Kpop/ korealainen musiikki

kpopfani

Kirjoittaakaa tänne hyviä blogeja, bändejä joita kuuntelette ja jos on niin biaksia, ja kaikki kpoppiin liittyvää:)
Haluun kuulla :)

Ja tässä vielä bändit joita mä kuuntelen: (biakset)
BTS (Jungkook, Jimin )
EXO (all)
Block B (Zico)
Infinite (...)
B2st (...)
B.A.P (...)
SNSD (...)
Nu'est (JR)
SHINee (Taeminia, Minho, Key)
Boyfriend (Youngin, Kwangmin, Minwoo)
Super Junior (...)
Big Bang (GD, T.O.P)
Vixx (...)
Seventeen (...)
Got7 (Mark)

(...= en oo varma :))

Jajajaja vielä jotain muita, mutta joo: kirjotelkaahan, rakkaat kpoo-fanit :):):)

10

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kpopfani

      Siis *Taemin

    • CLrules

      BTS on ihana, mun bias on Rap Mon ja hyvinä kakkosina Suga ja V, koska niihin on nii helppo samaistua :) vaikka kaikki on kyllä ihania <3

      Sit toine poikabändi mitä kuuntelen on tietysti BIGBANG, ja rakastan kaikkia :'D en osaa valita suosikkia, en edes mitään Top 2 tai 3. (Top. Lol. Se kyllä osaa näytellä, jos ette oo vielä nähny nii kattokaas Commitment-elokuva, se on suosikkielokuvani)

      Tyttöbändeistä kuuntelen eniten 2NE1 ja tietysti CL on paras. Not bad meaning bad but bad meaning good u know ;) CL on myös mun roolimalli. Toinen eniten kuuntelemista tyttöböndeistäni on 4Minute ja heistä pidän vokalisteista eniten, vaikka olenkin henkeen ja vereen rapin uskollinen kannattaja.

      Sooloista sit tietenkin Se7en, harmi, että hällä on niin vähän biisejä :c

      EXOsta en niin välitä, jokanen biisi kuulostaa niin samalta. Oon myös aika ronkeli musiikin suhteen, kuuntelen yhtä artistia niin kauan, että osaan kaikki biisit ulkoa ja sitten vasta seuraava.




      Kuten huomaa nii Team YG mennään :')

    • Mun BTS bias on Jimin ja Jin.

    • Kuuntelen harvoi poikaryhmii, oon enemmän näihin tyttöryhmii suuntautunu mutta, täs on mun biakset

      2NE1 (ult group) : CL (ULT), Dara, Bom
      SNSD: Tiffany, Taeyeon (molemmat ultteja)
      Blackpink: Chaeyoung, Jennie
      Red Velvet: Wendy, Seulgi
      EXO: Jongdae (kuuntelen joitain biisei vaan Chenin takii)
      BIGBANG: Taeyang, TOP
      Monsta X: Wonho
      FTIsland: ...¨
      MAMAMOO: Wheein
      APink: Eunji
      Wonder Girls: Yeeun
      4Minute: Hyuna
      Twice: Tzuyu, Momo
      SHINee: Taemin

      ja sit kuuntelen tosi paljon kaikkii näit soolo artistei ja mun biasten soolo juttui niinku Taeyang, Taemin, Taeyeon, Tiffany, Ailee, Jongdae, Yeeun, Eunji, Jessica Jung, Lee Hi, AKMU (ne on duo mut silti) DEAN, Jay Park etc.

    • minsugagenius

      Kuuntelen:

      Bts bias on Suga <33
      Day6 bias on jae <33
      Astro bias on rocky <33
      Sit oon tutustumassa Got7 :)) kuuntelen myös Jay parkkia ja Deania ^^ vähän kaikkee tulee kuunneltua :)

    • Anonyymi

      Mä kuuntelen BlackPink ja stray kids
      Mun bias felix skz
      Bp lisa
      Exo sehun
      Bts jk
      Twice mina
      Txt beomgyu
      Nct yuta
      Got7 Jinyoung

    • Anonyymi

      Mun lempparit on BLACKPINK ja Stray Kids. Kuuntelen enemmän tyttöryhmii ku poikaryhmii, mut on mul muutama hyvä bg mitä kuuntelen :) Tässä on kaikki yhtyeet ja soloistit mitä kuuntelen ja mahdolliset biakset & bias wreckerit niistä:

      Girl Groupit:

      BLACKPINK
      Bias: Jennie
      Bias wrecker: Jisoo

      aespa
      Bias: Ning Ning
      Bias wrecker: Karina

      Itzy
      Bias: Lia
      Bias wrecker: Ryujin ja Yuna

      TWICE
      Bias: Hmmm varmaan Nayeon tai Jihyo
      Bias wrecker: Chaeyeong

      Everglow
      Bias: E:U
      Bias wrecker: ehkä Aisha tai Sihyeon??

      StayC
      Bias: Sieun
      Bias wrecker: J tai Sumin

      Iz*One
      Bias: Wonyoung
      Bias wrecker: mul ei oo bias wreckerii Izonesta mul on vaan bias :)
      (Tiiän et Iz*One on disbandattu vaikka ne debytoi vasta 2018 D: Mutta ne OLI yks mun lemppari yhtyeistä :( Onneks Wonyoung on nyt uudessa yhtyeessä eli IVE:ssä joka debytoi muutama päivä sitten :))

      (G)-idle
      Bias: Ei oo biasta
      Bias wrecker: eikä myöskään bias wreckeriä :D Jos totta puhutaan en hirveästi kuuntele Gidleä mutta vähän kuitenkin :)

      TRI-BE
      Bias: Ei oo biasta koska en oo viel hirveesti tutustunu jäseniin xD
      Bias wrecker: No ei voi olla bias wreckerii jos ei oo ees biasta hehe

      Secret number
      Bias: Dita
      Bias wrecker: ei oo wreckerii

      Weeekly
      Bias: ei oo biasta
      Bias wrecker: eikä bias wreckeriikään lol



      Boy Groupit:

      Stray Kids
      Bias: Tykkään kaikista ihan sikana ja on tosi vaikeeta päättää yks bias mutta mulla on tämmönen bias line jossa on Changbin, Lee know ja Jisung (eli Han). <3
      Bias wrecker: Varmaan Felix :)
      Ps. Löysin SKZ:n vasta hetki sitte mut oon silti iso fani jo nyt <3

      Enhypen
      Bias: Jungwon varmaan... :D
      Bias wrecker: varmaan Ni-Ki
      Ps. Oon aika uus Engene ja en oo vielä hirveesti tutustunu jäseniin. :)

      BTS
      Bias: Hmmm ehkä RM, vaikka ennen Jk oli mun ult bias xD
      Bias wrecker: Taehyung tai Jungkook
      Muuten... oon yhä Army mut en erityisemmin tykkää niiden uudesta musasta, kun ne tekee biisei enkuks ja on muutenki vähän vaihtamu tyyliä... ne vanhat biisit tai ne biisit joskus 2015-2019 oli tosi hyvii :D Lempparit oli joskus 2017-2018. Mut onneks löysin Stray Kidsin joka jotenki antaa mulle Bts vibejä niinku niitä 2017-18 vibejä lol... mut BTS pysyy silti aina mun sydämessä ja oon ikuisesti Army<33

      NCT
      (Ei biasta tai bias wreckerii)
      Mut mun lempi sub-unit on varmaan NCT U mut tykkään kaikista ja kuuntelen kaikkii :D
      En oo hirveesti tutustunu viel Nct seniin kunnol vaikka oon ollu NCTgen jo suhteellusen kauan... niit on niin paljon niit jäsenii niin en oo viel jaksanu harjotella niit nimii heh...



      Ok siinä oli vähän... kuten huomaatte oon vielä vähän tutustumisvaiheessa joidenki kanssa. Mut kuitenki kuuntelen noit kaikkii :D Unohdin varmaan joutain yhtyeitä laittaa tähän ku stannaan niin montaa... mut anyway, mulle saa antaa suosituksia! Haluisin etenki lisää boy grouppeja joita voisin alkaa kuunnella :D

      • Anonyymi

        NCTzen*

        (Kirjoitusvirhe)

        Ja sori myös muista kirjotusvirheistä...

        Ja unonhin laittaa soloistit no siis IU ja Somi on ihan hyvii :)

        Ja UB:t on Blackpink Jennie ja sit se mun Skz bias line eli Changbin Lee know ja Jisung ;)


    • Anonyymi

      Kuuntelen kans k-poppia.

      Tyttöryhmät:
      Blackpink (bias Jennie, wrecker Jisoo)
      Twice (bias Tzuyu, wrecker ehkä Nayeon)
      G-Idle (ei biasta, ei siis wreckeriäkään. En oo tutustunut oikein G-Idleen)

      Poikaryhmät:
      BTS (bias Jimin, wreckerit Jungkook ja Suga)

      Sooloartistit:
      AleXa

    • Anonyymi

      Jungkook on mun bias mut oon OT7, koska tuntuu pahalta kun osat tyypeistä ei tykkää esim. RM , J-hope ja Suga

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe