onko kukaan eronnut ilman mitään kunnon syytä hyvästä suhteesta
huonoin eron syy
8
156
Vastaukset
- eronnutsyyttä
Minä erosin siksi, että olen aika vahvasti bi-seksuaali ja tuntui jotenkin epäluontevalta olla suhteessa naisen kanssa. Vähän kuin kuvittelisit parisuhdetta parhaan ystäväsi kanssa. Mitään oikeita ongelmia ei todellakaan ole ja edelleen olemme parhaat ystävät. Itselläni on nyt hyvin helpottunut ja huojentunut olo, avioliiton suorittaminen "näin se kuulu mennä" on loppunut. Olen nyt paljon enemmän oma itseni ja oikeasti läsnä ihan itsenä.
- eronnutmiesvaan
Toisaalta, tarviiko siihen olla muuta syytä kuin, että haluaa vaan elää yksin? Vaikeahan sitä on selittää toiselle, mutta minkäs sille mahtaa, jos ei ole edes selitettävää.
- aikaloogista
Olen eronnut vain huonoista suhteista, yhtään hyvää suhdetta ei ole vielä ollut
- jkiol
Eikä taida tullakaan, joten älä edes yritä.
- hhgfhgffer
Minä olen ainakin eronnut ihan hyvästä suhteesta. Tosin toinen osapuoli oli sitä aktiivisemmin päättämässä. Toki itsekin olin miettinyt eroa. Ei suhteemme tietenkään täydellinen ollut ja kävimme aika useinkin toistemme hermoille. Intohimo oli tietenkin laimennut, koska suhde oli lähes kymmenen vuotta kestänyt. Silti meillä oli seksiä ja läheisyyttä ihan riittävästi. Arki oli ihan toimivaa, mutta toki hieman tylsää.
Alkoi tuntumaan, että kannattaako tässä suhteessa enää olla, koska siitä ei kuitenkaan kovin paljoa saa. Nyt kun suhde on päättynyt, niin on ikävä entistä kumppania, jonka kanssa on tottunut asumaan. Kyllä tämä mahdollisesti ihan hyvä päätös on kunhan tottuu taas elämään yksin.
Kukaan ihminen ei ole korvaamaton ja jokaiselle löytyy monia mahdollisia kumppaneita. Tämä suhteeni oli ensimmäinen parisuhteeni, joten ei ole kokemusta muista naisista parisuhteessa. En kyllä usko, että exäni oli sieltä helpoimmasta päästä kumppanina, joten mahdollisuus on löytää itselleni paremminkin sopiva.
Silti jäin nyt yksin meidän yhteisten muistojemme kanssa, joita oli mukava yhdessä aina muistella. Vaikka emme riidoissa eronneetkaan, niin emme silti ole enää olleet yhteydessä toistemme kanssa. Jossain vaiheessa pitää kuitenkin katkaista välit lopullisesti kun toinen tai molemmat löytävät uuden kumppanin. En halua olla sellaisessa suhteessa, jossa ollaan exien kanssa kavereita. Molemmilla toki omat muistonsa aiemmasta elämästä, mutta omanaan saa ne myös pitää. Ehkä joskus vuosien jälkeen voisin tavata exäni ja muistella vanhoja jos se tuntuu silloin järkevältä vaihtoehdolta. - koiranluupää
Se, että haluaa erota on syy sinänsä. Täytyy olla rehellinen itselleen, että tunnistaa syyn tuon halun takana, ain sitä ei ole helppo myöntää edes itselleen.
- ioko
Joo kyllä!! tuore tapaus! Akka teki muutaman kakrun ja oli masentunut. Niinpä hän päätti lähteä kunnollisen ,työssä käyvän miehensä luota. kun puoliso on liian kiltti, periksiantava ni sehän on liikaa akalle! Tympääntyi omaan elämäänsä ja halusi olla vapaa ,sinkku!! Ei ollut sisältöä elämässä ,kun ei työssäkään halunnut käydä. Jos ihminen käy töissä,koulussa ym.ni sisältöä tulee elämään sitä kautta, ettei sentäs erota tarvi kun kaikki tod.hyvin. syy eroon..
- Putkikassi
Joo, alko vituttaa akan jatkuva nalkutus, ei sitä, ei tätä, kaveris on kaikki juoppoja, oliko teillä sillä vieraita naisia mukana? Saatana. Yksi kerta en enää kestäny, pakkasin putkikassini ja sanoin: tämä tais olla tässä. Sinne se jäi haukkomaan henkeään, et kuinka sä kehtaa tehdä tämän mulle. Miksi miksi. NO SIKSI! Haista paska!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851