Hei!
Täällä kirjoittelee parikymppinen tyttö Itä-Suomesta. Olen valmistunut n. vuosi sitten parturi-kampaajaksi, ja haaveissa on kouluttautua tulevaisuudessa toiselle alalle. Työkokemusta multa löytyy jonkin verran eri aloilta.
Olen haaveillut au pairiksi lähdöstä Eurooppaan muutamaksi kuukaudeksi. Minulla on paljon tuttuja lapsiperheitä, joissa olen ollut lastenvahtina, joten olen tottunut pienten kanssa työskentelyyn.
Olisiko sinulla tarjota minulle ihana perhe kevääksi 2016 (esim tammi-huhtikuu-ajalla)? Laita vähän tietoa perheestänne ja sähköposti alle, niin pääsen kertomaan itsestäni lisää!
AU PAIRIKSI EUROOPPAAN?
aupaireurooppa
2
123
Vastaukset
- aupairtanskaan
Moi! Me etsimme vajaaksi kolmeksi kuukaudeksi aupairia Kööpenhaminaan tammikuun 2016 loppupuolelta lähtien. Jos kiinnostaa, niin laita viesti tähän meiliin: [email protected]
- Ssanza
Moikka, suomalainen perhe Maltalla etsii au pairia kevääksi. Jos kiinnostuit niin laita viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263574- 792502
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211616
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388