Olen valmistanut

Lintulaudan, jonka pääasiallinen olemus pyrkii täydelliseen tyylittömyyteen ja hämmennykseen siitä mitä sillä oikein yritetään tarkoittaa.
Alkuperäinen suunnitelma oli saada aikaan jotain, joka olisi aiheuttanut alakoulun opettajassa häpeää hänen omien oppilaidensa tekemänä, mutta totean että olen epäonnistunut siinä surkeasti ja että nähtävästi minun on vaikea tehdä mitään suorakulmaistumatonta.
Olen kuitenkin panostanut siihen, että kyseinen tekele on pinnoitettu tyylittömillä jouluaiheisilla pienoishahmoilla. Siinä on kolme joulupukkia ja runsaasti enkeleitä, sekä pari jotain epämääräisiä sinisiä jyrsijöitä, jotka halailevat toisiaan.
Lintuladan alla on kuusenkoristepalloja, mutta totaalisen tyylittömyyden kannalta siihen pitäisi lisätä vielä niitä lamee-köynnöksiä, joita tavallisesti näkee joulukuusissa.

Tämä on siis menossa aiheuttamaan kumastusta erään huonosti käyttäytyneen tahon pihalle ja siirtyy sinne jonkin yön hämärryksessä. Kosto voi olla myös epämääräisen hämmentävä ja epätietoisuutta aiheuttava.
(( ja linnut ovat tyytyväisiä ))

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

Käytsä öisi lisäämäs safkaa fogeleil?

• Tuskin sinne kannattaa käydä uudelleen mitään laittamassa (voi olla riistakamera vahdissa). Siispä laitettava riittävä aloitusannos sapuskaa.

• yööömmmm---

.

"Onko siinä neonvärisiä vilkkuvia valoja #HYVIN PALJON#????????"

har!11

.

• Pitäisi itseasiassa varmaan harkita tuota linjaa.
        Harmillisesti Helsingissä on hankala valmistaa omia kytkentöjä, sillä elektroniikka varastoni ei sijaitse täällä.
        Laisäksi patterit eivät noissa kestä kauaa.
        Hämmennystä kyllä lisäisi jos kantaisin sinne perusteellisesti käytetyn auton akun, joka kuitenkin riittäisi ledikäytössä viikkokausia.
        Ja nyt hakemaan evästä lähikaupasta..... pullaa,,,, yms.

• Angry Birds lintulauta. :)

• Jaa, mutta tästähän puuttuvat singahtelevat possut.
        Possu on hyvin jouluinen ilmiö.

• Flying_possut
        buddy-love kirjoitti:

Jaa, mutta tästähän puuttuvat singahtelevat possut.
        Possu on hyvin jouluinen ilmiö.

.

"Flying possut sai alkunsa näistä tapahtumista"

har!11

.

• Tuota aloitusta lukiessa tuli väkisin mieleen, että onko Buddy se, joka kirjoittelee puskista Luolamadonnana.

Jotenkin oli niin samantuntuista tekstiä.

• Itseasiassa kirjoitan kaiken myös sinun nikilläsi.
        Vastaan tuohon itse ja ihan vain hämätäkseni kaikkia.

• Mietin tässä, että mistähän löytyisi sellainen soiva kortti, jonka kappaleena olisi "Ostakaa makkaraa".
      Siihen iso patteri ja taideilmiö kestää pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1434
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      549
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe