Kaikkea sitä näkee... anoppi on ihan kamala!Tunkeutuu nuorenparin asuntoon siivoamaan,haluaa ottaa heidän likapyykit pestäväksi 30km päähän,tulee mihin vuorokauden aikaan tahansa oven taa jos ei vastaa puhelimeen!Soittelee aikuiselle lapselleen koko ajan,vaikka tietää että tämä on töissä,ja puhelin on kiinni.Järjestää kamalia kohtauksia,jolloin laittaa nönnön miehensä anteeksipyyntöretkelle,jollei saa tahtoaan läpi.Ohjailee täysin nuorenparin elämää,joulukin pitää viettää anopin tahdon ja valitsemassa paikassa...kilahtaa tuon tuostakin ja haukkuu nuortaparia!Itse hakisin lähestymiskieltoa noin sairaalle ihmiselle,joka pitää kynsin hampain kiinni lapsestaan,eikä halua ymmärtää että tällä on omakin elämä!
Ripustautuva anoppi
ensietäisi
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671