Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!
Homous on sairaus ja rikos.
0Äänestä
että.silleen
super-atm kirjoitti:
Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan. Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet! Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.
Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan. Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet! Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.
"Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?"
Suomessa. Missä itse?
"Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan."
Miksi?
"Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!"
Naiset ainakin pystyvät. Jos nainen on ruma, eikä pääse hyödyntämään miehiä taloudellisesti yhtä tehokkaasti kuin kauniit naiset, niin nainen päättää olla miehiä vihaava feministilesbo.
"Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."
Niin annakin, mutta homous on silti sairaus ja rikos.
0Äänestä
nähtypalstalla
Koska homous on niin sairasta, eivät ätmit uskalla kuin haaveilla nousevista ja laskevista karvaperseistä... ja toisistaan.
0Äänestä
rumamaija
Vuosi sitten. Ihan tavallista, ei ällöttävää muttei mitään todella fantastistakaan.
Noin kolmisen v sitten. Millaistako oli? Ei uutta, hyvin tuttu oli se suuteluseura.
0Äänestä
Naisasialooseri1
Eilen suutelin 10v nuorempaa kamunaista poskelle ja hän minua. Siinä on se ero kamumiehen ja jännämiehen välillä, että suuteleeko suulle vai poskelle. Ero on fyysisesti vain pari senttiä, mutta valovuosia seksuaalisessa kiinnostuksessa.
Kuukausi sitten suutelin naista suulle ja silloin sain pilluakin.
Vastaukset 22
Vanhimmat
Naista syyskuussa, miestä marraskuussa. Kivaa oli. Kaverillisia pusuja enemmän kuin intohimoista suutelua.
Hyi helvetti :( Vain sairaat naiset pussailevat keskenään.
Miesten välinen seksi taas... se se vasta on normaalia ja kunnollista!!!
Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut? Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan.
Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!
Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää.
"Missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?"
Suomessa. Missä itse?
"Sinun kannattais tutustua johonkin sukupuolisuutta käsittelevään kirjaan."
Miksi?
"Et itse pysty valitsemaan sukupuolisuuntausta, mitä luonnollisesti olet!"
Naiset ainakin pystyvät. Jos nainen on ruma, eikä pääse hyödyntämään miehiä taloudellisesti yhtä tehokkaasti kuin kauniit naiset, niin nainen päättää olla miehiä vihaava feministilesbo.
"Eletään jo vuotta 2015! Elä ja anna muidenkin elää."
Niin annakin, mutta homous on silti sairaus ja rikos.
Koska homous on niin sairasta, eivät ätmit uskalla kuin haaveilla nousevista ja laskevista karvaperseistä... ja toisistaan.
Vuosi sitten. Ihan tavallista, ei ällöttävää muttei mitään todella fantastistakaan.
Et ole ruma koska pääsit suutelemaan.
En koskaan.
Sama homma.
Samoin
Noin kolmisen v sitten.
Millaistako oli? Ei uutta, hyvin tuttu oli se suuteluseura.
Eilen suutelin 10v nuorempaa kamunaista poskelle ja hän minua. Siinä on se ero kamumiehen ja jännämiehen välillä, että suuteleeko suulle vai poskelle. Ero on fyysisesti vain pari senttiä, mutta valovuosia seksuaalisessa kiinnostuksessa.
Kuukausi sitten suutelin naista suulle ja silloin sain pilluakin.
En koskaan.
9 vuotta sitten. Ihan ok se oli.
Siitä on varmaan 12 vuotta ainakin, en muista tarkalleen
Oltiin humalassa naiskaverin kanssa tuossa muutama viikko sitten, suudeltiin ja päädyttiin sänkyyn.
Viime keväällä, taisi olla huhtikuuta, yhdenyönhoitoa. Ihan mukavaa se oli. Mielelläni olisin jatkanut tutustumista.
Muutama päivä sitten ja ei tuntunut oikein miltään :(
eilen illalla ..hyvältä..emme päätyneet minekkään...hän omaan kotiin minä omaani
7 minuuttia sitten. Ihqua. :-)