Ja kuvan kanssakin mies olisi ruma. Naisella oli tuollainen viesti profiilissa.
"Ensimmäisenä ilmotan, että jottakun koska ikinä tuletkin ilman kuvaa juttelemaan, niin en vastaa niin kauan muuta kuin "kuva" kunnes sen kuvasi olet minulle jostain näyttänyt. Sinun on pakko olla vain ruma jos et kuvaa kehtaa laittaa."
Mies on ruma ilman kuvaa
6
85
Vastaukset
Miksi kukaan edes haluaisi vastata tuollaiseen ilmoitukseen? :o
- oimarde
Nainen, 49 vuotta, Sinkku
Pirkanmaa, Suomi
"Huomioin vain kuvalliset.
ps. Niistäkin vain helmet." - nimimerkki-
Kyllä monikin pelimies tuollaiselle naiselle vastaa. Ja vaikka se kuva olisi niin on äärimmäisen vaikeeta saada nainen vastaamaan takas. Itse olen yhden kerran siinä onnistunut, nainen oli kyllä täysin erilainen mitä oli kertonut.
- eituuylläriä
No eikö tuo ole ihan hyväkin, että nainen profiilissaan paljastaa luonteestaan tuollaisen piirteen...... Eipä vasta tavatessa tajuis mitä naisen päässä oikeasti liikkuu.
Kyllä itte pääsen aina kuvalla sisään, ja jutuilla ulos.
Jos on nainen 49-vuotias ja sinkku, niin sehän on päävikaanen. Ei sellaasille kannata kiriootella tositarkootuksella.- äjykääpiö
Oothan itsekin aika päävikainen, suoraan sanottuna KAHJO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82933
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12925Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790