Kenen kanssa menisit treffeille palstalta?

nuorinainen89

Kysymys otsikossa.

30

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg_Holmes

Tähänkin on oikea vastaus, mutta sepä onkin vaikea pähkinä. Pitäisi tietää ensin millä muulla nimimerkillä nuorinainen89 kirjoittaa.

• nuorinainen89

Minulla ei ole mitään vakinimimerkkiä. Laitan yleensä nimimerkkikenttään vain jotain vastaukseen/aihealueeseen sopivaa.

• 5plus1

ExPUA:n kanssa.

• Nuorinainen89:n kanssa tietenkin. :3

• eräs.naiseläjä

kilttiatmin

• 2plus15

Rumamaija. En usko että hän oikeasti niin ruma on. Naisilla nyt vaan on tapana aliarvioida omaa ulkonäköään. Samanikäinenkin on.

• Sillä vain on tapana aliarvioida myös miestenkin ulkonäköä.

• Jotta kysymykseen voisi kunnolla vastata, niin pitäisi olla selaillut keskustelupalstaa tarpeeksi jotta muistaisi nimimerkit ulkoa.

Jos kyseessä olisi naispuoleinen henkilö, niin kyllä sitä treffeille tulisi lähdettyä. Treffit ovat vain treffit. Kasvotusten sitä kuitenkin tutustuu paremmin kuin täällä anyonyymillä keskustelupalstalla.

Ja itsekkäästi ajateltuna jokainen treffikokemus on aina hyvä lisä kartuttamaan ja parantamaan omia sosiaalisia taitoja. Sitäpaitsi on kiinnostavaa tutustua ja oppia minkälaisen polun toiset ovat elämässään kulkeneet.

• palstaaseurannutnainen

Sinä oletkin erottunut hyvin eduksesi tällä palstalla kun vertailee noihin aktiivisimpiin kirjoittelijoihin. :) Varmasti useampi palstan nainen sinut ihan mielellään treffaisi. Itse ainakin tekisin niin.

• atännä

Nappi profiilikuva, miau :))

• atännä kirjoitti:

Nappi profiilikuva, miau :))

:) Kiitoksia.

Isis(vrt. egyptin jumaltaru) on aika useasti tuollalailla sylissäni lepailemässä taikka 'leipomassa'.
        Osiris taas tulee harvemmin syliin asti kiehnäämään, kun olen tietokoneen äärellä, mutta nukkumaan tulee aika useasti sängylle.

• palstaaseurannutnainen kirjoitti:

Sinä oletkin erottunut hyvin eduksesi tällä palstalla kun vertailee noihin aktiivisimpiin kirjoittelijoihin. :) Varmasti useampi palstan nainen sinut ihan mielellään treffaisi. Itse ainakin tekisin niin.

Kiitoksia noista kommenteista. :)

Pitäisköhän tässä sitten viritellä jonkinmoisia jodlauksia treffikutsulle.:P

• Ex-----PUA

Bemarin kanssa, jos hän lähtee.

• rumamaija

Kaikkien mukavien ja asiallisten (eli ne nimimerkit nyt jo arvaa keiden kanssa en). Treffit sitten paljastaisivat olisiko aihetta varsinaiseen deittailuunkin vaiko ei.

• Ex------------PUA

Sori, en ole kiinnostunut lähtemään sun kanssa treffeille. :P

• Ikis__M

Ei voi luvata jos et kerro ensin kuinka monen miehen käyttämä olet?

• rumamaija

Mukavan ja asiallisen voi ilmeisesti käsittää monella tapaa...

• rumamaija
        Ikis__M kirjoitti:

Ei voi luvata jos et kerro ensin kuinka monen miehen käyttämä olet?

Viiden miehen.

• palstailija

Periaatteessa kenen tahansa naisen kanssa, jopa kurpan tai yh:n. Mutta en kiusaa enää naisia, kun niitä kiinnostaa enemmän se nokan edessä oleva kahvikuppi kuin minä ja aina on kiire pois milloin milläkin verukkeella. Nähty ja koettu.

• Kilttiatm

Ei kukaan nainen halua treffeille miehen kanssa joka ei ole päässyt naisen päälle ähkimään. Ei minulla ja naisella joka on kokenut vaikka mitä miesten kanssa, ei olisi mitään puhuttavaa.

• Toivotontapaus

Uliuliuli. Juurihan eräs.naiseläjä edellä ilmoitti että haluaisi sun kanssa treffeille! Olet vähemmän vihattu kuin moni palstalainen, iloitse siitä!

• Kilttiatm
        Toivotontapaus kirjoitti:

Uliuliuli. Juurihan eräs.naiseläjä edellä ilmoitti että haluaisi sun kanssa treffeille! Olet vähemmän vihattu kuin moni palstalainen, iloitse siitä!

Kiusaa. Livenä juoksisi minua vammaista karkuun.

• 1012
        Kilttiatm kirjoitti:

Miksi kiusaisi? Tällä palstalla on kymmeniä kirjoittajia joita on hauskempi kiusata.

• Toivotontapaus
        Kilttiatm kirjoitti:

No mitenkäs se poikkeaa sun tavallisesta elämästäsi? Olisi sentään teoreettinen mahdollisuus että ei juoksekaan. Sopikaa aika ja paikka. Vaikka sinä et tulisikaan niin minä voisin ilmaantua paikalle ja esiintyä sinuna. Pääsinpä edes kerran treffeille!

• Kilttiatm

Ei kannata minun vuoksi vaivautua.

• Ei sitä oikein sokkotreffeille, minusta näkyy sentään yläpäätä

• muistaja

Ja peffakuvaakin lupailit

• muistaja kirjoitti:

Ja peffakuvaakin lupailit

Heh, onneks ei oo tullut vaatimuksia

• loveja

Minä yhden le orin kanssa genleman..mutta varsin suosittu..käy monet treffit päivässä..

• että.silleen

Kuningas? Siis kuka?..ei, ett voi olla tosissas! =)))))))))))))))))))!
        Kuka kissin hännän nostaa...jos ei kissi itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe