Milloin viimeksi suutelit naista/miestä?

nimimerkki-

millaista se oli ?

22

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

      Naista syyskuussa, miestä marraskuussa. Kivaa oli. Kaverillisia pusuja enemmän kuin intohimoista suutelua.

      • Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.


      • niinsitäpitääpojat
        super-atm kirjoitti:

        Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.

        Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!


      • niinsitäpitääpojat kirjoitti:

        Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!

        Homous on sairaus ja rikos.


      • että.silleen
        super-atm kirjoitti:

        Homous on sairaus ja rikos.

        Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
        Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
        Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.


      • että.silleen kirjoitti:

        Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
        Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
        Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.

        "Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?"

        Suomessa. Missä itse?

        "Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan."

        Miksi?

        "Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!"

        Naiset ainakin pystyvät. Jos nainen on ruma, eikä pääse hyödyntämään miehiä taloudellisesti yhtä tehokkaasti kuin kauniit naiset, niin nainen päättää olla miehiä vihaava feministilesbo.

        "Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."

        Niin annakin, mutta homous on silti sairaus ja rikos.


      • nähtypalstalla

        Koska homous on niin sairasta, eivät ätmit uskalla kuin haaveilla nousevista ja laskevista karvaperseistä... ja toisistaan.


    • rumamaija

      Vuosi sitten. Ihan tavallista, ei ällöttävää muttei mitään todella fantastistakaan.

      • ruma-ätmi

        Et ole ruma koska pääsit suutelemaan.


    • En koskaan.

      • neitsytsetä21

        Sama homma.


      • sdfghtr4

        Samoin


    • Palstapirkko

      Noin kolmisen v sitten.
      Millaistako oli? Ei uutta, hyvin tuttu oli se suuteluseura.

    • Naisasialooseri1

      Eilen suutelin 10v nuorempaa kamunaista poskelle ja hän minua. Siinä on se ero kamumiehen ja jännämiehen välillä, että suuteleeko suulle vai poskelle. Ero on fyysisesti vain pari senttiä, mutta valovuosia seksuaalisessa kiinnostuksessa.

      Kuukausi sitten suutelin naista suulle ja silloin sain pilluakin.

    • En koskaan.

    • LonelyGentleman1977

      9 vuotta sitten. Ihan ok se oli.

    • ätmi-sinkku

      Siitä on varmaan 12 vuotta ainakin, en muista tarkalleen

    • 5plus17

      Oltiin humalassa naiskaverin kanssa tuossa muutama viikko sitten, suudeltiin ja päädyttiin sänkyyn.

    • Viime keväällä, taisi olla huhtikuuta, yhdenyönhoitoa. Ihan mukavaa se oli. Mielelläni olisin jatkanut tutustumista.

    • Nainen_P

      Muutama päivä sitten ja ei tuntunut oikein miltään :(

    • juures

      eilen illalla ..hyvältä..emme päätyneet minekkään...hän omaan kotiin minä omaani

    • 7 minuuttia sitten. Ihqua. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe