Milloin viimeksi suutelit naista/miestä?

millaista se oli ?
22128
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Naista syyskuussa, miestä marraskuussa. Kivaa oli. Kaverillisia pusuja enemmän kuin intohimoista suutelua.

Äänestä
  • Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.

Äänestä

• super-atm kirjoitti:

Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.

Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!

Äänestä

• niinsitäpitääpojat kirjoitti:

Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!

Homous on sairaus ja rikos.

Äänestä

• super-atm kirjoitti:

Homous on sairaus ja rikos.

Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
    Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
    Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.

Äänestä

• että.silleen kirjoitti:

Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
    Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
    Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.

"Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?"

Suomessa. Missä itse?

"Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan."

Miksi?

"Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!"

Naiset ainakin pystyvät. Jos nainen on ruma, eikä pääse hyödyntämään miehiä taloudellisesti yhtä tehokkaasti kuin kauniit naiset, niin nainen päättää olla miehiä vihaava feministilesbo.

"Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."

Niin annakin, mutta homous on silti sairaus ja rikos.

Äänestä

• Koska homous on niin sairasta, eivät ätmit uskalla kuin haaveilla nousevista ja laskevista karvaperseistä... ja toisistaan.

Äänestä

Vuosi sitten. Ihan tavallista, ei ällöttävää muttei mitään todella fantastistakaan.

Äänestä
  • Et ole ruma koska pääsit suutelemaan.

Äänestä

En koskaan.

Äänestä
  • Sama homma.

Äänestä

• Samoin

Äänestä

Noin kolmisen v sitten.
Millaistako oli? Ei uutta, hyvin tuttu oli se suuteluseura.

Äänestä

Eilen suutelin 10v nuorempaa kamunaista poskelle ja hän minua. Siinä on se ero kamumiehen ja jännämiehen välillä, että suuteleeko suulle vai poskelle. Ero on fyysisesti vain pari senttiä, mutta valovuosia seksuaalisessa kiinnostuksessa.

Kuukausi sitten suutelin naista suulle ja silloin sain pilluakin.

Äänestä

En koskaan.

Äänestä

9 vuotta sitten. Ihan ok se oli.

Äänestä

Siitä on varmaan 12 vuotta ainakin, en muista tarkalleen

Äänestä

Oltiin humalassa naiskaverin kanssa tuossa muutama viikko sitten, suudeltiin ja päädyttiin sänkyyn.

Äänestä

Viime keväällä, taisi olla huhtikuuta, yhdenyönhoitoa. Ihan mukavaa se oli. Mielelläni olisin jatkanut tutustumista.

Äänestä

Muutama päivä sitten ja ei tuntunut oikein miltään :(

Äänestä

eilen illalla ..hyvältä..emme päätyneet minekkään...hän omaan kotiin minä omaani

Äänestä

7 minuuttia sitten. Ihqua. :-)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nimimerkki- kirjoitti:

millaista se oli ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu