"Urheilulllisten" naisten nöyryyttäminen sporttitr

vaalearitari

Harrastaako muut miehet tätä? Itsellä on tapana pyytää näitä vähän omahyväisiä "sporttityttöjä" vaikka hiihtämään tai juoksemaan. Matka alkaa hitaalla tahdilla ja mukavasti juttelemalla. Sitten joko lisäilen pikkuhiljaa vauhtia tai ehdotan että otetaanko vähän lujempaa. Näillähän ei kestä ego myöntää, että ei yhtään lujempaa. Tahtia kiristetään siihen asti että toisen on pakko luovuttaa. Mukava pistää vähän nöyryyttä näihin prinsessoihin, jotka ovat tottuneet saamaan epämiehiltä huomiota. Radalla tai ladulla kun sua ei auta ne thigh gapit tai se uskomaton perse. Tähän mennessä ei kukaan oo pysynyt enää edes 5min/km kyydissä vaikka kovasti ovat uhonneet olevansa urheilullisia ja kovassa kunnossa. Naurettavaa. Itsellä ei tulisi mieleenkään mainita olevani hyväkuntoinen mies tai sporttinen ellen oikeasti sitä olisi. Ja en ole aina ollut.

42

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5plus14

Tätä pitääkin alkaa kokeilemaan.

• silti_komppaan_tätä

Sinähän varsinainen ritari olet ;)

• Hegyhhdjdj

Ajattelit karistaa naiset kintereiltäsi? Taidat viihdyt paremmin poikaporukoissa.

• pipin_puppua

Tämä olisi muuten hyvä mut kun tiedossa on et sulla ei ole yhden yhtä naista koskaan ollu niin mites tää on mahdollista?

• aloittajaaaa

Eipä sitä tartte kuin laittaa yksi yläosakuva tinderiin missä vatsapalat paistaa, niin matchia tulee ja sitä kautta treffejä. Naamalle oikeestaan ihan sama vaikka sekin on ihan ok.

• että.silleen

Hahhahhaa...Olen joutunut kokemaan tuon asian muutamaan kertaan. So that? Miehellä on ollut parempi kunto...voimia enemmän niin jaloissa kuin käsissäkin.

"Mukava pistää vähän nöyryyttä näihin prinsessoihin, jotka ovat tottuneet saamaan epämiehiltä huomiota."

- Ai siitäkö se olikin kyse? En minä sitä noin ole käsittänyt edes ottaa!
      Oli yks viikonloppu kun olin eräässä hiihtokeskuksessa, menin yksin hiihtämään murtsikkaa, kun rinne ei oikein houkutellut.
      Siinä hiihtäessäni yks mies hiihti siihen rinnalleni ja alkoi keskustella kanssani samalla kun hiihdeltiin hissukseen.
      Hetken kuluttua hän ehdotti ett nostettaisiin vähän vauhtia; sopiiko sulle?
      Mikä ettei! Ja niin hän tempaisi vähän ja minä seurasin esimerkkiä.
      Varmaan 4-5 km menimme kohtalaista vauhtia, ei keskusteltu enää siinä vauhdissa. Kunnes hän nosti vielä lisää vauhtia...jolloin minä jätin sen kisan ja jättäydyin suosiolla matkasta. Mies meni omia aikojaan/menojaan.

Ajattelin ett se oli hänen tavanomainen vauhtinsa kun on harjoituslenkillään.
      En minä siihen olisi pystynyt vastaamaan enää puoltakaan kilometriä, miks sitt olisin edes yrittänyt? Ei minusta tuntunut hyvälle idealle vetää sunnuntaihiihtoa äärimmäisille rajoille asti, enkä "kilpailussa" todellakaan ollut mukana tosissani.
      En valitettavasti kokenut mitään "nöyryyttä" hävitessäni hänelle, hän oli parempi!
      Ei siinä mitään epäselvää ollut: hän oli parempi/voimakkaampi.
      Häviän joka kerta myös veljilleni murtsikassa...mutt rinteessä olen usein parempi!

• Pyöreä pullukka varmaan vieriikin rinteen nopeammin alas.

• että.silleen

Nii-ih, varpaat suuhun ja pallona rinnettä alas. Kokeile! Siis, jos taivut sen verran.

• AloittajallaOnkin

Hiukan asiat sekaisin, mies ja nainen ovat fysiikaltaan erilaisia, siksi kilpailevat eri sarjoissa. En ihan ymmärrä, mitä kiksejä aloittaja tuosta saa, ilmeisesti ei vaan pysty skabaamaan toisten miesten kanssa.

• atännä

Mun varmasti parhaat treffit oli yksi hiihtoreissu. Aika kylmiltään lipsuteltiin väärillä voiteilla uudella lumella yli 30 kilsaa, tosi hyvillä fiiliksillä ja molemmat aivan poikki kun päästiin takas perille. Päälle sauna ja. :) Noilla reissuilla selviää tosi paljon siitä kumppanista, sen stressinsietokyvystä ja tavasta suhtautua hankaliin asioihin.

• 765467

Jos ei pysty hiihtämään 30km, ei ole edes ihminen.

• bipanomies

joo mäkiin teen noi mutta aina kun toinen tsippaa ni teen silleen että raahaan sen mettään oli mies tai nainen ja raiskaan sen!

• bipanomies

oppii vähän kunnioutusta ja saa samalla elämänsä nöyryytyksen... ;)

• että.silleen
        bipanomies kirjoitti:

oppii vähän kunnioutusta ja saa samalla elämänsä nöyryytyksen... ;)

Kysys PUA:lta!
        PUA:n kanta asiaan on ett jokainen nainen nauttii alistamisesta; niin siltä pohjalta mikä nöyryytys se silloin olis? ... tai mitä kunnioitusta siinä oppis?

Ymmärsin kyllä piikkis, mutt alkaa olla sekin jo menneen talven lumia!

• oletkotämäntakana

???

Mies yritti raiskata pururadalla lenkkeilleen naisen Vantaalla

Kaupunki 25.8.2015 16:56

http://www.hs.fi/kaupunki/a1305980123996

Mies hyökkäsi lenkkeilemässä olleen nuoren naisen kimppuun ja yritti raiskata tämän viime sunnuntaina Vantaalla Simonkylän koulun takana sijaitsevalla pururadalla.

Nainen teki voimakasta vastarintaa ja huusi apua. Hyökkääjä ei saanut raahattua naista pois pururadalta ja luopui aikeistaan.

”Lenkkeilijä ei lamaantunut vaan huusi ja rimpuili.

Mies ei saanut revittyä häntä mihinkään metsikköön.

Hyökkääjä poistui tapahtumapaikalta länteen päin, Ristipuron kautta Laaksotien suuntaan”, kertoo rikoskomisario Kimmo Hyvärinen.

Hyökkääjän poistumisen jälkeen paikalle tuli ulkopuolisia ihmisiä.

Hyvärisen mukaan alueella ei ole tullut tietoon vastaavanlaisia tapahtumia lähiaikoina.

Sen sijaan kaksi vuotta sitten tapahtui vastaavanlainen raiskauksen yritys, jossa hyökättiin tuntemattoman kimppuun.

Poliisi kaipaa silminnäkijähavaintoja miehestä. Raiskauksen yritys tapahtui kello 14.20. Epäilty tekijä on poliisin mukaan noin 30–40-vuotias, vaaleahiuksinen ja hoikkarakenteinen kantasuomalainen mies. Hän on noin 170 senttimetriä pitkä.

Miehellä ei ollut tapahtumahetkellä yllään paitaa ja jalassaan miehellä oli ollut polveen asti ulottuvat maastonvihreät yksiväriset shortsit.

Myös muista vastaavanlaisista tapauksista pyydetään ilmoittamaan poliisin numeroon p. 02-95436442.

• kukatunnustaa

kuka palstalaisista on ollut asialla? ;)

K-U: Kommandopipomies masturboi pururadalla vaikeassa asennossa

Julkaistu: 31.7.2012 11:14

Lenkkeilijä kohtasi pysäyttävän näyn Järvenpäässä, kertoo Keski-Uusimaa.

Järvenpääläisen naislenkkeilijän pasmat menivät sekaisin viikon keskiviikkona iltapäivällä Paavonpolun lenkkipolulla, kertoo Keski-Uusimaa.

Lenkkeilijä näki pururadan reunassa mustiin shortseihin ja mustaan t-paitaan sonnustautuneen miehen polvillaan tyydyttämässä itseään kommandopipo päässään.

Naisen mukaan kommandopipomies oli todennäköisesti iältään nuorehko, sillä verran vaikeassa asennossa tämä toimi.

– Soitin sattuneesta hätäkeskukseen, jossa otettiin ilmoitus asiallisesti vastaan. Olen monta vuotta asunut Paavonpolun lähellä ja käyn siellä lenkillä monta kertaa viikossa, mutta koskaan aikaisemmin en ole mitään vastaavaa nähnyt, lenkkeilijä sanoo lehdelle.

IS

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288487888974.html

• Naisasialooseri1

Itse ajattelin nöyryyttää wannabe-fitneskissoja salilla sanomalla, että sinulla on ilmeisesti massakausi alkanut näin talven tullen kun on vähän ylinmääräistä siellä ja täällä

• fdgddd

Sanoo prinssinakin omistaja...

• Salimisu

Hahahha :D tollasen narukäden sanomana ne purskahtaa nauruun! Ainakin itse tekisin jos sä tulisit häiritsee mun treenaamista :D

• että.silleen

Ise kehoittaisin Nalia käymään Specsavers:llä, siellä saa ilmaisen näön tarkistuksen optiikolta ja myyvät lasitkin sieltä suhteellisen halvalla.
        Onhan se itsestään selvä asia ett näkökin heikkenee vanhetessa, kaiken muun ohessa miehilläkin... paitsi se kuuluisa palstalta saatu MA!

• Naisasialooseri1
        Salimisu kirjoitti:

Hahahha :D tollasen narukäden sanomana ne purskahtaa nauruun! Ainakin itse tekisin jos sä tulisit häiritsee mun treenaamista :D

Sinun"treenaamistasi"? Sinulla on vääristynyt minäkuva. Näet itsesi timminä ja hyväkroppaisena ja luulet olevasi seksikäs vaikka oikeasti olet juurikin niitä selluliittiperseisiä röllykkämahoja, jotka luulevat olevansa niin fitnestä. Tuskin osaat edes treenata, heiluttelet käsiäsi ja lihavaa yläkroppaasi jumppapallon päällä. Montako kuvaa löytyy fb:stä jossa leikit fitneskissaa? Jos yksikin löytyy niin olin oikeassa siinä mitä tuossa sanoin

Minulla on muuten salin isoimmat kädet ja kaikki huomaavat ne missä ikinä olenkaan.

• Naisasialooseri1
        Salimisu kirjoitti:

Purskahtavat todennäköisesti itkuun kun kuulevat totuuden oikeasti lihaksikkaan ja timmin ihmisen suusta

• Salimisu
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Sinun"treenaamistasi"? Sinulla on vääristynyt minäkuva. Näet itsesi timminä ja hyväkroppaisena ja luulet olevasi seksikäs vaikka oikeasti olet juurikin niitä selluliittiperseisiä röllykkämahoja, jotka luulevat olevansa niin fitnestä. Tuskin osaat edes treenata, heiluttelet käsiäsi ja lihavaa yläkroppaasi jumppapallon päällä. Montako kuvaa löytyy fb:stä jossa leikit fitneskissaa? Jos yksikin löytyy niin olin oikeassa siinä mitä tuossa sanoin

Minulla on muuten salin isoimmat kädet ja kaikki huomaavat ne missä ikinä olenkaan.

Hahha just joo. Minä en kuvittele olevani mitään toisin kuin sinä. Näillä 10% rasvoilla kyllä voi olla jo timmi. Kevään kisalavat fitness calssicissa odottavat ja en mene sinne taaskaan näyttäytymään vaan voittamaan.
        Ainahan sitä voi uneksia, miehillä kun on varsin suuret luulot itsestään, sinulla myös. Mutta nyt ensin prodet naamaan ja unille!

• Naisasialooseri1

fintess on nuorten vähä-älyisten naisten muoti-ilmiö, jossa he kuihduttavat itsensä keskitysleirikuntoon luullen näyttävänsä hyvältä ja keikistelevät siellä lavalla luut törröttäen luulevansa että ovat muka menestyneet jossain ja luullen, että ovat muka läskejä parempia kun niitä kaloerita kyttäätte ja sitä rasvaprosenttianne vahditte vaikka olette yhtä rumia eikä teillä ole sen enempää itsekuriakaan kuin sohvalla makaavalla herkkuja mättävällä läskilläkään, mitä offilla olettekin

Ja montako niitä fb kuvia sinulla olikaan, jossa esittelet sikspäkkiäsi tykkäyksiä ja kehuja huoraten ja kuvitellen, että se ketään kiinnostaa? Taisi osua harvinaisen oikeaan vai mitä? Nyt sinua hävettää niin, ettet viitsi edes vastata kun olet juuri sellainen kuin sanoinkin fb kuvinesi. Ei vittu, että olet nolo

Minulla sentään löytyy lihasta ja voimaa ja kaikki sen tietävät ja näkevät, mutta en ole yhtä nolo kuin sinä, että sitä fb:ssä mainostaisin

• Salimisu
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

fintess on nuorten vähä-älyisten naisten muoti-ilmiö, jossa he kuihduttavat itsensä keskitysleirikuntoon luullen näyttävänsä hyvältä ja keikistelevät siellä lavalla luut törröttäen luulevansa että ovat muka menestyneet jossain ja luullen, että ovat muka läskejä parempia kun niitä kaloerita kyttäätte ja sitä rasvaprosenttianne vahditte vaikka olette yhtä rumia eikä teillä ole sen enempää itsekuriakaan kuin sohvalla makaavalla herkkuja mättävällä läskilläkään, mitä offilla olettekin

Ja montako niitä fb kuvia sinulla olikaan, jossa esittelet sikspäkkiäsi tykkäyksiä ja kehuja huoraten ja kuvitellen, että se ketään kiinnostaa? Taisi osua harvinaisen oikeaan vai mitä? Nyt sinua hävettää niin, ettet viitsi edes vastata kun olet juuri sellainen kuin sanoinkin fb kuvinesi. Ei vittu, että olet nolo

Minulla sentään löytyy lihasta ja voimaa ja kaikki sen tietävät ja näkevät, mutta en ole yhtä nolo kuin sinä, että sitä fb:ssä mainostaisin

Koitas nyt vaan päästä yli tosta katkeruudesi niin joku nainen sinut vielä huolii sillä, harmi, meitä fitness-kissoja et saa ja sehän sinua näköjään harmittaa. Mietin tuota sun naismakuasi, että kun normaali kroppa ei kelpaa, ei urheilullinen, lihava tai fitness, mikäs sitten vai niinkun toiset täällä näyttävät väittävän että tykkäät miehistä enemmän ja sille kannalle minäkin alan kallistua. Mut hyviä jatkoja "noita sikspäkki misulta".

• Naisasialooseri1

Montako niitä kuvia siellä fb:ssä oli?

• entäkukaontämäntakana

??? ;)

Itä-Uudenmaan poliisilaitos

14. lokakuuta 2014 ·

Kuntoileva itsensäpaljastelija jäi kiinni Vantaan Hakunilassa

Vantaan Hakunilan urheilupuistossa jäi sunnuntaina 12.10.

kiinni reipas itsensäpaljastelija. Lähes eläkeikäisellä mieshenkilöllä oli tapana kuntoilla urheilupuiston kuntoiluvälineillä niin sanotusti housut nilkoissa.

Sunnuntaina samanaikaisen leukojen vedon ja itsensä paljastamisen joutui tahtomattaan todistamaan neuvokas vantaalaisnainen, joka sai myöhemmin samana päivänä miehen auton rekisterinumeron ylös. Nainen ilmoitti asiasta poliisille, joka tavoitti miehen autonsa luota.

Kyseinen mies on toiminut aikaisemminkin samalla tyylillä ja tapauksen tutkinta on aloitettu Vantaan poliisiasemalla.

60 tykkäystä19 kommenttia31 jakoa

https://fi-fi.facebook.com/itauudenmaanpoliisilaitos/posts/790576414318622

• dgdfs

"Lähes eläkeikäisellä"

Ex-PUA:han tuo

• what.are.you.thinking

En ole pyrkinyt nöyryyttämään ketään mutta kerran kutsuin naisen liikuntatreffeille mäkitreeneihin ja nainen tulee silti paikalle normivaatteissa eli ei liikuntaan soveltuvissa. Siinä sitä sitten mentiin mäkeä ylös nainen hiestä huohottaen laukku kädessä.. Hieman huvitti.

• Gokj

Eikö treffejä voinut muuttaa toisenlaisiksi? Kysyitkö että unohtiko hän mäkitreeni treffit ja oikean pukeutumisen.
        Kai nyt itsekin edes hieman hengästyit ja hikoilit? Jos et, niin silloinhan sulla itselläsi oli hyvä treeni hetki ja sait samalla hyvän mielen itsellesi toisen kustannuksella.
        Eikä ihan joka urheilulliselta mieheltäkään mäki/ rapputreenit onnistu edes äijäporukalla vain heittämällä.
        Onko simppeli rauhallinen kävely ja juttelu väärä asia ensitapaamiselle?

• tarralenkkari666

Hyväkuntoinen meinaa thigh gap maailmassa sitä, että näyttää tietynlaiselta, ottaa jooga selfieitä ja juo aamulla smoothien.

Hyväkuntoinen voi tosin olla, vaikkei olisi nopea hiihtämään. Eri lajit vaativat eri asioita.

• Naishenkilö

Mikä sitten onkaan liikunnallista ja urheilullisuutta.
      Mulle riittää hyötyliikunta, elämykset raittiissa ilmassa ja iso koira.
      Olen varmaan useankin liikunnallisen mielestä patalaiska. Silti en makaa telkkarin edessä, enkä harrasta sohva- jääkkaappi maratonia.
      En ole kilpailuhenkinen enkä itse koe tarvetta asettaa tavotteita liikunnan muodossa. Nautin liikkumisesta omalla tavallani.
      Se joka ei ole kuin minä, saa olla oma itsensä enkä väheksy.
      Olenkin miettinyt miten näitä liikuntaharrastuksia on hyvin monella paljonkin, onko esim noissa seuranhaku ilmoissa oikeasti kerrottu totta. Kuinka he ehtivät vaikka vapaa- aika on aika rajoitettua.
      Osaan minäkin nöyryyttämisen jos sitä haluaisin tehdä.

• kukapalstalaisista

on tämän takana? ;)

Poliisi epäilee: Autoilija aiheutti tahallaan yli kymmenen kolaria

Keskiviikko 16.12.2015 klo 21.08

Miehen epäillään saaneen perusteettomasti korvauksia vakuutusyhtiöiltä ja asianomistajilta yli 10 000 euroa. Itä-Uudenmaan poliisi tutkii erikoista kolarisarjaa pääkaupunkiseudulla.

Poliisi epäilee noin 50-vuotiaan ammattiautoilijan aiheuttaneen tahallisesti ainakin 12 liikennevahinkoa parin viime vuoden aikana kauppakeskusten parkkipaikoilla.

- Tämä on hyvin poikkeuksellinen juttu. Vastaavaa ei ole ennen tullut vastaan, sanoo rikoskomisario Jorma Joki-Anttila Itä-Uudenmaan poliisista.

Poliisin mukaan kolarit tapahtuivat hyvin samankaltaisesti, kun toinen osapuoli lähti peruuttamaan autoaan pysäköintialueen parkkiruudusta.

Miehen epäillään ajaneen autonsa nopeasti peruuttavan ajoneuvon taakse ja törmänneen siihen tahallisesti.

Tämän jälkeen miehen epäillään vaatineen vastapuolta myöntämään syyllisyytensä ja vaatineen tältä välitöntä käteiskorvausta vahingoista tai vaihtoehtoisesti tekemään vahinkoilmoituksen liikennevakuutusyhtiölle syyllisyytensä myöntäen.

Pääosa naisia

Autoille tuli kolareissa lieviä vaurioita, mutta henkilövahinkoja ei ilmeisesti sattunut. Poliisin mukaan epäilty on käyttänyt eri ajoneuvoja.

Miehen epäillään saaneen perusteettomia korvauksia vakuutusyhtiöltä ja asianomistajilta ainakin 12 000 euroa.

- Epäilty ei ole korvauksen saatuaan ilmeisesti korjauttanut ajoneuvojensa vaurioita lainkaan, Joki-Anttila sanoo.

Poliisin mukaan jutussa asianomistajan ominaisuudessa oleville on aiheutunut taloudellisia tappioita maksettujen korvausten lisäksi vakuutusten bonuksien menetyksinä ja omien autojen korjauskustannuksina.

- Lähes kaikissa tapauksissa toisena osapuolena oli naisautoilija. Käsityksemme mukaan kyse ei ole sattumasta, Joki-Anttila sanoo.

Poliisin mukaan tahallaan aihetuiksi epäiltyjä kolareita on sattunut Nurmijärvellä, Riihimäellä ja Helsingissä.

Poliisin mukaan tutkimukset käynnistyivät vakuutusyhtiöiden kiinnittäessä huomiota siihen, että samalle henkilölle tapahtui toistuvasti liikennevahinkoja.

Jutun poliisitutkimukset ovat edelleen kesken. Poliisi epäilee miestä törkeästä petoksesta. Epäilty on kiistänyt syyllistyneensä rikokseen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620841379_uu.shtml

• En harrasta, mutta erittäin suurella todennäköisyydellä voittaisin sinkut palstan naiset esim hiihdossa

• entätämäntakana

???

nytten on kyl taso laskennu jos jo vammasia pitää ruveta raiskaa... ;)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620843302_uu.shtml

Mies yritti raiskata pyörätuolilla kulkevan naisen - hovioikeus korotti tuomiota

Keskiviikko 16.12.2015 klo 21.06

19-vuotias mies oli kaverinsa kanssa tutun pariskunnan luona olutta naukkailemassa. Kesken illanvieton nuorukainen hyökkäsi emännän kimppuun. Hän viilsi invalidisoitunutta naista veitsellä jalkapöytään.

Törkeimmän teon nuori mies kohdisti pyörätuolilla kulkevan naisen sukuelimiin. Hän otti vierasesineen, ja tökki sillä tai pyöritti sitä puolustuskyvyttömän naisen emättimen päällä.

Nainen pani vastaan yrittäen potkaista ahdistajaansa. Muun muassa fyysisen heikkoutensa vuoksi hän ei juuri kyennyt vastustamaan kovaotteista nuorukaista.

Törkeä raiskaus jäi yritykseksi, eikä yritys kestänyt ajallisesti kauan.

Nainen koki teon kuitenkin piinaavaksi. Nöyryytystä lisäsi se, että samassa huoneessa oli useita ihmisiä, muun muassa hänen avopuolisonsa.

Väkivallanteon jälkeen nuorukainen vaati paikalla olleelta toiselta henkilöltä rahaa. Hän tarttui kiinni sängyllä istuvaan uhriin ja hakkasi tämän päätä seinään useita kertoja.

Raahasi uhria autoon

Uhri menetti tajuntansa. Iskujen voimakkuutta tosin lievensi seinällä ollut ryijy.

Sitten nuori mies päätti raahata uhrin autoonsa. Hän vieritti tämän muovimaton päälle ja lähti kuljettamaan tätä autoonsa. Kaverilleen hän sanoi, "pannaan takakonttiin".´

Ryöstö jäi yritykseksi hyvän onnen ansiosta, sillä paikalle tuli kaksi ulkopuolista naista.

Toinen naisista riensi sisälle asuntoon, josta kuuli vaikerrusta. Hän tapasi emännän lattialta.

"Korkeintaan pahoinpitely"

Tapaus sattui toissa vuoden kesällä Keski-Suomessa. Mies sai vastattavakseen käräjäoikeudessa syytteet kahdesta (toisessa yhteydessä tehdystä) pahoinpitelystä, törkeän raiskauksen yrityksestä ja ryöstön yrityksestä.

Mies kiisti kaikki rikokset.

Raiskauksen yrityksen osalta hän totesi, ettei esine tunkeutunut naisen sukuelimeen eikä hän sitä edes yrittänyt.

Miehen mukaan jos syyttäjän teonkuvaus pitää paikkansa, niin kyse on pahoinpitelyrikoksesta - ei raiskauksen yrityksestä. Syytteessä nuoren miehen väitetään yrittäneen raiskata päihtyneen naisen asunnossa jossa on useita henkilöitä läsnä.

Eikä itse tilannekaan kestänyt kuin hetken.

Hovioikeus piti julmana

Oikeus oli toista mieltä. Käräjäoikeus katsoi syytteet näytetyksi toteen. Mies sai vuoden ja kymmenen kuukauden vankeusrangaistuksen.

Sekä syyttäjä että mies valittivat päätöksestä.

Tuoreella päätöksellään Vaasan hovioikeus katsoi, että miehen käräjäoikeudesta saama rangaistus oli liian lievä.

- Kyse on lähellä täytettyä tekoa olevasta törkeän raiskauksen yrityksestä, toteaa hovioikeus huomauttaen, että tekotapa on sekä julma että nöyryyttävä.

Hovioikeus kiristi nykyään 20-vuotiaan miehen rangaistuksen kahden ja puolen vuoden pituiseksi.

Iltalehti ei julkaise tuomitun nimeä uhrien suojelemiseksi.

• entätämäntakana

???

nytten on kyl taso laskennu jos jo vammasia pitää ruveta raiskaa... ;)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620843302_uu.shtml

Mies yritti raiskata pyörätuolilla kulkevan naisen - hovioikeus korotti tuomiota

Keskiviikko 16.12.2015 klo 21.06

19-vuotias mies oli kaverinsa kanssa tutun pariskunnan luona olutta naukkailemassa. Kesken illanvieton nuorukainen hyökkäsi emännän kimppuun. Hän viilsi invalidisoitunutta naista veitsellä jalkapöytään.

Törkeimmän teon nuori mies kohdisti pyörätuolilla kulkevan naisen sukuelimiin. Hän otti vierasesineen, ja tökki sillä tai pyöritti sitä puolustuskyvyttömän naisen emättimen päällä.

Nainen pani vastaan yrittäen potkaista ahdistajaansa. Muun muassa fyysisen heikkoutensa vuoksi hän ei juuri kyennyt vastustamaan kovaotteista nuorukaista.

Törkeä raiskaus jäi yritykseksi, eikä yritys kestänyt ajallisesti kauan.

Nainen koki teon kuitenkin piinaavaksi. Nöyryytystä lisäsi se, että samassa huoneessa oli useita ihmisiä, muun muassa hänen avopuolisonsa.

Väkivallanteon jälkeen nuorukainen vaati paikalla olleelta toiselta henkilöltä rahaa. Hän tarttui kiinni sängyllä istuvaan uhriin ja hakkasi tämän päätä seinään useita kertoja.

Raahasi uhria autoon

Uhri menetti tajuntansa. Iskujen voimakkuutta tosin lievensi seinällä ollut ryijy.

Sitten nuori mies päätti raahata uhrin autoonsa. Hän vieritti tämän muovimaton päälle ja lähti kuljettamaan tätä autoonsa. Kaverilleen hän sanoi, "pannaan takakonttiin".´

Ryöstö jäi yritykseksi hyvän onnen ansiosta, sillä paikalle tuli kaksi ulkopuolista naista.

Toinen naisista riensi sisälle asuntoon, josta kuuli vaikerrusta. Hän tapasi emännän lattialta.

"Korkeintaan pahoinpitely"

Tapaus sattui toissa vuoden kesällä Keski-Suomessa. Mies sai vastattavakseen käräjäoikeudessa syytteet kahdesta (toisessa yhteydessä tehdystä) pahoinpitelystä, törkeän raiskauksen yrityksestä ja ryöstön yrityksestä.

Mies kiisti kaikki rikokset.

Raiskauksen yrityksen osalta hän totesi, ettei esine tunkeutunut naisen sukuelimeen eikä hän sitä edes yrittänyt.

Miehen mukaan jos syyttäjän teonkuvaus pitää paikkansa, niin kyse on pahoinpitelyrikoksesta - ei raiskauksen yrityksestä. Syytteessä nuoren miehen väitetään yrittäneen raiskata päihtyneen naisen asunnossa jossa on useita henkilöitä läsnä.

Eikä itse tilannekaan kestänyt kuin hetken.

Hovioikeus piti julmana

Oikeus oli toista mieltä. Käräjäoikeus katsoi syytteet näytetyksi toteen. Mies sai vuoden ja kymmenen kuukauden vankeusrangaistuksen.

Sekä syyttäjä että mies valittivat päätöksestä.

Tuoreella päätöksellään Vaasan hovioikeus katsoi, että miehen käräjäoikeudesta saama rangaistus oli liian lievä.

- Kyse on lähellä täytettyä tekoa olevasta törkeän raiskauksen yrityksestä, toteaa hovioikeus huomauttaen, että tekotapa on sekä julma että nöyryyttävä.

Hovioikeus kiristi nykyään 20-vuotiaan miehen rangaistuksen kahden ja puolen vuoden pituiseksi.

Iltalehti ei julkaise tuomitun nimeä uhrien suojelemiseksi.

• pihtarihuora

minäkin olen monta kertaa vahingossa nöyryyttänyt sporttimiehiä kun ovat röytävästi tarjoutuneet avuksi halonhakkuuseen,näiltä nykymiehiltä jää homma kesken.olenkin oppinut että annan heidän hakata vain klapeja ja halot hakkaan silloin kun olen yksin koska minusta on surullista katsoa kuinka he nolostuvat kun kirves tarttuu puuhun ja kokemattomalta puhti loppuu

• Mitäs lantahousu?

• Kirvesonmullakin
        super-atm kirjoitti:

Mitäs lantahousu?

Kysyy hän, joka ei saa edes syödä muuta kuin muovilusikalla.

• Kirvesonmullakin kirjoitti:

Kysyy hän, joka ei saa edes syödä muuta kuin muovilusikalla.

Sanoo hän, joka ei osaa pyyhkiä edes persettään.

• Enjuokse

Huvinsa kullakin. Tuleeko paljonkin uusia treffejä noiden tyttösten kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2823
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2633
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1704
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      105
      1399
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe