millaista se oli ?
Milloin viimeksi suutelit naista/miestä?
22
125
Vastaukset
- Bi-nainen
Naista syyskuussa, miestä marraskuussa. Kivaa oli. Kaverillisia pusuja enemmän kuin intohimoista suutelua.
- niinsitäpitääpojat
super-atm kirjoitti:
Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.
Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!
niinsitäpitääpojat kirjoitti:
Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!
Homous on sairaus ja rikos.
- että.silleen
super-atm kirjoitti:
Homous on sairaus ja rikos.
Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää. että.silleen kirjoitti:
Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?"
Suomessa. Missä itse?
"Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan."
Miksi?
"Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!"
Naiset ainakin pystyvät. Jos nainen on ruma, eikä pääse hyödyntämään miehiä taloudellisesti yhtä tehokkaasti kuin kauniit naiset, niin nainen päättää olla miehiä vihaava feministilesbo.
"Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."
Niin annakin, mutta homous on silti sairaus ja rikos.- nähtypalstalla
Koska homous on niin sairasta, eivät ätmit uskalla kuin haaveilla nousevista ja laskevista karvaperseistä... ja toisistaan.
- rumamaija
Vuosi sitten. Ihan tavallista, ei ällöttävää muttei mitään todella fantastistakaan.
- ruma-ätmi
Et ole ruma koska pääsit suutelemaan.
En koskaan.
- neitsytsetä21
Sama homma.
- sdfghtr4
Samoin
- Palstapirkko
Noin kolmisen v sitten.
Millaistako oli? Ei uutta, hyvin tuttu oli se suuteluseura. - Naisasialooseri1
Eilen suutelin 10v nuorempaa kamunaista poskelle ja hän minua. Siinä on se ero kamumiehen ja jännämiehen välillä, että suuteleeko suulle vai poskelle. Ero on fyysisesti vain pari senttiä, mutta valovuosia seksuaalisessa kiinnostuksessa.
Kuukausi sitten suutelin naista suulle ja silloin sain pilluakin. En koskaan.
- LonelyGentleman1977
9 vuotta sitten. Ihan ok se oli.
- ätmi-sinkku
Siitä on varmaan 12 vuotta ainakin, en muista tarkalleen
- 5plus17
Oltiin humalassa naiskaverin kanssa tuossa muutama viikko sitten, suudeltiin ja päädyttiin sänkyyn.
Viime keväällä, taisi olla huhtikuuta, yhdenyönhoitoa. Ihan mukavaa se oli. Mielelläni olisin jatkanut tutustumista.
- Nainen_P
Muutama päivä sitten ja ei tuntunut oikein miltään :(
- juures
eilen illalla ..hyvältä..emme päätyneet minekkään...hän omaan kotiin minä omaani
7 minuuttia sitten. Ihqua. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514