Naiset; ExPUA, Naisasialooseri vai Kilttiatm?

PalstanGallupKyselijä

Gallup palstan naisille; Jos saisit valita, että ottaisitko mieheksesi ExPUA:n, Naisasialosoerin vai Kilttiatm:n niin kenet valitsisit? Mikäli kaikkien ulkonäkö olisi omaan silmääsi yhtä miellyttäviä, eli valinta puhtaasti palstakirjoitusten perusteella?

71

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Kilttiatm - noista ainoa, jonka kanssa en ole toistaiseksi joutunut palstalla vääntämään. Mitä siitäkin tulisi, jos suhteessa saisi joka päivä tapella joka asiasta.

• 864

Kuka hullu nyt noista ketään huolisi, jos kerran valita saisi?! Jokainen nainen jäisi mielummin vanhaksipiiaksi.

• Unohdat että minäkin olen täällä!

• sexPUA

Joo fucking yes!

• Ex------------PUA

Voi olla että palstan naisilla tulee aika kova tappelu meistä, kun on tälläiset kiltit ja kunnolliset miehet kyseessä.

• Aisuri-Kari

Paskat. Naiset kiinnostuvat vain jännämiehistä, kuten Aisuri-Ekistä tai Aisuri-Timpasta ;)

• Tähti--Silmä

Hahah.. mä voisin ottaa sut ja näyttää sulle " naisenmunat" ;D

• Ex------------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Hahah.. mä voisin ottaa sut ja näyttää sulle " naisenmunat" ;D

No mutta! :D Missäs sinä olet ollut munasarjoinesi?

• Palstan-----mies
        Ex------------PUA kirjoitti:

Tosi paha :D

• Tähti--Silmä

Tsau! On ollut kiireitä. Enkä ole jaksanut keskustella.Ilmeisesti uutuuden viehätys on kadonnut :(
        Tänään kuulin kutsusi? Onko ollut ikävä? <3
        Joulua odottelen kovasti, tykkään joulun tunnelmasta :)
        Mistä sinä tykkäät?

• Tähti--Silmä
        Palstan-----mies kirjoitti:

Tosi paha :D

Niih.... ExPUA osaa iskeä oikeaan kohtaan AINA!!!

• Ex------------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Tsau! On ollut kiireitä. Enkä ole jaksanut keskustella.Ilmeisesti uutuuden viehätys on kadonnut :(
        Tänään kuulin kutsusi? Onko ollut ikävä? <3
        Joulua odottelen kovasti, tykkään joulun tunnelmasta :)
        Mistä sinä tykkäät?

Niin minäkin tykkään. Ei vaan ole kyllä tuntunut yhtään joululta tämä aika. Pikemminkin pidennetytä marraskuulta.

Ja palstailukin on häiirintynyt palstan ulkopuolisten kiireiden vuoksi, ja silti tuntuu ettei pysy millään aikatauluissa vaikka laippa punaisena menee mies.

Olikin korkea aika että tulet hoitelemaan minua tänne! ;D

• Tähti--Silmä

Niin minäkin tykkään. Ei vaan ole kyllä tuntunut yhtään joululta tämä aika. Pikemminkin pidennetytä marraskuulta.

Ja palstailukin on häiirintynyt palstan ulkopuolisten kiireiden vuoksi, ja silti tuntuu ettei pysy millään aikatauluissa vaikka laippa punaisena menee mies.

Olikin korkea aika että tulet hoitelemaan minua tänne! ;D

Jotenkin kaipasin sua tänään, ehkä olen vähän kyllästynyt itseeni :(
        Pieni vääntö on tänään paikallaan vaikka mun favorite show on meneillään.
        Oletko ostanut Äidillesi joululahjan? Ja muista , että naiset rakastavat kun saavat mieheltä kukkia ;D mikää muu ei uppoa heihin yhtä hyvin!!!

• Tähti--Silmä kirjoitti:

Niih.... ExPUA osaa iskeä oikeaan kohtaan AINA!!!

Onko tämä SE sama Tähti-Silmä (yhdellä väliviivalla) joka käytti eri nimimerkkejä?

• Tähti--Silmä
        idompsu kirjoitti:

Onko tämä SE sama Tähti-Silmä (yhdellä väliviivalla) joka käytti eri nimimerkkejä?

Mitä nimimerkkejä lähinnä tarkoitat?
        Olen kyllä käyttänyt Älykkö nimm. aiemmin, mutta nyt tätä mielummin.
        Porukat eivät oikein sietäneet Älykköä ;D

• Tähti--Silmä
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Mitä nimimerkkejä lähinnä tarkoitat?
        Olen kyllä käyttänyt Älykkö nimm. aiemmin, mutta nyt tätä mielummin.
        Porukat eivät oikein sietäneet Älykköä ;D

Siis sori, piti sanoa. Joo käytin yhdellä väliviivalla, mutta se kaapattiin :( Sen takia käytän nyt kahta väliviivaa.
        Haittaaks,se ?

• Tähti--Silmä

• timmimies

haha!

• sexPUA

Yodellakin.

• Misukisuliini

Hyi että, en haluaisi ketään niin mieleltään sairasta kun nal tai pulla, kiltistäatm puhumattakaan.

• Kilttiatm

Mun kanssa olis varmaan aika tylsää koska olen kunnollinen. Pelaisin kotona vaan snookeria tietokoneella enkä olisi baarissa juopottelemassa.

• no.trollolloo

Aika tylsää on lievä ilmaisu.

Nainen rakastelee dildoa, koska sä pelaat vain snookeria tietokoneella. :D

• Kilttimiesmyös

Voin miehenä kertoa sinulle sellaisen salaisuuden että moni nainen oikeasti tykkää kilteistä miehistä :D

• Kilttimiesmyös kirjoitti:

Voin miehenä kertoa sinulle sellaisen salaisuuden että moni nainen oikeasti tykkää kilteistä miehistä :D

Jos näin olisi, en olisi sinkku...

• Tähti--Silmä

Kenet he ottaisivat palstalta omaksensa?
      Olis kiva tietää :D

• seem-legit

Joku jaksaa taas näytellä ämmää palstalla...

• Tähti--Silmä
        seem-legit kirjoitti:

Joku jaksaa taas näytellä ämmää palstalla...

Hmm... on ihan luonnollista ja älykästä saada huomiota osaksensa, kuten täällä kaikki sitä tekevät , niinkuin myös sinäkin kommentillasi ;D

• seem-legit
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Hmm... on ihan luonnollista ja älykästä saada huomiota osaksensa, kuten täällä kaikki sitä tekevät , niinkuin myös sinäkin kommentillasi ;D

Seisooko samalla kun palstailet ja monenko miehen käyttämä olet?
        Passiivisagressiivinen hymiö, joten osui ja uppos.

• Tähti--Silmä
        seem-legit kirjoitti:

Seisooko samalla kun palstailet ja monenko miehen käyttämä olet?
        Passiivisagressiivinen hymiö, joten osui ja uppos.

Hahahaaaa.... olipas tosi " yllättävä" kommentti, ihan pasmat meni sekaisin, kääk!!!

• seem-legit
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Hahahaaaa.... olipas tosi " yllättävä" kommentti, ihan pasmat meni sekaisin, kääk!!!

Passiivisagressiivista naurua, yrittäisit edes kirjautua sisään niillä tähti-silmä tunuksilla, mut ilmeisesti et kykene.

Kumpi vituttaa enemmän, se että muut panee vai se että muilla on oikea elämä?

• Tähti--Silmä
        seem-legit kirjoitti:

Passiivisagressiivista naurua, yrittäisit edes kirjautua sisään niillä tähti-silmä tunuksilla, mut ilmeisesti et kykene.

Kumpi vituttaa enemmän, se että muut panee vai se että muilla on oikea elämä?

hahaha... mikä sua risoo, rakas?
        Mistä moinen aggressiivisuus johtuu?
        Etkö kykene normaaliin keskusteluun ollenkaan?
        Voithan sinä mua haukkua ja mitätöidä, mutta ei se minuun vaikuta millään tavalla, lähinnä se vaikuttaa sinuun itseesi tuhoavasti! Minkä teet toiselke palaa sinuun itseesi takaisin ja paha olosi vain vahvistuu sinussa, ei minussa.

• seeyoutrue

Nuo kaikki kolme ovat yksi ja sama henkilö kuten myöskin tuo tähti-silmä on expuan ikioma keksintö..Täällä on yllättävän vähän porukkaa jos totta puhutaan! Niin vähän, että ihmiset keskustelee hyvin pitkälti itsekseen kun ei muuten saa vastauksia. Säälittävää!

• seem-legit

Aijaa, vielä kun se itsekin tajuis. Ei tarvitse olla ydinfyysikko, että huomaa kaikkien tekevän tismalleen samaa paskaa ja samoilla virheillä.

• Tähti--Silmä

Halooo!!! En todellakaan ole mies enkä ExPUA!
        Minä edustan valoa, en pimeyttä!

• Naisasialooseri1

Ei ole ja sekös sinua pelottaa kun minun tavallani ajattelevia miehiä on useampikin ja me palstalaisetkin olemme vain jäävuoren huippu

• 1712
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Ei ole ja sekös sinua pelottaa kun minun tavallani ajattelevia miehiä on useampikin ja me palstalaisetkin olemme vain jäävuoren huippu

Onneksemme sinä (ja useimmat kaltaisesi) majailet mielisairaalassa.

• Gkuj

Lisää listaan Super-atm.
      "Jos saisit valita".. juu kiitos vaan mutta on onneksi varaa valita, täälläkin ;).

• 2plus2

Naisilla onkin reilusti varaa valita. Sinkkumiehiä kun on Suomessa 4-5 kertaa enemmän kuin sinkkunaisia :( Ja kun turvapaikanhakijoita tulee, niin sinkkumiehiä saattaa olla pian 10 kertaa enemmän kuin sinkkunaisia.

• rumamaija

"Ja kun turvapaikanhakijoita tulee, niin sinkkumiehiä saattaa olla pian 10 kertaa enemmän kuin sinkkunaisia."

Minulle turvikset eivät ole mitään miehiä.

• 12plus4

• Kilttiatm

Kyllä minä keksisin kivaa tekemistä naisen kanssa enkä vaan olis koneella. Järkkäisin romanttisen illallisen, hyvää ruokaa ja viiniä mutta eihän naiset sellasista tykkää.

• Tähti--Silmä

Mörköjen kanssa ko vietät illallisia ;D

• Ex-----PUA

Tähti--Silmä, mitä teet illalla? :)

Lähden puistonpenkkiä kuluttamaan.

• Tähti--Silmä

Kiitos kysymästä, mutta minä taidan kuluttaa ihan omaa sänkyäni ;D yksin!
        Enkä usko että olet ihka aito ExPUA ? :D Draivi puuttuu......tekstistä.. täh?
        Haluatko tuntea syvän kiihkeän rakkauteni sinuun rakas? Olisin niin omasi ;D

• seeyoutrue
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Kiitos kysymästä, mutta minä taidan kuluttaa ihan omaa sänkyäni ;D yksin!
        Enkä usko että olet ihka aito ExPUA ? :D Draivi puuttuu......tekstistä.. täh?
        Haluatko tuntea syvän kiihkeän rakkauteni sinuun rakas? Olisin niin omasi ;D

Ei vittu kun on oikeasti säälittävä kaveri tämä nalli/expua...Luonut itselleen nettityttöystävän nimeltä Tähti-silmä...On kyllä niin neitsyt poika kuin olla ja voi ja tulee vittu pysymäänkin mailman tappiin.

• Tähti--Silmä
        seeyoutrue kirjoitti:

Ei vittu kun on oikeasti säälittävä kaveri tämä nalli/expua...Luonut itselleen nettityttöystävän nimeltä Tähti-silmä...On kyllä niin neitsyt poika kuin olla ja voi ja tulee vittu pysymäänkin mailman tappiin.

Sori, mutta olen ihan oma aito itseni :D

• rfyql74qrföoi3r4r4

Olisin mielummin yksin kuin yhdenkään ap:n antaman vaihtoehdon kanssa. Voin melko varmasti sanoa edes katsomatta ettei ulkonäkö miellyttäisi koska jutut ovat jo niin ala-arvoisia.

• 1115

Samaa mieltä olen tuosta kolmikosta.

• jännäjenna

Panisin kilttiatm:n nyrkin ja hellan väliin ja sitten syyttäisin miten tykkää vain jännänaisista.

• Juuri tuollaisten mieskolmikkojen väliltä naiset tekevät valintansa. :-/

• 174

Lisätään sut neljänneksi, kun kuitenkin samanlainen olet noiden kolmen kanssa.

• Ikis__M

Ei liene sattumaa että täällä palstallakin me maltillisemmat jäädään vaille huomiota kun on jännempiäkin, mahdollisesti väkivaltaan kykeneviä vaihtoehtoja tarjolla.

• Neiti-tonttu

Eikös kaksi ensin mainittua haluaa naisille pelkästään pahaa ja kilttiatm on vaan hiljainen tossukka joka ei uskalla tehdä alotteita naisille. Vaikea valinta tosiaan. Naiset ei halua hiljaista tossukkaa vaan miehen joka ottaa naisen kyselemättä.

• Neitonen-95

ExPUA koska se on pannut niin montaa muutakin naista.

• phahahahaaaa

Ja vitut on..

• Ätmisuvakkienole

Ei edes sekunniksi isostakaan rahasummasta.
      Joku kirjoitti suomessa olevan 4-5 kertaa enemmän naisia kuin miehiä.
      Paljouteemme me naiset olemme syyttömiä. Miehen siittiö ratkaisee sukupuolen.
      Jospa Kiinan entinen yksilapsinen politiikka, poikalapsien suosiminen ja tyttölapsien abortoiminen toisi oikeasti uusia hyviä tuulia tännekin. Kunhan venäjän naisia ensin mukaansa kahmivat. Tervetuloa maahamme kun ei näistä omista vellihousuista ole mihinkään paitsi valittamaan.

• että.silleen

Sama äijä; kolmessa erilaisis rooliasusteissa? Playboy, Teurastaja vai Aikamiespoika?
      Kai valinta osuisi pakostakin Pekko-aikamiespoikaan.

• Häpy.hour

Tosi Liukas Pleipoi..teurastaja törmää omaan giljotiiniinsa.
        Aikamiespoika on jäänyt jumiin kehityksessään mutta riittävästi potkien voisi pieni osa liikahtaa kohdilleen.
        Erittäin huonot vaihtoehdot.

• että.silleen
        Häpy.hour kirjoitti:

Tosi Liukas Pleipoi..teurastaja törmää omaan giljotiiniinsa.
        Aikamiespoika on jäänyt jumiin kehityksessään mutta riittävästi potkien voisi pieni osa liikahtaa kohdilleen.
        Erittäin huonot vaihtoehdot.

Sanos muuta! Mutt kai se on pelattava korteilla jotka jaossa käteensä sai?

https://www.youtube.com/watch?v=d6CHjQRgJ4M&list=RDd6CHjQRgJ4M

• Totuudenkertojatar

En ketään mut Kilttiatm. Vois EHKÄ olla vielä sellainen ei ihan menetetty tapaus.

• Totuudenkertojatar

Ja hei mullahan on fantsu siitä että saisi joskus olla jollekin eka. kaikillehan noille voisi mutta muut on impoja varmoja..

• 171835
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

Ja hei mullahan on fantsu siitä että saisi joskus olla jollekin eka. kaikillehan noille voisi mutta muut on impoja varmoja..

Nyt tuli riita, näin sen ensin! Tai ainakin väitän niin! :)

• Kilttiatm

Naiset haluaa kokeneen panomiehen jolla eri nainen on joka viikonpäivälle

• Nella.99

Todellakin!

• Ei halua.

• 3930873

En ottaisi noista ketään; siis jos kirjoitusten puolesta pitäisi valita.
      Yhtä ..... kaikki.

• Nella.99

Jos noista on yksi pakko valita niin ExPUA. Perustelut: Hän on noista kolmesta vanhin, hän on pannut todella montaa naista, hän on kusipää jolle väkivaltakaan ei ole vierasta.

• Dallaspulla

Voi Pullaa, hän on saanut uuden naisen päänsä sisäistä Pullakylää asuttamaan :D

• 516
        Dallaspulla kirjoitti:

Voi Pullaa, hän on saanut uuden naisen päänsä sisäistä Pullakylää asuttamaan :D

Olen myös ihmetellyt, kuinka monta persoonaa yhteen tyyppiin mahtuu! :o

• Asiaankyllästynyt

Puhut yhdestä ja samasta kirjoittajasta.

Olen ennemmin ikisinkkuna kuin väkivaltaisen sekopään kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      64
      4052
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3690
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3195
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2558
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2196
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2035
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36