Lintulaudan, jonka pääasiallinen olemus pyrkii täydelliseen tyylittömyyteen ja hämmennykseen siitä mitä sillä oikein yritetään tarkoittaa.
Alkuperäinen suunnitelma oli saada aikaan jotain, joka olisi aiheuttanut alakoulun opettajassa häpeää hänen omien oppilaidensa tekemänä, mutta totean että olen epäonnistunut siinä surkeasti ja että nähtävästi minun on vaikea tehdä mitään suorakulmaistumatonta.
Olen kuitenkin panostanut siihen, että kyseinen tekele on pinnoitettu tyylittömillä jouluaiheisilla pienoishahmoilla. Siinä on kolme joulupukkia ja runsaasti enkeleitä, sekä pari jotain epämääräisiä sinisiä jyrsijöitä, jotka halailevat toisiaan.
Lintuladan alla on kuusenkoristepalloja, mutta totaalisen tyylittömyyden kannalta siihen pitäisi lisätä vielä niitä lamee-köynnöksiä, joita tavallisesti näkee joulukuusissa.
Tämä on siis menossa aiheuttamaan kumastusta erään huonosti käyttäytyneen tahon pihalle ja siirtyy sinne jonkin yön hämärryksessä. Kosto voi olla myös epämääräisen hämmentävä ja epätietoisuutta aiheuttava.
(( ja linnut ovat tyytyväisiä ))
Olen valmistanut
10
<50
Vastaukset
- määmy
Käytsä öisi lisäämäs safkaa fogeleil?
Tuskin sinne kannattaa käydä uudelleen mitään laittamassa (voi olla riistakamera vahdissa). Siispä laitettava riittävä aloitusannos sapuskaa.
- yööömmmm---
.
"Onko siinä neonvärisiä vilkkuvia valoja #HYVIN PALJON#????????"
har!11
.Pitäisi itseasiassa varmaan harkita tuota linjaa.
Harmillisesti Helsingissä on hankala valmistaa omia kytkentöjä, sillä elektroniikka varastoni ei sijaitse täällä.
Laisäksi patterit eivät noissa kestä kauaa.
Hämmennystä kyllä lisäisi jos kantaisin sinne perusteellisesti käytetyn auton akun, joka kuitenkin riittäisi ledikäytössä viikkokausia.
Ja nyt hakemaan evästä lähikaupasta..... pullaa,,,, yms.
Angry Birds lintulauta. :)
- Flying_possut
buddy-love kirjoitti:
Jaa, mutta tästähän puuttuvat singahtelevat possut.
Possu on hyvin jouluinen ilmiö..
"Flying possut sai alkunsa näistä tapahtumista"
har!11
.
Tuota aloitusta lukiessa tuli väkisin mieleen, että onko Buddy se, joka kirjoittelee puskista Luolamadonnana.
Jotenkin oli niin samantuntuista tekstiä.Itseasiassa kirjoitan kaiken myös sinun nikilläsi.
Vastaan tuohon itse ja ihan vain hämätäkseni kaikkia.
Mietin tässä, että mistähän löytyisi sellainen soiva kortti, jonka kappaleena olisi "Ostakaa makkaraa".
Siihen iso patteri ja taideilmiö kestää pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439