Olen hiljaa pienessä päässäni pohtinut alitajuisesti, että mitä sana yrittäminen tarkoittaa liiketoiminnan harjoittamisen ohella. Yrittäminen ja yrittäjyys eivät sovi lainkaan tähän asiayhteyteen, jossa on pyrkimyksenä ainoastaan onnistua.
Eli miksi.
No ehkä siksi, että yrittäjä yrittää 24/7 kaupata jotain asiakkaalleen. Mielestäni tässä on yrittäjyyden kova ydin. Tuskin sillä on mitään tekemistä yrittämisen kanssa.
(Hihitystä)
Yrittämisen etymologia
15
209
Vastaukset
- Luolamadonna
Eli sana on ihan liian leimi.
"No me tässä yritellään vaan."
(Naurua) - voisairausjapöljyys
Terveisin Liiketalouden yksikön pellet.. Eikö vaan??
Omasta päästä te vaan noita juttujanne kirjoittelette.. Siinä kaikki..- voisairausjapöljyys
Ai niin.. Taitaa niitä olla Sosiaali- ja terveysalan yksikössäkin.. It-tuessa nimittäin.. Siis miten he tekevät sitä ilkivaltaa..
- voisairausjapöljyys
voisairausjapöljyys kirjoitti:
Ai niin.. Taitaa niitä olla Sosiaali- ja terveysalan yksikössäkin.. It-tuessa nimittäin.. Siis miten he tekevät sitä ilkivaltaa..
Ja jottei ihan älytöntä käsitystä tulisi noista minun kommenteista niin mitään ei ole tapahtunut koskaan oikeassa elämässää.. Koko homma on kai jotain kiusaamista, tosin sairasta ja sairaalloista sellaista.. Kyllä tässäkin kaupungissa tosi kahjoja riittää.
- Rosen_ukko
Herra Siunaa ja Varjele! Darra-tsirralla on on taas juoppohulluuskohtaus!
Ounou, taas tuo tounou!- Luolamadonna
Kyllä mä yhden pikkuviinin safkiksella vetäsin. Mäkistä saa nykyään mättöviiniä (Mcwine)
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kyllä mä yhden pikkuviinin safkiksella vetäsin. Mäkistä saa nykyään mättöviiniä (Mcwine)
(Hihitystä)Tietenkin vain kantsuille.
(Rreps) - opistomerkonomit---
Luolamadonna kirjoitti:
(Hihitystä).
"Taas ne #OPISTOMERKONOOMIT# riehuu palstalla eläimien raivolla"
har!1
.
- pääspehmeneevihdoin
Nyt näköjään alkaa pätkiin. Nyt kannattaa ko nukkua yksi yö tai hakeutua nopeasti hoitoon.
- Luolamadonna
Ei mulla mikään tänään pätki. Olisit nähnyt viime lauantaina, kun hortoilin pitkin uutta Hesaria kahden jättisäkin kanssa.
(Hihitystä)
- määmy
Voi sen noinki funtsii. Yrittäjäl o monest näkemys yrityksensä toiminnast.
Toisaalt yrittäjä yrittää elää niil nettolanteil, mi yrityksensä tuottaa.
Silti yritys sana juoruu kaht eri tarkoitust, fyysisen olennon tekosii & elottomii seinii.
Yrittänyttä ei laiteta* e ain piä paikkaansa.
*moitita Yritän ymmärtää, mitä tuossa sanotaan yrityksen ja yrittämisen kohdilla. Johtuu varmaan siitä, että olen käynyt vain lyhytkestoisen yrittäjäkurssin ammattiinstituutissa, missä periaatteessa en oppinut mitään
- Luolamadonna
Kiitos mielenkiinnosta. Pohdimme eilen töissä miksi me kaikki pukeudumme mustiin keskellä pimeintä vuodenaikaa. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Joo siis jotenkin tuo yrittäminen kahdentui mun silmissä. Paketoituna se näyttää siltä kuin sitä olisi yritetty paketoida, siinä kuitenkaan onnistumatta.
(Aamuhihitystä) - Lyhytkestoinen_yrittäjä
.
"Lyhytkestoinen yrittäjä -kurssi?????????????????" lisää pitkäjänteisyyttä
har!1
. Lyhytkestoinen_yrittäjä kirjoitti:
.
"Lyhytkestoinen yrittäjä -kurssi?????????????????" lisää pitkäjänteisyyttä
har!1
.Kahden viikon iltakursseja, yhteensä noin 30 tuntia. Siinä käydään pintapuolisesti läpi yrittäjyyttä. Sitä ei lasketa, miten suuri pitää olla tuntiveloitus, jotta yrittäjän käteen jää jotain.
Vaikka ei omistaisi toimitilaa, 25 euron tuntiveloituksella pärjää juuri ja juuri.
Mikäli tarvitsee työssä autoa, ei juurikaan pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262073
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181065
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut111925Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873