka tykkään kiusata muita, valehdella, sotkea palstoja ja väärennellä nimimerkkejä. menen sen takia helevettiin mutta en voi sille mitään.
HYVÄ!
VMP.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671